Misafirliğe gidilince alınan tatlının misafire ikram edilmesi, misafirin ev işlerine yardım etmesi aşırı saçma değil mi?

misafirliğe giderken elim boş gitmek istemem ve tatlı falan alırım ancak ev sahibinin bana aldığım tatlıyı koyması tuhaf hissettirir sonuçta ben o ev halkı yesin diye alıyorum. bir de misafirsem neden ben yardım edeyim ya da bana gelen misafir neden bana yardım etsin sonuçta o benim misafirim ona iş yaptırmam.
Misafirliğe gidilince alınan tatlının misafire ikram edilmesi, misafirin ev işlerine yardım etmesi aşırı saçma değil mi?
Misafirliğe gidilince alınan tatlının misafire ikram edilmesi, misafirin ev işlerine yardım etmesi aşırı saçma değil mi?
Cevapla