Yılbaşını evde geçirmek için en geçerli nedeniniz nedir?

Yılbaşını evde geçirmek için en geçerli nedeniniz nedir?

Yılbaşı evde güzeldir. yalnız değil tabi.. arkadaşlarla, sevdiklerimle, keyifle ve özenle hazırlanmış bir masada dost kahkahaları ile yeni yıla girmek gibisi yok ❣️

Yılbaşını evde geçirmek için en geçerli nedeniniz nedir?
Cevapla