Ömrümüzden 1 sene daha gitti diye yılbaşı kutlaması yapmak aşırı saçma değil mi 🤔?

Oley yaşlanıp elden ayaktan düşmeye doğru 1 sene daha yakınım artık 🤔. Gerçekleri düşününce hiç de kutlanacak gibi durmuyor sanki 🤔

Ömrümüzden 1 sene daha gitti diye yılbaşı kutlaması yapmak aşırı saçma değil mi 🤔?
Cevapla