
Yılbaşı evde güzeldir. yalnız değil tabi.. arkadaşlarla, sevdiklerimle, keyifle ve özenle hazırlanmış bir masada dost kahkahaları ile yeni yıla girmek gibisi yok ❣️

Yılbaşı evde güzeldir. yalnız değil tabi.. arkadaşlarla, sevdiklerimle, keyifle ve özenle hazırlanmış bir masada dost kahkahaları ile yeni yıla girmek gibisi yok ❣️
Bence yıl başı yalnız olunduğu sürece hiç bir zaman güzel değildir. insanın için de sürekli bir buruk duygu oluşuyor. ama yalnız olmadığı sürece de istediği her yerde olabilir önemli olan sevdikleri ile olmasıdır. 🌺
Cevap
16Cevap
Küçük bir şehirde yaşıyorum burada aktivite sayısı sınırlı, burdan sonra gidebileceğimiz yerler de çok pahalı o yüzden.
İstanbul'da yılbaşına dışarıda girmek tam bir akıl tutulması bence
Yalnız olmaktansa birileri ile girmek geçirmek daha güzel.
Curcuna ve yüksek gürültü sevmiyorum 🫠
Yılbaşını birlikte geçirebileceğim birilerinin olmaması
Benim için herhangi bir günden farkı olmadığı için.
Yalnız da güzel olabilir, kendinle vakit geçirerek, sakin ve huzurlu ama evet arkadaşlar sevdiğin insanlar güzel şeyler bunlar. Dışarının şu yapmacık maskeli hali çekilecek gibi değil ana sebep bu
Müslümanın yılbaşısı Muharrem ayının 1 dir, bu bizim yılbaşımız değil, normal bir gün
Evdeki huzur, hayat budur 😂
Dışarısının kuru soğuk olması olabilir
Daha rahat samimi ortam tabiki
En rahat oldugum yer
Hatunla başbaşa geçirmek harika oluyor ama bilin bakalım ne eksik.
insan ve kalabalık sevmiyorum
Çalışıyor olmam
Havaların soğuk olması..
dışarıda çok saçma insanların olması
Anam kızıyo babam azarlıyo 🤣
@enolmayan benim takibi kabul eder misin seni gitti sandım. Ben suyolutugce
Aile dir en büyük neden bence
Yalnız girme olasılığım yüksek
Aynen dün öyleydik
Evi seviyorum dbjsj
Disarinin soguk olmasi
dışarda ne yapcam
Evdeki manita 😅
Huzur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?