Yeni Yıl Yeni yıla nasıl girerseniz öyle mi geçer bütün yıl? Alaraadı Takip Et Xper 5 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yeni yıla hastanede giriyorum bu yıl, umarım bütün sene hastanede olmam 🫠 Güncellemeler+1 yıl Toplu açıklama: Hasta değilim hamileyim 😅 Yeni yıla nasıl girerseniz öyle mi geçer bütün yıl? Cevapla Hasta Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeni Yıl konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hayır öyle olmuyor. geçmiş olsun bu arada umarım iyileşirsiniz 0 0 Yorumla
kuralsiz_pisikopat Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 95% +1 yıl Boyle bir seye inanmam, degisen yalniz rakamlardir. 0 4 Yorumla kuralsiz_pisikopat +1 yıl ALLAH acil sifalar versin tez zaman da eve gelirsin İns Yorumla Alaraadı +1 yıl Güzel olacak her şey inşallah Yorumla kuralsiz_pisikopat +1 yıl İns olacak. Yorumla kuralsiz_pisikopat +1 yıl Sen iyi ol ilk basta Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Geçmiş olsun umarım tez zamanda sağlığına kavuşursun. Pek bir anlamı yok çerez yiyip uyurum. 0 5 Yorumla Alaraadı +1 yıl Hasta değilim ama teşekkür ederim 😅 Yorumla -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ +1 yıl Dedim sen misin acep olsun hasta olanlara gitsin iyi dileklerimiz Yorumla Alaraadı +1 yıl Yok ben sadece hamileyim 😅 gitsin gitsin Yorumla -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ +1 yıl Anne adayısın demek şimdiden vatana millete ailesine hayırlı bir evlat olmasını diler , güzel sağlıklı bir ömür geçirir inşallah diyelim😄 Yorumla Alaraadı +1 yıl Amin inşallah Yorumla
ASTRiX_ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Tuvalette s*çarken girsem tüm yıl s*çacak mıyım? LOL 0 1 Yorumla Alaraadı +1 yıl Bir efsaneye göre evet Yorumla
zevkli_günahlar Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Sağlıklı ve huzurlu bir yıl dilerim ömür boyu. Allah bağışlasın meleğin için ise 0 0 Yorumla
AyzTmr Takip Et FenomenYoda Yaş: 27 +1 yıl Geçmiş olsun. 0 1 Yorumla Alaraadı +1 yıl Teşekkür ederim ama hasta değilim canım 😅 Yorumla
whitenoisee Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 95% +1 yıl Çok geçmiş olsun neyin var 0 18 Yorumla Alaraadı +1 yıl Hamileyim 😅 Yorumla whitenoisee +1 yıl Ayyy cinsiyeti nee merak ettim, sağlıklı mutlu güzel büyüsün Yorumla Alaraadı +1 yıl İki erkek bir kız, üçüz 😅Teşekkür ederiz 🙏🏻 Yorumla whitenoisee +1 yıl Ayy hepsi kız olsaydı keşke, sağlıklı mutlu şekilde büyürler inşallahh ❤️❤️ Yorumla Alaraadı +1 yıl Amin inşallah 🙏🏻 Yorumla whitenoisee +1 yıl Doğum ne zaman Yorumla whitenoisee +1 yıl Ya da lohusa için mi hastanedesin Yorumla Alaraadı +1 yıl Yok hamileyim Şubatın ikinci haftası olur inşallah Yorumla whitenoisee +1 yıl Ya heyecanlandim biraz fazla soru sordum özür dilerimm Yorumla Alaraadı +1 yıl Estağfirullah ya 🙈 Yorumla whitenoisee +1 yıl Ben de daha çok gencim ama annelik iç güdüm erken geldi biraz Yorumla Alaraadı +1 yıl 25 yaşındayım ben Yorumla whitenoisee +1 yıl Babalık yapabilcek güzel birini bulursam ben de düşünürum aslında Yorumla Alaraadı +1 yıl Valla baba çok önemli Yorumla whitenoisee +1 yıl Benim korkum o yüzden zaten yoksa çok tipime nazaran ortam meraklısı biri değilim Yorumla Alaraadı +1 yıl Olur inşallah doğru zamanda doğru kişiyle Yorumla whitenoisee +1 yıl İnşallahh annelik duygusunu ben de yaşarım tipime bakınca insanlar böyle düşünüyorum diye yargılıyor ama Yorumla Alaraadı +1 yıl 🙏🏻 Yorumla
--NiKoTiNeby-- Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Sanırım bir ironi yaptın geçmiş olsun bu arada 0 15 Yorumla Alaraadı +1 yıl Kendi aklıma gelen bir şey değildi az önce bir arkadaşım söyledi bütün yıl hastanede olursan ne yapacaksın diye şakasını yaptık soru haline getirdim ben de ciddi değildi 😅 Teşekkür ederim ama hasta değilim Yorumla --NiKoTiNeby-- +1 yıl Ahaha anladim bende hasta olduğunu düşündüm hastane diyince 🤣 Yorumla Alaraadı +1 yıl Hemşireler odadan çıkarken hep geçmiş olsun diyor ben de hep aynı şeyi söylüyorum “hasta değilim hamileyim” 😅 Yorumla --NiKoTiNeby-- +1 yıl Aaaa öylemi Allah sağlık sıhhat versin yavrunuzu sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kaç aylık Yorumla Alaraadı +1 yıl Yavrular 😅27 haftalık olacak inşallah Yorumla --NiKoTiNeby-- +1 yıl Yavrular ikizmi 😂 maşallah kilosu vs yerinde ise daha ne âlâ Mart 'ta doğum oluyor ozaman nasip ise Yorumla Alaraadı +1 yıl Üçüz 😅Valla kilo eksik kalıyor tabii ki çoğul gebelik olunca. Şubat’ta alacak doktor Yorumla --NiKoTiNeby-- +1 yıl Offf 🤣🤣 yaa senin için çok zor tabikide yani evet çoğul olduğunda mecburiyet heyecan vardır ama ya Yorumla Alaraadı +1 yıl Her günümüz ayrı heyecan zaten kaç aydır Yorumla --NiKoTiNeby-- +1 yıl Allah nasip etsin kucağınıza almayı sağlıkla sihatle Yorumla Alaraadı +1 yıl Amin inşallah 🙏🏻 Zamanında inşallah bir de 🙏🏻🙏🏻 Yorumla --NiKoTiNeby-- +1 yıl İnşallah o yavruyu cebini düşüren rabbim hayırlısı ile sonucunuda güzel verir sağlıcakla kalın 🙏 Yorumla Alaraadı +1 yıl Ay inşallah 🙏🏻Valla sürekli gelmeye çalışıyorlar ama bilmiyorum Yorumla --NiKoTiNeby-- +1 yıl İki çocuğum var fakat çoğul olan çok değişik olduğu için bilmiyorum stres yapmayın yeterli eşiniz ile birbirinize destek olur yeterli Yorumla Alaraadı +1 yıl Valla çoğul da bir de ikiz de değil üçüz Yorumla
Bahtiyar99 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Koca koca insanlar hâlâ buna mı inanıyorsunuz? 0 22 Yorumla Alaraadı +1 yıl Tabii ki de inanmıyorum sadece bir yeni yıl efsanesi olarak söylenir hep ondan bahsediyorum Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl He iyi bari Yorumla Alaraadı +1 yıl Gerçekten inansam 5 dakika da olsa çıkardım hastaneden 😂 Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl Buna inanan insanlar var ne yazık ki Yorumla Alaraadı +1 yıl Yok inanmıyorum 😅 Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl Sevindim :))Hastanede napiyosun? Yorumla Alaraadı +1 yıl Hiiiç yatıyorum 😂 Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl Yani niye gittin? Mühim bir şey yok umarım Yorumla Alaraadı +1 yıl Hamileyim gözetim altında durmam gerekiyor o yüzden Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl Hmm. Kaç aylık? Yorumla Alaraadı +1 yıl 26 hafta 5 günlük Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl Ne kadar var doğuma yani Yorumla Alaraadı +1 yıl Şubat’ın ikinci haftası alacak doktor eğer her şey yolunda giderse Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl Kiz erkek? Yorumla Alaraadı +1 yıl İki erkek bir kız Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl O ne demek Yorumla Alaraadı +1 yıl Üçüz Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl Ohaa ciddi mi Yorumla Alaraadı +1 yıl Eveeet Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl Enteresan Yorumla Alaraadı +1 yıl Di mi Yorumla Bahtiyar99 +1 yıl Yani evet. İlk defa duyuyorum Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hayır öyle olmuyor. geçmiş olsun bu arada umarım iyileşirsiniz
Boyle bir seye inanmam, degisen yalniz rakamlardir.
ALLAH acil sifalar versin tez zaman da eve gelirsin İns
Güzel olacak her şey inşallah
İns olacak.
Sen iyi ol ilk basta
Geçmiş olsun umarım tez zamanda sağlığına kavuşursun. Pek bir anlamı yok çerez yiyip uyurum.
Hasta değilim ama teşekkür ederim 😅
Dedim sen misin acep olsun hasta olanlara gitsin iyi dileklerimiz
Yok ben sadece hamileyim 😅 gitsin gitsin
Anne adayısın demek şimdiden vatana millete ailesine hayırlı bir evlat olmasını diler , güzel sağlıklı bir ömür geçirir inşallah diyelim😄
Amin inşallah
Tuvalette s*çarken girsem tüm yıl s*çacak mıyım? LOL
Bir efsaneye göre evet
Sağlıklı ve huzurlu bir yıl dilerim ömür boyu. Allah bağışlasın meleğin için ise
Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim ama hasta değilim canım 😅
Çok geçmiş olsun neyin var
Hamileyim 😅
Ayyy cinsiyeti nee merak ettim, sağlıklı mutlu güzel büyüsün
İki erkek bir kız, üçüz 😅
Teşekkür ederiz 🙏🏻
Ayy hepsi kız olsaydı keşke, sağlıklı mutlu şekilde büyürler inşallahh ❤️❤️
Amin inşallah 🙏🏻
Doğum ne zaman
Ya da lohusa için mi hastanedesin
Yok hamileyim
Şubatın ikinci haftası olur inşallah
Ya heyecanlandim biraz fazla soru sordum özür dilerimm
Estağfirullah ya 🙈
Ben de daha çok gencim ama annelik iç güdüm erken geldi biraz
25 yaşındayım ben
Babalık yapabilcek güzel birini bulursam ben de düşünürum aslında
Valla baba çok önemli
Benim korkum o yüzden zaten yoksa çok tipime nazaran ortam meraklısı biri değilim
Olur inşallah doğru zamanda doğru kişiyle
İnşallahh annelik duygusunu ben de yaşarım tipime bakınca insanlar böyle düşünüyorum diye yargılıyor ama
🙏🏻
Sanırım bir ironi yaptın geçmiş olsun bu arada
Kendi aklıma gelen bir şey değildi az önce bir arkadaşım söyledi bütün yıl hastanede olursan ne yapacaksın diye şakasını yaptık soru haline getirdim ben de ciddi değildi 😅 Teşekkür ederim ama hasta değilim
Ahaha anladim bende hasta olduğunu düşündüm hastane diyince 🤣
Hemşireler odadan çıkarken hep geçmiş olsun diyor ben de hep aynı şeyi söylüyorum “hasta değilim hamileyim” 😅
Aaaa öylemi Allah sağlık sıhhat versin yavrunuzu sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kaç aylık
Yavrular 😅
27 haftalık olacak inşallah
Yavrular ikizmi 😂 maşallah kilosu vs yerinde ise daha ne âlâ Mart 'ta doğum oluyor ozaman nasip ise
Üçüz 😅
Valla kilo eksik kalıyor tabii ki çoğul gebelik olunca. Şubat’ta alacak doktor
Offf 🤣🤣 yaa senin için çok zor tabikide yani evet çoğul olduğunda mecburiyet heyecan vardır ama ya
Her günümüz ayrı heyecan zaten kaç aydır
Allah nasip etsin kucağınıza almayı sağlıkla sihatle
Amin inşallah 🙏🏻
Zamanında inşallah bir de 🙏🏻🙏🏻
İnşallah o yavruyu cebini düşüren rabbim hayırlısı ile sonucunuda güzel verir sağlıcakla kalın 🙏
Ay inşallah 🙏🏻
Valla sürekli gelmeye çalışıyorlar ama bilmiyorum
İki çocuğum var fakat çoğul olan çok değişik olduğu için bilmiyorum stres yapmayın yeterli eşiniz ile birbirinize destek olur yeterli
Valla çoğul da bir de ikiz de değil üçüz
Koca koca insanlar hâlâ buna mı inanıyorsunuz?
Tabii ki de inanmıyorum sadece bir yeni yıl efsanesi olarak söylenir hep ondan bahsediyorum
He iyi bari
Gerçekten inansam 5 dakika da olsa çıkardım hastaneden 😂
Buna inanan insanlar var ne yazık ki
Yok inanmıyorum 😅
Sevindim :))
Hastanede napiyosun?
Hiiiç yatıyorum 😂
Yani niye gittin? Mühim bir şey yok umarım
Hamileyim gözetim altında durmam gerekiyor o yüzden
Hmm. Kaç aylık?
26 hafta 5 günlük
Ne kadar var doğuma yani
Şubat’ın ikinci haftası alacak doktor eğer her şey yolunda giderse
Kiz erkek?
İki erkek bir kız
O ne demek
Üçüz
Ohaa ciddi mi
Eveeet
Enteresan
Di mi
Yani evet. İlk defa duyuyorum
Geçmiş olsun
Haayır