Aniden olmuyor muydu sanki bu işler 😅 ama ilişkim olacaksa her zaman ciddi bir ilişkiden yanayım. 1-2 ay süren ilişkiler hiç benlik değil. Hazır gibiyim ama şu an fazla başına buyruk oldum 😅 umarım bu durum çok sorun açmaz başıma 😑
Ailevi, geçmiş ilişkiler olsun ve etraftaki igrenclikler olsun yeniden güvenip biseylere başlamak çok zor geliyor ama şu an birisi var bakalım hayırlısıyla olursa onla ciddi biseyler niyetindeyim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayır kalbim dolu o varken başka ilişkiye başlayamam