KizlarSoruyor tarafından alacağım ilk hediye yeni yıl hediyem olacak ve yola çıkmış bile.
Size de "hediyen yola çıktı" diye mesaj geldi mi?

Size de "hediyen yola çıktı" diye mesaj geldi mi?




@ksBence den aldım mesajı merakla bekliyorum 🤩🎄❄️🎉🎊🥳
Yahu bırakın fenomenler alsın sabah akşam gece burdalar ınsanı bunaltır bu bir süre sonra. Soru yetıstırmek ıcın bazen sacmalıyorlar bıle.. komık absurd sorular görüyoruz.. Sıteyı tutan fenolar zaten bı yandan soruyu atıp buraya dıger tarafta çocuk fılan sallayıp eşine laf yetıstırenler vardır Bunların ıcınde :Dd iş gıbı düşünün ama bunlarin tatılı gecesı gunduzude yok Allah bılır maaşta yok :)))
Soru yetiştirmek gibi bir derdim hiç olmadı ve buna mecbur da değilim.
Komik ve absürt soru sorma kısmını da üstüme almıyorum 😀
Görüşümüzün sonuna doğru yazdıklarınıza hiç uymuyorum.
Yani "kendi adıma" yanıldığınızı söylemek istedim🙂
Ben sorularıma gelen her görüşü ciddiyetle okurum.
Sizin isteğiniz doğrultusunda ciddiye almıyorum o zaman.
Sizde bakın keyfinize✌️🙂
Peki gülümsedim 🙂 ve geçtim.
Size de mutlu seneler🌸
Ricalar 🙂
Evet, bugün @ksBence bana da bu mesajı gönderdi. Ben de KS Hakkında fenomeni olarak ilk defa bu güzel hediye paketini alacağım.
Teşekkürler @KızlarSoruyor 🤘
Herkesin 2022 yılı; sağlık, mutluluk ve aşk dolu olsun
Amiiiin😀
Cevap
23Cevap
Gelmedi bana hadi hayırlısı seninki için.
Teşekkürler 🌸
Yok, fenomen olduğum yıl gelmişti.
Ben es geçilmişim.🤷♀️
Eline ulaştığında güle güle kullanırsın umarım.❤️🌼
Teşekkürler yengeç 💕
Bir daha ki seneye ölmez ve erersek umarım sıra sana gelir.♥️
Yani bu kadar çalışmaya hak ettiğini düşünüyorum, tebrikler 🙂
Teşekkürler 🙂🌸
Hayır.
Bu demektir ki yakın zamanda bir çok Soru ve Bence göreceğiz.
Hediyeler hakkında bilgi sahibi değiliz nasıl olacak hediyeler nasıl ne için verilecek?
Fenomenlerin hepsine gelmiş olmalı bu mesaj. Bana da geldi.
KS xper kesme harici mesaj atıyor muydu yhaaaa s. s. s
Geçen sene gelmişti. Bu sene gelmedi 🥺
Evet aldım hoş bir mesajdı.
Ne hediyesi gelecek bileniniz var mı.. ✅
Hayır yok 🌸
Bana gelmedi🥺
Seneye inşallah ♥️
😂
Aa sevimlii tebriklerr
Teşekkürler 🌸
Tabi ki
Yok sanırsam öyle biri
Yanlış yere yorum attım🤣🤣😂kahretsin
😂😂
hediye değilde gıda paketi yardımı lazım
Hayır
Hayır, esamisi bile okunmaz.. 😅
Evet, sabırsızlıkla bekliyorum..
Bu zamanda yönetime ve şirketlere dua edin..
Geçen sene almıştım
Gelmedi
Neden çıksınki 😀
Biz üvey evlat..
Hayır gelmedi
Geldi :)
hayır gelmedi
Fenomenlere verıyolar
Hayır almadım mesaj
Hediye neymiş merak ettim bilenler aydınlatsın..
Hayır, böyle bir mesaj almadım.
Güle güle kullanan 😇😇
Gelen bir şey yok
Gelmedi
Hayır
Hic hediye almadjm
Nerden geliyor ve nasıl alınıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?