✉ 90'lar çocukları daha iyi bilir: o kartların arkasına, aile veya çevremizden birinin yeni yılı kutlar: posta ile yollardık...🤗 ❄🎄⛄📷 Görsel alıntıdır.!
Evet ya çok değerliydi. Mektup gibi doldururduk arkasını. Sonra o gönderdiğimiz eve bir gün gittiğimiz de duvarda ya da albümün içinde rastlardık kartpostala. Ne günlerdi.
Cocuklugum geldi aklima bu çok güzel birseydi yani lisede alip arkadaslara vermistik Platonik sevgilime yazmistim askla alakali birseyler ah ah o günler geldi aklima :)
çocukluğumun vazgeçilmez rüyası Bembeyaz karlar içinde Hafiften tüten bacası Ve penceresinden dışarıdaki bem beyaz kar'ın uzerine yansıyan sıcacık ışığı Simli kartpostallara bakmak çok huzur verirdi bana Selam Olsun o günlere
90 larda çocuk olmak diye boşuna demiyoruz 😊 kuzenime, sevgili yiğenim mi sevgili yeğenim mi hangisi doğru derken bir kaç kartpostal çöp olurdu. Neyseki kuzen tabirinde anlaştık.