Yeni yıla günler kala... senin için 2022 nasıl geçti?

-
(25 Aralık 2022, iyi, saat: 10:17).
Güzel bir seneydi 😊
Berbattı, umarım 2023 daha iyi şeyler getirir 🙏🏻
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yeni yıla günler kala... senin için 2022 nasıl geçti?

-
(25 Aralık 2022, iyi, saat: 10:17).
İyisiyle, kötüsüyle ve eksiğiyle, fazlasıyla bir yıl geçirdim. Berbat denecek kadar çok fazla kötü şeyler yaşanmadı. Yaşanması da normal aslında. Problem yoksa problem vardır. Hayat kusursuz, mükemmel değil. İlla ki bir kopukluk olacaktır.
Evet öyle :) teşekkürler.
Genel olarak berbat bir seneydi. Bir de aşksızlık krizinden trafik kazası yaptım. 20 bin TL arabaya masraf yaptım. 3 hafta arabasız kaldım. Araba olmayınca 20 dakika mesafedeki iş yerine sepetli (Römorklu) bisikletle tek gidişi 2 saatte gittim. Malum aynı güzergahı paylaştığım komşumla birlikte işe gider geliriz. Kenar mahalledeki ikametimizden dolayı otobüsler 2 saatte bir geliyor. Sene sonunda büyük zorluklarla kendime araba aldım. (Kaza yaptığım araba babamın. O duruyor). Ayrıca köyden bahçe de aldık. Araba ve bahçe alımları beni mutlu etti. Geriye kalan her şey kötü.
Gene güzel şeyler de olmuş, yeni yılda daha güzel şeylerin olması dileğiyle :).
İyisi ile kötüsüyle daha çok iyisiyle geçti bu sene her şeyden arındım kötülüklerden boş insanlardan hayatımı boş yere işgal eden insanlardan arındığım bir sene oldu
Güzel geçti
Diş telini çıkardım
Araba aldım
Beyaz eşya falan gerekli olan şeylerin taksitlerin bulaştım
Öyle böyle güzel geçti genel olarak
Çok güzel 😊.
Yıl boyu boy boy taksit var 😄
Ödenir elbette :).
Evet ödenir şurda ne kaldı 2023 9. Ayda beyaz eşya bitiyor sonra araba kredisi de ondan 2 3 ay önce bitiyor hemen hemen bende de hedef 2023 sonuna doğru rahatım
Cevap
50Cevap
2022 gibi olursa değmez keyfime güzel bir sene geçirdim ben
Çok güzel hep böyle olur umarımm 😊🙏🏻.
Eyvallah
Berbat bir seneydi benim için
Umarım yeni yıl daha güzel olur :).
İnşallah öyle olur
Berbattı, kötü geçti benim için
Umarım yeni yıl senin için çok daha iyi olur Barış 😊🙏🏻.
Teşekkürler umarım senin için de harika bir yıl olur Aleyna :) 🙏
Teşekkürlerr 😊.
Güzel geçti benim için 2022 son 3 5 seneye bakınca en iyi yıl diyebilirim. Her açıdan güzeldi.
Yemin ederim çok kötü bir yıldı benim için hiç bu kadar dağılmamıştım ama elbet bir gün ayağa kalkıcam
Umarım canım 🙏🏻.
Süper dersem yalan olur iyi değildi. Umarım sizin yeni yılınız süper geçer yüzünüz daima güler 🙂
Teşekkürler sizin de :).
Sağolun Aleyna hanım 🙂
İyisiyle kötüsüyle geçti umarım 2023 hepimiz için hayırlı bir yıl olur
Umarımm 😊.
Güzeldi 2023 daha da güzel olsun aşkla dolsun
🙏🏻 <3
2022 benim için çok güzeldi umarım 2023 yılı aynı şekilde devam eder.
Umarımm 🙏🏻.
Güzel bir seneydi ama umarım 2023 bu seneden daha güzel olur, temennim ve beklentim bu yönde 🙏
Umarımm 😊🙏🏻.
2022 gerçekten berbat bi yıldı zamlar enflasyon 2023 yılına girdik bugün 12 ocak 2022 değişen bir şey yok maalesef zamlar devam ediyor ulan yetti be Türkiye artık aydınlik yüz görmesi gerekiyor
bu yilin cabucak bitmesini istemistim ve bitti keske bu kadar erken bitmeseydi onumde uzun bi yol var ve bugday tanesi kadar yol katedemedim
Umarım katedersin hakkında hayırlısı olsun 😊.
Ağladım üzüldüm, mutlu olduğum günler oldu mu evet oldu ama çok azdı 2023 benim senem olacak hissediyorum 🤍🤍
Umarımm 😊🙏🏻.
sağlıksal sorunlarla geçti, kötüydü 😒
Yeni yılda bol sağlıklı günlerr 🤗.
Çok Sağolun sizin içinde aynı dilekte bulunuyorum 🤗
Siz de sağ olun teşekkürler 🤗.
Pek iyi geçmedi umarım 2024 iyi geçer
Umarım iyi geçecektir canım ☺️🙏🏻❤️.
İş konusunda gerçekten benim için kötü bir yıl oldu ama sağlığım açısından herhangi bir sıkıntı yaşamadım şükür
Çok iyi sayılmaz maalesef
Umarım yeni yıl senin için daha iyi olur 😊🙏🏻.
Rica ederimm.
Ay mükemmeldi , harika zamlar ve saplamalar aldım , kredi borcu ev taksidi ve araba taksitlerim katlandı, çok eğlendim çok
İlk yarısı zorlu geçti sonrası işler güzeldi çoğu açıdan sonu da zorluklar ile geçiyor ama kendi geleceğim açısından umut verici gelişmeler mevcut
Saçma sapan bir sene her zaman ki gibi 2023 muhtemelen daha kötü olacak
İyi diyelim iyi olsun umarızz 🙏🏻.
Öyle olsa ohoooo neyse olur belki umut 🤘😄
Umudunu kaybeden birisi yaşama tutunamaz ki :D, her zaman onu sağlam tutmak gerek :).
Ben biraz realistik biriyim optimist olamıyorum çünkü sonunda üzülmek var 😄 ama haklisin Ekrem başkan gibi her şey çok güzel olacak diyelim 😃🤘
Her türlü üzülmek varsa iyimser düşünüp üzülmek kötümser düşünerek üzülmekten bence daha iyidir en azından çabaladım denebilir :D, aynen öyle diyelim :).
Çabalayip kötü olması bence daha çok üzer çünkü uğraştım olmadı olayı bence daha kotu 😃 tamam öyle dedik her şey süper oluyor pozitif enerjimizi evrene gönderiyoruz 👽🤘😄
İşte uğraşmadan da hiç olmuyor haha :D neyse aynen evrene gönderelim bakalım.
Ahhhhh ahhhh neresinden tutarsan tut hüzün 🥲🥺😄 iyiyizzzz iyi derin nefessssss missss oummmmmmmm 🌍 🌝🌙
😊
👽🤘
Yoğun bir seneydi iş bereket olup kaza bela olmadıktan sonra yoğunluğu severiz
sorma ne olur :( anlatılmaz yaşanır afafav gördüğüm en kötü yıldı.
İlk 3 çeyrek berbattı ama ekimden sonra güzelleşmeye başladı
Hem güzel hem hüzünlü ve bolca hayal kırıklıklarıyla dolu. Yine de en kötü yılımız böyle geçsin be
Daha güzel olabilirdi ama yine de çok kötü geçmedi 2023den daha iyisini bekliyorum
Kötü geçti
Yeni yılın senin için de güzel olması dileğiyle :).
Teşekkürler
Kotu korkunç umarım bu yıl da aynısı olmaz
Umarım yeni yıl senin için korkuların olmadığı bir yıl olur ☺️.
Berbat bir yıldı.
Yeni yılın güzellikler getirmesi dileğiyle ☺️.
Bok gibiydi
Umarım yeni yıl senin için daha iyi geçer 🙏🏻.
İnşallah hepimiz için 🙏🏻
:)
Hastalıklı
Geçmiş olsun umarım yeni yılda daha sağlıklı günler görürsünüz 😊🙏🏻.
Umarım dualarınız için çok sağ olun mutlu pazarlar ☺️
Size de 😊🙏🏻.
Thenk yui
İksinin ortası yok mu? :D
Yokk 😋.
Bu ne eski Türk filmi falan mı? :D
Hshshsh.
Zaman geçtikçe daha kötüye gidiyoruz dünyaca finali bekliyorum
Berbattı ya
Yeni yılın daha güzel olması dileğiyle ☺️.
Sağ ol :).
6ay askerlik dışında idare eder 😄
:D
güzel
Yogun , yorucu , acılı ama sonunda iyi
Her zaman ki gibi
hastalıklar ekonomi vs
berbattı.2023'den umutluyum
Ekonomi. is. arkadas
Fena değildi
her türlü duyguyu yaşattı bu yıl bana
Güzel bir seneydi ama sonuna doğru senenin
En kötü senem oldu
Yeni yılın güzel geçmesi dileğiyle :).
Güzeldi diyelim 😊
😊
Kõtü
Umarım yeni yıl senin için daha güzel olur 😊.
Ay çok teşekkűr ederim canim benim seninde inşallah 🌷🌼🥰🧿🙋🏻♀️
💜💜💜
Teşekkürler 😊 <3.
iyi geçmedi..
Yeni yılın güzel geçmesi dileğiyle 😊.
Eyvallah sağolasın. . seninde
Teşekkürler ☺️.
Berbat bı yıldı Berbat
Umarım yeni yıl senin için daha iyi geçer 🙏🏻.
Teşekkür ederim inşallah hepimiz için 🙂
:)
Berbattı yeni yıla umarım güzel gireriz
Umarımm 😊🙏🏻.
Önceki yıldan farkı yok
Berbat kelimesi az kalır düşün artık
Umarım senin için de 2023 daha iyi bir yıl olur 🙏🏻.
Ben teşekkür ederim.
Sen tahmin et nasıl olduğunu aleyna.
İyidir bence :).
Yaa yaa çok iyi cidden. sen bile sallamıyorsun artık o derece iyi !
😊
Küstük galiba. Acaba ne hata yaptım merak ediyorum.
Hmm... düşünürsen hatırlarsın belki.
Düşünüyorum taşınıyorum bir türlü bulamıyorum , acaba bu mal herif nasıl bir densizlik yaptı... farkında olmadan ne yaptım acaba 🤔
Eve kapalı geçti
Geçmiş senelerde olduğu gibi. Umarım yeni yılda kendine bir iyilik yapıp artık evden dışarı adım atarsınn 😊🙏🏻.
İnanıyorum bu sene başaracaksın 😊.
Bravo :).
Güzel geçti aslında ☺️
B*ktandı be sitedeki seksi güzellik
Çok boş geçti.
Yeni yılı daha dolu dolu geçirmek dileğiyle ☺️.
Gönül işleri hariç güzel bir yıldı
Rezaletti knk
Umarım yeni yıl daha güzel olur 🙏🏻.
😊
Bok gibi bi seneydi umarım tekrarı yaşanmaz.
Normaldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?