Ben Katar'daydım dünya kupasını izlemeye gitmiştim o yüzden sitede bayadır yoktum. Yılbaşında da İstanbul'da olacağım. Siz evinizde çay demleyip TV mi izleyeceksiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Evinizde demişim pardon özür dilerim Kiralık olarak yaşadığınız ev
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bakalım kısmette neresi varsa gadası
Hiç bir şey şarkı dinlerim
Arkadaşım ile abd de olaca idim. Ama kendisi Tr geldi mecbur Tr de kutlayacağız
Hangi şehir
Arizona’da yaşıyor. Times meydanı daha güzel tabi
Arizonalılar biraz Amerikan yobazı oluyor arkadaşın öyle değildir umarım
Kendisi Türk Vatandaşı
Evi orada
Bu arasa İspanya majorca çok güzel bir yer
Anladım iyi eğlenceler
Teşekkürler
Evet beğeniyorum ben de
Rica ederim
Dalı kaldırıp ceviz kırıcam