Tatlı akşamlar.. Hani derler ya yılbaşında; „yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder” diye ne kadar doğru bilemem. Peki siz yeni yıla nasıl gireceksiniz?
Yeni yıla nasıl girilirse öyle devam eder! Peki siz yeni yıla nasıl girmeyi planlıyorsunuz?
Hiç plan yapmadım günler var diye ya toplaşırız hepimiz sohbet muhabbet falan filan gireriz klasik ya da giderim bir tane roze alırım iki paket sigara oturur Harry izleyerek girerim belli olmaz 🤞
Yaklaşık bundan 20 gün öncesine kadar hedefler koydum kendime dedim ki bunları bunları yapmak istiyorum çabalayanmıyorum bile izin yok çünkü galiba boş geleceğim 2022’de boş geçecek