2,5 litre kola 30 tl oldu yılbaşı gecesiniz vazgeçilmezi kolayı alacak mısınız?

İnşaatların vazgeçilmezi yılbaşının eğlencesi 2.5 litre kola 30 tl
Ben kendim şahsi olarak kullanmıyorum :) pazardan meyve alıp sıkıp onu kullanıyorum, bazen aromalı kahve filanda yapıyorum gayet güzel oluyor :)
Bana bu zam pek sıkıntı çıkarmaz ancak kola içenlere zor bir durum zaten pahalı idi daha da arttı fiyatı

2,5 litre kola 30 tl oldu yılbaşı gecesiniz vazgeçilmezi kolayı alacak mısınız?
Cevapla