Selâmlar!!
2022 yılında yaptığınız hatalar testinde, sizin puanınız kaç çıktı...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
2022 yılında yaptığınız hatalar testinde, sizin puanınız kaç çıktı...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Herkesin ben gibi olamayacağını biliyordum. O yüzden birini kendim gibi sandım 20 puan.
O birine tekrar tekrar güvendim 20 puan. Bu tekrar güvenmelerin tekrarına göre 20 puanı epeyce katlamak mümkün.
İkinci değil bilmem kaçıncı kere bu sefer tamam diye inandım 20 puan. Ama bununda katlanması epey var.
Geçmişten kopamama konusunda puan alamadım çünkü geçmişi benden kopardım.
Ve bütün bunlara bakarak aslında çoktan hayır demem gerekiyorken sonunda hayır demeyi bildim. Burdan da puanım yok.
Kaç puanım oldu acaba 🤔🤔🤔
Doğru hesapladıysam 80 puan.
3 şık.
60 olması lazım.
2. Bölümde 20 yi epeyce kutlamayı saymazsanız 🙂
@Sakaryalim evet 3 şık ve her şık katlamalı puanlar ediyor. O yüzden en yüksek puanı almam kaçınılmaz.
Katlamasız hesapladım ben.
2023 inşallah herkes için hayırlı bir yıl olur.
Yine huysuzlandı taam yaşayıp gör.😄
A aa hiç belli olmaz o 5 yılda görmediklerini bir sene içinde görebilirsin kimbilir. 🤷♀️
Allah bilir 😄😄😄😄
@Sakaryalim allah bilir kulu da meraktan çatlar nasıl geçecek bu sene diye.😄
Saldım çayıra mevlam kayıra diye düşünse geçer 😄😄
@Sakaryalim Allah herşeyi bilir elbet. Ama burada ne için kullandınız anlamadım.
Acid. Senin bu arkadaş yaşlılık imareleri gösteriyor galiba 🤣
Evet 2023'te görecekmişsin müneccim kulağıma söyledi. 😄
"A aa hiç belli olmaz o 5 yılda görmediklerini bir sene içinde görebilirsin kimbilir. 🤷♀️"
Dediği için Allah bilir.
@Sakaryalim birincisi ben zaten ihtiyarım, ikincisi senin bu arkadaş derken diliniz sürçtü heral.
@Sakaryalim çayırlar saldıklarımızla dolu düşünmeye ne lüzum var.😄
@Sakaryalim arkadaş hem huysuz hem aksi nemrut bişi.😄
Samimiyetinizden arkadaş olduğunuzu düşünmüştüm.
Sıfatınızı bilmediğim için.
@Sakaryalim konuşmadığımız için arkadaşlık sıfatına bile tahammülü yok ondandır.😄
@Acid_Qeenn biz küçükken çayırlara sıpaları salardık. Sonra büyüdüler ve adlarına türküler yakıldı..
Eşseği saldım çayıra
Oylayıp karnın doyura
Gördüğüm düşü hayıra
Yoranın da avradınıııı...
Diyerekten
Oooo. Çekip fermuarı gideyim ben. 🤐
Devamını da getirde tam olsun
@Sakaryalim niye ki?
Üzerine alman da ne alakaysa sana ithafen söylememiştim oysa
@Acid_Qeenn müneccim değil Baba Vanga bile söylemiş olsa inanmam.
İster inan ister inanma sen bilin.😄
@Sakaryalim Tek tek gelin uleeeennn diye bişey vardı. İki koldan geldiğiniz için karışıyor yorumlar. Bide Sıfatına tükürem derdi Şener Şen olsaydı. Bilmeniz gereken bir sıfat, isim, yüklem, tümleç tamlama ya da başka bir şey yok merak etmeyin. Samimiyet gibi göründüğünü de fark etmedim doğrusu kusura bakmayın.
Aydınlatman yerinde oldu.😄
@Sakaryalim
"A aa hiç belli olmaz o 5 yılda görmediklerini bir sene içinde görebilirsin kimbilir. " Dediği için de Allah bilir elbet ama kul da bilir yani azıcık. Çünkü az da olsa Allah akıl vermiş bana da. Üye adımız deli diye hepten akılsız değiliz vesselam
Bu doğru akıllıyı bile deli edebilir.😄
@Acid_Qeenn üzerime Polarımı aldım sadece. Hava serin. Onun dışında bişey aldığım yok.
İyi bari üşütmemek önemli. 😄
@Acid_Qeenn huyum kurusun huysuzum tamam ama diğerine katılmıyorum. Nemrudun kızı diye bir türkü getirme aklıma bence.
Güzel türkü aklına gelebilir.
Hay maşallah size ya. Bir bakmadım kaç tane bildirim gelmiş.
Okudum ama kafam karıştı valla :D :D
Gelmesin gece gece. Ama sen istiyorsan kendi kendine mırıldanabilirsin.
Bak @Sakaryalim kaçtı nemrut dedin diye.
Kedi miyim ben niye mırıldanıyım.😄
Kaçmak ve ben..
Karadeniz Kadını hiçbir zaman kaçmaz. İnadına gider ;)
@Sakaryalim kendisi kaçmayı iyi bildiğindendir.😄
Yaşlı tabii. Kafası kaldırmıyordur. :D
@Sakaryalim ahahaha güleyim mi ağlayım mı şaştım bir yandan ferdi söylüyo bir yandan burası.😄😄
@Sakaryalim kafan karışmasın boş yere yaa
@Acid_Qeenn türkü mırıldanmaktan bahsediyorum.
@Sakaryalim birden kaybolunca öyle göründü. Benim bi suçum yok.
@Acid_Qeenn ya ya yaa öyle... derler bilir misin. İşte ondan
Sen mırıldanda dinleyelim kulağımızın pası geçsin.
@Sakaryalim Yaşlıyım ne yapayım. Ama kafamın kaldırmadığı doğru değil. Kafam neleri kaldırdı bi bilsen.
@Acid_Qeenn çok görmedim nedense. Çünkü senin ağlama ve gülmelerin hep ters sanırım. Gülünecek yerde gülmeyi bilmezsin ama gülmemen gereken her yerde gülmen alışıldık durum. Bununla ilgili bişey demeye gerek yok. Daha önceden biliyoruz dediklerimi.
Bu doğru kahrımı çok çekti sonunda yeterler olsun diyerek kendini kurtardı.
Deli miyim ben gülünmeyecek yerde niye gülüyüm.
@Acid_Qeenn ben şiirciyim. Bide özgün müzik ve Ahmet Kaya O yüzden nemrudun kızı türküsünü bilmiyorum
Neyse bilsende israf etme
@Acid_Qeenn Valla bende tam bunu çözemedim işte gülünmeyecek o kadar yerde güldün ki deli olsan bu kadar olmazdı derim.
@Acid_Qeenn ben kahır falan çekmedim. Kurtulmak konusunda da girmeyim haklısın diyeyim sen anlarsın.
Anladım anladım sıkıntı yok.
@Acid_Qeenn o kadar şey israf ettim ki ben o yüzden hiç sorun değil bilseydim o türküyü de israf ederdim hiç önemli değil.
@Acid_Qeenn anladıysan mesele yok. Anlayışlı insanın hali de bi başka oluyor. Ama neyi anladığını bilemedim.
Türkü de pek severim ben.
Acid bu kişinin sesi güzel mi? Türkü mırıldansa bize
@Sakaryalim evet sesi güzeldir ama buraya atar mı bilemem ricada bulun belki kırmaz seni.
@Sakaryalim güzeldir dediğine bakma. Sanki sesimi duydu da güzeldir diyor. Yerinde olsam istemezdim benden türkü.
Duymadım mı peki inkâr ediliyor madem duymamışım kapılar kapanmasın.😄
Acid tanıdığım kadarıyla boş konuşan bir kadın değil. Yalan söylemeye ihtiyacı olmadığından sözüne inanıyorum..
Ama tabii bu işler gönülden geldiğinde kıymetlidir. İstemiyorsanız yapmayın.. Kimseyi zorla bişey yaptıramayız :)
@Sakaryalim inkâr ediceği hiç aklımın ucundan geçmemişti neyse fazla uzatmaya gerek yok. 😊
@Acid_Qeenn inkar etmiyorum da nasıl diydun onu deyiverirsin diye düşündüm. Burdan ses göndermemi isteyecen ve ben göndercem öyle mi? Bunu demek istedim ama demek ki inkar ettiğim anlaşılmış.
@Sakaryalim boş konuştuğunu ya da yalan konuştuğunu söylemedim ben. Ne demek istediğimi anlar sandım ama anlamamış. Ama burdan ses gönderebileceğimi düşünüp söylediyse maalesef boş konuşmuş olur.
Ayrıca bana zorla bişey yaptırılmayacağı bilmiyor olamaz. Gönülden gelmek konusuna hiç girmeyelim bence.
Anlıcamız şekilde yazsaydın o halde ama senin yazdığın yorum direk inkâr etme oldu ve öyle anlaşıldı sorun bizde değil yani
@Acid_Qeenn @Sakaryalim dan ses atmamı istemesini söyledin farkındaysan. Bunu yapmadığımı yapamayacağımı bildiğin halde. Ve bunun olmadığını olamayacağını farklı bir şekilde anlatmak inkar etmek ise evet inkar ediyorum. Çünkü bu olmadı. Bu arada ben anlamıyorsam bak anlayanlar yorum yapıyor ne güzel. Ayakkabı numaranı biliyorlar heral 😄😄
Stalklıypsun bari düzgün yap bu işi.
Gerçi şimdi sen bunu da inkâr edersin, nasıl anlamak istiyorsan öyle anlayabilirsin
Ayakkabı numarımı bildiğini nerden çıkardın o halde
Yaptığım etiketi görmeyen onları nasıl gördü hayret.😄
tamam yapamadığım etiket diyeyim onu göremeyen başka görüşleri nasıl görüyo diye sordum..
Acid in profiline girip bakmış da olabilirsiniz..
@Sakaryalim görmedim, duymadım, bilmiyorum üç maymuncuğu oynamak daha iyidir belkide.
@Sakaryalim oda olabilir ama ben görmedim demedim ki. Bu girip bakmış olmak soruyu bulmak için olamaz mı? Öyle olunca da stalk mı oluyor. Her ne demekse bu stalk.
Stalk, birinin profiline girip onun yaptıklarını inceleme işlemine deniyor.
@Sakaryalim https://youtu.be/uwSVTR9n2zs
Bu türkü sana gelsin.
@Sakaryalim soruyu bulmak için girip bakmak da stalka dahil mi peki
Elbette. Sonuçta yine yazmış olduğumu uygulamış oluyorsunuz.
O profile girip soruyu bulana kadar uğraşmış ve soruya bakmış oluyorsunuz.
Severim türküyü Acid. Teşekkür ederim 🥰
@Sakaryalim türkü severim diyince paylaşmak istediğim birlikte dinleyelim diye. 🥰
@Sakaryalim bunu yaptığımı söyledim zaten inkâr etmedim ki. Bu kadarı stalk sayılıyorsa ona da eyvallah. Mesele benim stalk yapmam değildi ayrıca.
Bu arada benim @Acid_Qeenn e sorar mısın ona ilk söylediğim türkü neymiş.
@Sakaryalim burdan değil ama kulağına söylesin.
Aranıza beni sokmayın. İki arkadaş halledin aranızda. 🙂
@Sakaryalim türküyü kaldırdım. Aramızda halledecek bir şey değil türkü söylediğimi sesimin güzel olduğunu söylemişti ya oradan aklıma geldi hangisini söylemişim diye.
Burada söyleme diyosun peki sakaryalıma söylerim ben.
@Sakaryalim @Acid_Qeenn ben sizi sizle ya da siteyle başbaşa bırakayım artık. Beni çekiştirmeyin ama bakın.
Valla sizden daha önemli işlerim var olduğu için sizi çekiştirip günahınızı alamam. İçiniz rahat olsun yani ;)
@Sakaryalim buna sevindim bak. Benim yüzümden günah işlemeyin boşuna diye dedim
@Sakaryalim öğrenebildin mi Acid_Qeen e güzel! sesimle ilk söylediğim şarkıyı.
Not: 99. yorumda kalmış.100 olsun dedim
Söylemedim sitede değildim akşam girebildim merak edip sorarsa söylerim ama
Çok güzel HAYIR diyorum.
Biliyorum herkes farklı
Geçmişim yaşanması gerekenlerdi, iyi ki oldu dersler aldım vede öğrendim. Şimdi sadece AN var.
İkinci şansı isteyen kendisi bilir, hata var yapan öder.
Cevap
10Cevap
40 puan her şey yolunda😅
Bendensin.😄🤜🤛
Evet aynı çıkmış 😅💃
60 çıktı abbooo 🤦🏻♂️ çok be jfhfhfh
Hangi hatalar peki sana 60 puan aldırdı.
Hayat bir sınavsa adımı yazar çıkarım 🤣
0 puan bunları yapmadım hiç
Rica etsem bu soruma görüş yazabilir misin abla?
Yazdım karşim.
Teşekkür ederim abla 🌺
Hahahhaa
Az önce Instagram da gördüm bunu. Hesap yapıyordum 🤣🤣🤣🤣
Kaç çıktı. 😄
Full.
100 diyelim 🤣
😄😄
60 puann ucuz kurtuldum orta🤭
Say bakim hangi hatalar onlar.😄
Herkesi kendim sandım 😒
Geçmişten kopamadım 🤧
Hayır demeyi öğrenemedim. (Ama bunu yarin diycem birine)🤭😄
Hadi kolay gelsin şimdiden bakalım sonuç ne olucak. 😄
Teşekkürler, iyi olur inşaAllah 🤭😄
100 tam puan 😄 insan gibi insan
20 puan :/ Niye 0 değil pü bana.
Benim puanım 20 çıktı, o da geçmişten kopamamak, bazen anımsıyorum da
her seks fırsatını iyi değerlendirdim. memnunum.
100 aldım valla çok çalışkanım ya🙄
80 😂😂aferin bana
Beni biliyorsun sanırım.
Ben bunlardan geçtim.
60 puan
40 çıktı normal duzelme var
60 oldum
Hangi hatalar onlar
herkesi kendim sandım
hayır demeyi öğrenemedim
birine güvendim
0 puan
40 aldım
-5000 ek hesaptan çekmiştim
Kırk 👌
0 puan
Pek hatam yok ya:)
80p cikti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?