Yaptığım yılbaşı kurabiyelerine kaç puan verirsiniz?

Pek bir olayı yok, olayı şekli ama tadı olay 🤩😋🍪 Bu yılbaşı kurabiyesi olarak yapmış olduğum ayıcıklı ve çam ağaçlı kurabiyelerime 10 üzerinden puan verecek olsanız kaç verirsiniz? Evet sayın şeflerim? 👀

🎄🐻❤️💚
🎄🐻❤️💚

#EdamedaSoru

Güncellemeler
+1 yıl
Güncels
Yaptığım yılbaşı kurabiyelerine kaç puan verirsiniz?
Cevapla