
Yeni yılın ilk alışverişi benim için elektronik eşya oldu. Miyo retro oyun konsolu, ekran kartı ve işlemci oldu :)
Yeni yılın ilk alışverişinde neler aldınız, anlatın bakalım?

Yeni yılın ilk alışverişi benim için elektronik eşya oldu. Miyo retro oyun konsolu, ekran kartı ve işlemci oldu :)
Yeni yılın ilk alışverişinde neler aldınız, anlatın bakalım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben kahve almıştım sabah
Henüz almadım. Dün gece piercingimi Batu'ya verdim, onun yerine yenisini alırım. Ve belki bir ince zincir...
Tavuk patates 😅😅😅😅
Aileme tatlı aldım, onun dışında dışarıda harcadım o oldu.
Hiç bir şey almadım. Yarın bı fosforlu kalem ve saç tokası alicam jdjd
henüz ben bişey almadım ama ha bire bildirim geliyor
çocuklar dışarda
Sabah börek aldım
Kıymalı olmalı jsjsj
Patteslii
Henüz alışveriş yapmadimm
Oto Cam Suyu, Brokoli, Liçi ve Somon
Henüz siftah yapmadım.😀
Vallahi mutfakla alkalı şeyler oldu
Topuklu ayakkabı aldım
Anneme cep telefonu siparişi verdim :)
4 tane lastik aldım 🥹
Ruj aldım allık aldım makyej yapıcam 😂
Çizme aldım kendime
Ekmek aldım ben
Daha bişey almadım.
Bakım kremi olacak
Kahve aldım