Yılbaşı geliyor diye birilerine hediye almak zorunda mıyız?

Biri bana hediye aldı ama yılbaşı için düşünmüyorum haralde sevdiği için almıştır içinden gelmiştir bende ona doğum gününde alacağım lafı geçmişti yılbaşı kutlamak haram hıristiyanlar kutluyor demişti sizce ne yapmalıyım?

Yılbaşı geliyor diye birilerine hediye almak zorunda mıyız?

#Moldovyapapatya

Güncellemeler
+1 yıl
Aklıma takıldı
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Yılbaşı geliyor diye birilerine hediye almak zorunda
Yılbaşı geliyor diye birilerine hediye almak zorunda mıyız?
Cevapla