Selam KS ahalisi!
2018’in son günlerini keyifle geçirmeniz, 2019’a en güzel şekilde girebilmeniz için fikirler vermek amacıyla KizlarSoruyor’un sürpriz üyeleriyle sizler için röportaj yapacağımı söylemiştim.
Ve röportaj Bencelerimin ikincisiyle, sitenin güzellik ve bakım öncülerinden @xunixx ile karşınızdayız 🎉❄️
Bu arada diğer Bence’mi merak edenler için hemen şuraya bırakıyorum :
KScan'lar Toplanın Sizler İçin Sitenin En Ponçik Moderatörü İle Yılbaşı Röportajı Yaptım!

Yorumların bile rengarenk bir kişilik olduğunu haykırıyor. Mesela popüler kültürü severek takip ediyorsun ve her konuda söyleyecek bir lafın var. KS sana ne kattı, sen KS’ye ne kattığını düşünüyorsun?

Öncelikle çok teşekkür ederim, gerçekten de enerjik bir insanım. Her ne kadar, hayata karşı birçok negatif yaklaşımlarım olsa da her zaman dik durmayı başardığım doğrudur. Övünmek gibi olmasın ama herkese tavsiyem de budur, bunu söylemeden geçmek istemem. İnsanları kırmak ve üzmek bana göre değil bu yüzden karşımdaki kişilere anlayışlı olmaya çalışıyorum.
Bu sitede beni sevmeyenler de vardır, eminim. Hatta var da. Ama şöyle bir durum var ki, önyargılılar. Kötülemek de istemem fakat bu böyle.
Her neyse, KS'ye başvurma nedenimle başlamak istiyorum önce.

KizlarSoruyor sitesini sürekli arama motorunda görüyordum, sürekli karşılaşıyordum ve bir gün yine karşılaştım ve dedim ki, artık katılma vaktim geldi. Fazlasıyla sıkılmıştım ve kafa dağıtmak istiyordum. Sonra KS ailesine katılmış bulundum, o gün bugündür burada sizlerleyim. İyi ki de sizlerleyim. Çok güzel insanlar tanıdım, sen ve senin gibi insanlar. KS'nin bana kattığı güzelliklerden biri bu güzel insanlar. Sonrası ise, burada olan benceler ve anlamlı sorular. Bu paylaşımların da bana olan katkısı çok. Tabii bir de eğlendiğim gerçeği var. Kafamı dağıtmama yardımcı oluyor burası.
İyi ki buradasın, iyi ki KizlarSoruyor ailemize katıldın. Senin gibi sevecen birini aramızda görmek mutluluk verici ❤️
Makyaj Bencelerini ben de dahil bir çok KScan takip ediyor. Sana göre yılbaşı makyajı nasıl olmalı?

Bana göre yılbaşı makyajı kıpkırmızı ve bol simli olmalı. Göz makyajı kırmızı, siyah ve beyaz renkleri ile kombinlenmeli. Eyelinerı renkli çekmeli, örneğin yeşil simli bir eyeliner olabilir.
Ruj kesinlikle kırmızı ve mat olmalı.
Kesinlikle önerilerine katılıyorum, ideal yılbaşı makyajı böyle olmalı 🌸
Türk milleti son anda plan yapmayı sever. Ani bir yılbaşı planı için KizlarSoruyor üyelerine hayat kurtaracak kombin önerileri yapabilir misin?
Şimdi bir düşünelim bakalım...
Ben şahsen bu sene, yılbaşı kutlaması yapacak olsam şu şekilde giyinirdim (Tabii en çok kırmızı etekli kombin şekli hoşuma gitti)

Yani daha çok sade bir kombinden yana olurdum. Neden, çünkü makyajıma ağırlık vereceğim için çok fazla abartılı olmamak adına böyle bir tercihte bulunurdum.
Gelelim sizlere! Ben kadınlarda şu tarz bir kombin görsem, çok hoşuma giderdi. Özellikle, fotoğrafın sol karesindeki kırmızı elbise çok çok hoşuma gitti diyebilirim:

Erkeklere gelecek olursak; siyah giyinmelerini tavsiye ederim. Daha karizmatik bir hava katıyor siyah. Kadınlarda da siyah güzel ve hoş duruyor, bir gizem yaratıyor fakat erkeklerde bir ayrı duruyor siyah renk. Eğer renk katmak isterlerse kahve ve lacivert tonları tercih etmelerini de tavsiye ederim.
Örneğin:

Yılbaşında sevdiklerinle hediyeleşir misin? KScanlar için, aldıkları kişiyi mutluluktan havaya uçuracak yılbaşı hediye önerilerini öğrenmek istiyorum :)

Aslında yılbaşlarında hediyeleşme adetim pek yoktur, şunu şunu alıyorum dersem yalan olur yani. Ama sevdiklerime hediye alacak olursam ve sizlere önerilerde bulunacak olursam; kitap, cilt-saç bakım seti vs bu gibi şeyler alırdım. Ben daha çok kitap ve makyajla yani kozmetikle alakalı olduğum için ve onlarla mutlu olduğum için karşımdaki insanlara da o mutlulukları tattırmak istiyorum.

Bu hediyeler sizleri tatmin etmiyorsa eğer, sevdiğinize bir evcil hayvan sahiplendirin. Ona bu güzelliği tattırın! Köpeğimin bana vermiş olduğu o mutluluğu, bir başkasının da tatmasını çok isterim. Bu nedenle, ben olsam böyle de bir şey yapardım...
Hayvan sahiplenmek ve sahiplendirmek dünyanın en güzel şeyi ama özellikle bu hafta hepimizi üzen evcil hayvan şiddeti haberlerinden sonra evcil hayvan besleyecek vasıfa sahip olmayan kişilerin kesinlikle evcil hayvan edinmemelerini telkin ediyoruz!
KScanlar için yeni yıl temennilerin neler, herkes seni dinliyor ona göre !

Öncelikle herkese mutlu yıllar dilerim! Yeni yılda, her şey gözlünüzce olsun KScanlar! Her daim mutlu olmaya bakın!
2019'da, yani her şeyi resetlemeyi düşündüğümüz (en azından benim için) bu sene içerisinde iyilik yapın, empati kurun, en başta kendinize sonra etrafınızdakilere saygı duyun. Böylelikle musmutlu olun! Hayvan besleyin, hatta sahiplenin! Derneklere katılın, barınakları veya huzurevlerini ziyarete gidin. Yani bu yeni yılda, hayatınıza yenilikler, güzellikler katmaya bakın. Sizleri sevdiğimi de unutmayın!
Son olarak, sana çoook teşekkür ediyorum arakne! Benimle ropörtaj yaptığın, beni buna layık gördüğün için. Seviliyorsun biliyorsun değil mi?
Sen de çok seviliyorsun bebeğim. Bu röportaj beni gerçekten çok eğlendirdi, o pozitif enerjinin bana geçtiğini hissettim @xunixx ❤️ Eminim bu keyifli sohbetimizi okuyan tüm KScanlar da bunu hissetmiş, keyif almıştır. Diline, fikrine, yüreğine sağlık❤️

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar