Yılbaşında ne yapıyor olacaksınız fakirler?

Ben Katar'daydım dünya kupasını izlemeye gitmiştim o yüzden sitede bayadır yoktum. Yılbaşında da İstanbul'da olacağım. Siz evinizde çay demleyip TV mi izleyeceksiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Evinizde demişim pardon özür dilerim Kiralık olarak yaşadığınız ev
Yılbaşında ne yapıyor olacaksınız fakirler?
Cevapla