Bir insan neden birinin yılbaşın kutlar? Flört gibiyiz ama değilizde. En son 2 hafta önce konuştuk. Yeni yılımı kutladı?

Bir insan neden birinin yılbaşın kutlar? Flört gibiyiz ama değilizde. En son 2 hafta önce konuştuk. Yeni yılımı kutladı. Yoklamak için mi acaba?
Bir insan neden birinin yılbaşın kutlar? Flört gibiyiz ama değilizde. En son 2 hafta önce konuştuk. Yeni yılımı kutladı?
Cevapla