Ben o ay hiçbir şey almadım. Konudan bağımsız bu insanları anlamıyorum. Hem geçinemiyorum diyorlar hem de şunları ucuz buluyorlar. Herkesin maddi bütçesi aynı olacak diye bir kanun mu var anlamadım.
peki o indirimler gercek mi ya da indirimdeki urunler kaliteli mi
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet hepsi kaliteli ama o fiyatlar tek bir şeye ait değil. O 600 tl nin üstü olan 4 parça tam. Hepsi kazak. Onun dışında 280 olan biri ev eşyası duvar için çivi. Duvara zarar vermiyor yani badana boya yapmak dışında zarar etmiyor. Diş macunu aldım birde hırka aldım. Diğer bir ürün zaten tablet kılıfı. Koptu paramparça etti kedilerim eskisini. Bir tane de moda nisadan süveter aldım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
yapmadım maalesef
Sen hep uzun uzun görüş yazardın noldu sana ayarlarınla mı oynadılar?
İki gündür bi akışveriş manyaklıklarına kapıldık bizde. İflas bayrağını çekmeyiz inşallah ajajsjsjsjskdkdkd
İnş.
Bence bir sürü yılbaşı süsü falan aldım evdeki ağacı süslemek için
Ben bu sene ağacı çıkarmayacağım ya. Kedilerim var onun elementlerine kadar indirirler
Ndjfkfkkgkfjf tahmin edebiliyorum. O değilde Kasım indirimleri ayağına daha fena batıyor insan
Ben o ay hiçbir şey almadım. Konudan bağımsız bu insanları anlamıyorum. Hem geçinemiyorum diyorlar hem de şunları ucuz buluyorlar. Herkesin maddi bütçesi aynı olacak diye bir kanun mu var anlamadım.
Babam 100 liralık şey alınca bağırıyor. Ne şanslı çocuklar var he
Allah razı olsun. Benim annem de bağırıyor. İki dk sonra ne aldın getir bakak merak ettim diyor
Dhddjhd mükemmel ya
peki o indirimler gercek mi ya da indirimdeki urunler kaliteli mi
Evet hepsi kaliteli ama o fiyatlar tek bir şeye ait değil. O 600 tl nin üstü olan 4 parça tam. Hepsi kazak. Onun dışında 280 olan biri ev eşyası duvar için çivi. Duvara zarar vermiyor yani badana boya yapmak dışında zarar etmiyor. Diş macunu aldım birde hırka aldım. Diğer bir ürün zaten tablet kılıfı. Koptu paramparça etti kedilerim eskisini. Bir tane de moda nisadan süveter aldım.
anladim o halde pisman degilsin
Gram yok. Ürünler gelene kadar pişmanlık yaşamak istemiyorum. İnşallah Allah utandırmasın beni 😂😂
insallah
Ben ama babam bana kıyamaz. 😂
Ben zaten para yüzünden demedim ki 😃😃adam kapı açmaktan, zil sesi duymaktan nefret ediyor😂😂fobisi var niye oluştuysa. Ben çocukken bir şey yoktu 🤔
gerçekten nickin gibi bir insansın
😂😂😂😂
Ocağındaki incir aracı tam dikilecek desene
Niye dikilsin bir sene sabrettim hiçbir eksiğimi almadım.
Zorlanmıyorsan iyi yapmışsın
Param yok
Para çok galibaa