Erkek arkadaşım 4,5 yılda sadece bir kez hediye aldı, normal mi bu?

Arkadaşlar 4.5 yıllık bi ilişkim var ilişki boyunca erkek arkadaşıma doğumgünlerinde sevgililer gününde sürekli hediye alırım bazen sevebileceği bişiler gördüğümde de özel gün olmaksızın hediye alırım ama bu 4.5 yılda erkek arkadaşım bana sadece 1 kez hediye aldı, bu süreçte bir kez bile çiçek gül herhangi bir şey almadı sevgilileri gördüğümüzde ellerinde çiçekler aaa ne kadar güzel derim (duyar) ama yine de bir şey yok, dışarda da aaa hadi şunu öde diyen biri değilim bir ben bir o öder sırayla çünkü kendimi rahat hissetmem öyle olmazsa belki maddi durumundan dolayı alamıyo diyebilirsiniz ama ben öğrenciyim (üni) kendisi ise çok güzel bir işte çalışıyo maaşı da gayet dolgun, sizce hediye almama nedeni ne küçücük şeylerden bile çok mutlu olan biriyim.

Erkek arkadaşım 4,5 yılda sadece bir kez hediye aldı, normal mi bu?
Cevapla