Yeni Yıl Milli piyango bileti aldınız mı? Almayı düşünüyor musunuz? minikhırçınkedi Takip Et Master Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Ben bilet almadım inanmıyorum çünkümsü... 🤷♀️🌲♥️Bazıları için bilet yılbaşı geleneğidir, vazgeçilmezdir..Benim içinse önemsiz bir şey.. Hadiii oylayınn bakalımm 🤣Siz bilet aldınız mı alacak mısınız? Almadım ama alacağım Almadım bu şansla zaten bana çıkmaz Kararsızımmm Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Milli piyango bileti aldınız mı? Almayı düşünüyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
girl_said Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl belki 10 12 senedir almıyorum. çünkü bilet almaya çarşıya gidip yol parası verip şanslıysam amorti tutturup verdiğim parayı geri alabilmek için çarşıya gidip yol parası vermenin mantıksız olduğunu anlayalı 10 12 sene oldu... 1 0 Yorumla
BiBusesin Takip Et FenomenGuru Yaş: 25 +1 yıl Almadım. Almayacağımda.Bu soruyu bir iki gün önce evvel sormuştum. :/ 1 1 Yorumla BiBusesin +1 yıl Bu yılbaşı piyango bileti alacak mısınız?Bu yılbaşı piyango bileti alacak mısınız? ↗ Yorumla
Namuscubasi Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Piyango şans işi değil torpil işi. Son 20 yıldır sadece yandaş işadamlarına çıktı. 1 0 Yorumla
bybilge89 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Hiç almadığım ve asla alacağımı da düşünmediğim bir şey.. 1 0 Yorumla
WetKoala06 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 94% +1 yıl Zaten çıkmıyor gidip 30 lira gömmenin ne anlamı var sigara parası yaparım daha iyi.🤣🤣🤣 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Almam çok saçma çıkmaz bi kere 3 kağıtçı üstler yakınına çıkartıyor ne para vercem 1 0 Yorumla
karal Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 80% +1 yıl aldık aldık bize çıkmıyor nasılsa en azından çıkan kişiye destek olalım :D :D 0 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Zaten çıkmayacak. O yüzden boş para harcamaya gerek yok. Ona vereceğim paraya kebap yerim daha iyi. 0 0 Yorumla
ndenizyıldızı Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 51% +1 yıl Almadım almayı düşünmüyorum. İçim gidiyor o parayı havaya atarken. 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl Yasim 41 daha elimi surmedim. almam da.Ben hic bir zaman hedeflerimi piyangi hayaline baglamadim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Seçenekler yetersiz olmuş.Almadım ve asla almayacağım diye bir seçenekte olmalıydı 0 0 Yorumla
AtomunÇekirdeği Takip Et Master Yaş: 35 , eic 67% +1 yıl Almadım bu şansla zaten bana çıkmaz 1 0 Yorumla
ORKUN0635 Takip Et Xper 3 Yaş: 45 +1 yıl demiröreni zengin etmeye niyetim yok. zaten satılmayan bilete çıkacağı için almaya gerek yok 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et FenomenMentor Yaş: 41 +1 yıl Yeni Yıl konusunda 623 cevap paylaştı. Almadım , almayacağım 0 0 Yorumla
Asil-Bey Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Benim kumara verecek param yok 0 2 Yorumla minikhırçınkedi +1 yıl Ahhahaha 😅🤭 Yorumla Asil-Bey +1 yıl 😂😂😂 Yorumla
BERKİPEK Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl şimdiye kadar hiç almadım, almayı da düşünmüyorum 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeni Yıl konusunda 839 cevap paylaştı. Almadım alamamda 1 0 Yorumla