Sevgilim bana doğum günü ve yılbaşı hediyesi olarak kar küresi aldı, kendimi çok değersiz hissettim. Haksız mıyım?

Sevgilim bana doğum günü ve yılbaşı hediyesi olarak kar küresi aldı kendimi çok değersiz hissettim bana değer verip bunu yapması normal mi benle ciddi düşünüp bu kadar basite indirgemesi normal mi?

Kuruntu yapma
Boş hayale kapilma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim bana doğum günü ve yılbaşı hediyesi olarak kar küresi aldı, kendimi çok değersiz hissettim. Haksız mıyım?
Cevapla