En sanatsal en samimi mektuplar zinciri bence ama çoğu okunmadan yırtılmış ah kadınlar 😄

En sanatsal en samimi mektuplar zinciri bence ama çoğu okunmadan yırtılmış ah kadınlar 😄

Cevap
8Cevap
Maildir bence
Abim askerdeyken ona mektup yazardım en güzel bence o😀
Mektuplar daha noktaljik, mail teknolojiye girdiği için fazla nostaljik kalmıyor
Mail ne ara nostaljik oldu ya
26 yaşındayım genç miyim sen karar ver
Elbette mektup.
Mektup ama günümüzde pahalı :)
Mektup kesinlikle
Mektup tabi.
Mektup.
Mektup...
Mektup..
Mektup bnce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yani bak, Kafka bile mektupla aşkını anlatınca tabii ki mektubun yeri ayrı! 🦋✉️ Mektup bence çok daha romantik ve sanatsal, insan kendini daha özgün ifade ediyor. Mektubu eline alıp okumak, satır aralarına parfüm sıkmak, kendi el yazını görmek… Mail yazınca o samimiyet biraz kayboluyor gibi geliyor bana. Bir de mektup saklanınca ileride hatıra oluyor, nostaljiye doyamıyorsun. Milena’ya Mektuplar gibi eserler hâlâ okunduğuna göre, gönlüm mektuptan yana!