Yeni Yıl Yılbaşında erkek arkadaşımla dışarı çıkacağız, mini etek & çizme mi yoksa elbise mi giymeliyim? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Mini etek çizme mi giymeliyim yoksa elbise tarzı bi şey mi clube gidicez Güncellemeler+1 yıl Kizlar kombin söyleyinnn Yılbaşında erkek arkadaşımla dışarı çıkacağız, mini etek & çizme mi yoksa elbise mi giymeliyim? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Farkeder260 Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Hangisinde rahat edersin dans da edeceksin bunu hesap ederek gitmelisin. Sırt dekolteli kırmızı bir elbise süper olur. 1 0 Yorumla
Rose83 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Elbise daha şık olur. Kırmızı bir elbise ve çizme 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl nereye gideceksiniz ne yapacaksın kıyafet ona göre seçilir 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Ya alkollü bi mekan rahat bi yer Yorumla Cevap sahibi +1 yıl o zaman şık bir elbise giy derim alkol alacaksınız mini giyip gece sonu heryerin meydanda gezme :D Yorumla Soran +1 yıl Çok icsemde dagitmiyorum ben😂 Yorumla Soran +1 yıl No problem Yorumla Cevap sahibi +1 yıl o zaman kendini nasıl güzel nasıl seksi hissediyorsan öyle giy. Partnerin ne beğeniyorsa öyle giy :D simdi görmeden de sunu giy demek olmaz belki fiziğin miniye uygun değil kesin yorum yapmak yanlıs Yorumla
minekscan Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 73% +1 yıl Kafana göre takıl tayt ta giyebilirisn 0 0 Yorumla
uslanma Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Hangi renk uyumu peki 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Hic bilmiyorum ya Yorumla Soran +1 yıl Siyah falan giyinmek istemiyorum ama Yorumla uslanma +1 yıl Yani yasa gitmiyorsa giymemelisin Yorumla uslanma +1 yıl Koyu kahve renklerine ten uyumun var mi Yorumla
bunasııladam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 34% +1 yıl Giyme kanka 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Oldu knk Yorumla bunasııladam +1 yıl Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeni Yıl konusunda 862 cevap paylaştı. mini çizme iyidir ❤ 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hangisinde rahat edersin dans da edeceksin bunu hesap ederek gitmelisin. Sırt dekolteli kırmızı bir elbise süper olur.
Elbise daha şık olur. Kırmızı bir elbise ve çizme
nereye gideceksiniz ne yapacaksın kıyafet ona göre seçilir
Ya alkollü bi mekan rahat bi yer
o zaman şık bir elbise giy derim alkol alacaksınız mini giyip gece sonu heryerin meydanda gezme :D
Çok icsemde dagitmiyorum ben😂
No problem
o zaman kendini nasıl güzel nasıl seksi hissediyorsan öyle giy. Partnerin ne beğeniyorsa öyle giy :D simdi görmeden de sunu giy demek olmaz belki fiziğin miniye uygun değil kesin yorum yapmak yanlıs
Bence mini etek çizme kombinle
Kafana göre takıl tayt ta giyebilirisn
Hangi renk uyumu peki
Hic bilmiyorum ya
Siyah falan giyinmek istemiyorum ama
Yani yasa gitmiyorsa giymemelisin
Koyu kahve renklerine ten uyumun var mi
Mini etek çizmelerin topukları sivri olsun
Giyme kanka
Oldu knk
mini çizme iyidir ❤
Jartiyer giy😂😂
Mini giy kısa yoldan gtsn sonuca
Elbise giy bnce 😊
Mini çizme bence
Mini çizme iyidir