Yoksa hiiiç etkilemiyor mu? 🤓

Merakla izlerim 🤩
İlgilenmiyorum 🥱
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yoksa hiiiç etkilemiyor mu? 🤓

Evet, yeni çıkan telefon, tablet, bilgisayar... teknolojiyle alakalı olan reklamları izlerim.
Nedeni sadece bir telefon reklamı yapmıyorlar aynı zamanda insanın zihnine bu görseli, renkleri, modeli koyuyorlar.
Bunu nasıl yaptıklarını, yaparken neleri dikkate aldıklarını, bir insanın reklamla nasıl fikrini değiştirebileceklerini veya değiştiremeyeceklerini, nasıl zihinde yer ettiklerini merak ettiğim için izliyorum.
Gayet bilimsel bir merak, bakış açısı ve izleme sebebi 🤩
Peki hiç arada kazara aklını çelebilenler oldu mu? 😂
Ahahaha 🤣
Hem izlemiyorum hem de izlediğimde etkilenmiyorum. Alacağım telefonun markası her zaman belli değiştirdiğimde sadece fiyata göre modele karar veriyorum o kadar
Ne güzel sisteme oturtmuşsun 😎
Böylece oraya enerji de harcamıyorsun, bence güzel 😂
Bence de güzel yoksa o marka bu marka karası karışır insanın ben değiştirmiyorum
Cidden bazen zorlanılmıyor değil, evet 😂
Zorlananlar android takımıdır🤣 İOS cuların kafası rahat😎
Ahahaha tahmin ettim onu ama yazmadım 😂
Bu doğru bak 🤣
Fakat zorlanmak, keşfetmek nassıı güssselll jdjdkd
Nassiiii? Anlatsana biraz 🤏
Mesela yeni hangi özellik var, hangi marka nasıl değişiklik yapmış, nesi farklı, fiyatına göre en iyisi hangisi vs. 🤓
Eğer kişi keyif alıyorsa zevkli 😂
Mesela aile ve arkadaşların telefonlarını genelde ben bulur seçerim ihtiyaç duyup alacakları zaman jdjddk
O değil de nazara geldik sabah sabah benim telefon çok ısındı hiç böyle olmazdı -40 derece dolap var yanımda kaç dk koysam kendine gelir😜
Yapma öyle şeyler 🤣
Kenarda sessiz sakin takılsın bir süre, dolabın üzerine koy veya jdjdkd
Buna da tamam hep sen haklısın heeep🥹
Ahahah yok sadece bildiğim yerlerden geliyor 😂
O benim rehber, Tanrı beni haklı olayım diye yaratmış derdi 🤣
Siz kadınlar o konuda daha fenasınız elinize su dökemeyiz jdkdkd
Gönül de alıyor bak bak😌🙏🏻
😂🙃
Ben genel olarak tv tarzı beni bağlayan şeylerden uzağım ki zaten reklam da izlemem ama ürün inceleme videolarını merak ettiğim telefonlarda takip ederim 🙃
Bu ben 😂
Bana bak, bu şekilde izleyip izleyip her şeyi bilerek gelen müşteri olunca ne düşünüp hissediyorsunuz? Gıcık oluyor musunuz?
Sende pek olmaz ama mesela sizden de fazla hakim olan o telefona? 🤣
Kendi adıma ben seviyorum çünkü videoları izlemekten daha etkili oluyor bu şeylerden anlayan kişilere satış yapmak. Üzerine konuşuyorsun, sorma fırsatın oluyor üstelik...
Tabi tatlı bir tutum yerine bunu her şeyi ben bilirim tavrıyla yapıyorsa o müşteriye geçmiş olsun çünkü kaçırdığı noktalardan itinayla vururum bizimkiler de dalga geçer yine döverek sattı diye. Çünkü özellikle erkeklerde "kadın elektronikten ne anlar" mantığı olduğu için bu sıkça oluyor ve ben her seferinde ağazlarını kapatıp en pahalı ürünlerden satış yapıyorum onlara ahahahshd
Gel gelelim diğerleri açısından bilgili alıcı pek sevilmiyor çünkü istedikleri şekilde yönlendiremezler o müşteriyi. Bir çok satıcının amacı kendilerine kazandıracak olanı satmak ki genelde bu fiyat performans ürünlerinde satışı artırmak amacıyla firmalar tarafından daha çok vaat edildiği için fiyat performanslara yönlendiriyorlar ama bilen müşteriye bunu yapamazlar. Çünkü amaç müşteri memnuniyeti olmadığı için tutum da öyle olmuyor ve müşteri yönelmiyor o tarafa pek
Aaa müsteri neden oraya yönelmiyor?
Sen de az değilsin 🤣
Çünkü öyle müşteriler zaten belirli seçeneklerle geliyor, onların yönünü değiştirebilecek tek şey samimi ve içten bir yaklaşım ama aldıkları şey prim için yönlendirme ajdkfkg sen olsan yönünü değiştirir misin?
Ben genel olarak kazançtan ziyade satıştan zararsız çıkmaya bakıyorum o yüzden bu sorunu çok yaşamıyorum, istediğimi satarım genelde 😌
Yoo benlik bir sorun değil bu müşterinin almak istediği hizmet tam olarak o aslında o an ajdjfkg
O şekilde değiştiremiyorlar evet 🤣
Yani kafaya koyduysam sadece dış görüntüsü ve elde tutuşu vs. için falan gelmişimdir sadece jfkdk
Yani o şekilde satamazlar. Fakat senin gibi birisi bulduğumdan daha iyi bir seçenek olduğunu bana gösterebilirse ancak o zaman ona yönlendirebilir ama bu kalibrede eleman pek olmuyor 😂
Aslında sana ekip falan vermek lazım yetiştir diye.
Laaa aklıma iş fikri geldi, ben bunu bir düşüneyim ahahah 🤣
Eski şirketimde bekarken birkaç kez farklı şubelerdeki yeni başlayan personelleri eğitmek için birkaç şehir dolaşmışlığım var ahahaha 😂
Evlendikten sonra telefonla destek vermemi istediler yeni başlayanlara, hatta zorda kalırlarsa en azından bir iki günlüğüne gidip gidemeyeceğim konusunda da anlaşmıştık kendi aramızda da ben uzun süre kalmadım sonrasında hahaha 😂
Ne geldi aklına merak ettim 😂
Şirket kursak, finansal kısmı tamamen bende, kurma maliyeti de bende.
Diğer her şey sende.
Mali konudane gerekirse ben hallediyorum sen ekip kurup onları markalara yönlendiriyorsun profesyonel olarak.
%50 ortaklık ile başlıyoruz ama senin payın zamanla daha da artıyor ben küçük ortak oluyorum. Çünkü asıl işi yapan sensin.
Böyle bir şey şu anda yapılıyor ku var mı bakmadım 😂 Varsa da bence rakip oluruz jdjdjd
İyi olduğun konuda kendi şirketin olsun istemez misin?
İlk ekipleri sen kurarsın, sonra ekip kuracakları da yetiştirir sonra masa başında veya tatilde KS'ye girersin 🤣
Nasıl fikir, olur mu? 😂
Yani atıyorum Samsung kendisi eleman yetistirmek bulmak vs. uğrasmayacak, tamamen bizden dış hizmet olafak alacak en iyi ekibi 😂
Bunu eğitim şeklinde değil de halihazırda bir aktif satış firması kurarak yapmak lazım. İŞKUR ortaklığıyla yaptığın zaman 6 ay çalışan senden çıkmıyor zaten. Teorik eğitim değil de uygulamalı eğitim gibi...
Oturup üzerine konuşmalı bu fikrin ya 😂
Hayır hayır satış odak değil.
Onlar var onları biliyorum, onlar iş yapmıyor.
Hatta Apple bunu denedi yapmaya çalısıyor kendi mağazalarında ama onların da farkı yok.
Şöyle diyeyim, teknoloji danışmanı olarak düşün yani seni klonlamayı binlerce kez ve onları markalar için çalıştırmayı.
Onlar sadece bu iş için para ödeyecek o kadar. Onların ürünlerini onlardan bile iyi bilebilecek senin klonların müsteriye anlatacak 😂
Benzer şeyi yapan insan kaynakları firmaları vae biliyorum ama onlar her konuya, işe odaklandıgı için verim azalıyor.
Düşünsene bir markanın senin klonlarından oluşan bir satış ekibi olduğunu 😂 Satış oranı bence ciddi artar 🤣
Normal satış elemanı değilsin çünkü standardın üzerinde teknoloji gurusu diyebiliriz. Optimize edilmiş ve sadece bu işle ilgilenen bir şirket, başka işi olmayacak...
Ha sen bana o yetmez teknolojiyle ilgili her cihazda isterim dersen önü açık 😂
Bence de, ben bir fizibilite yapayım jdkdkd
Hahahahsh şu an şımarmaktan dediklerine tam basmıyor olsa da mantıklı geldi 😂
Jdksjsks
valla izlemiyorum hergun yeni bir telefon hergun yeni bir marka anlamadım bana s23 ile s25 im arasındaki farkı soyleyin ya da iphone 11 ile 15 pro arasındaki farkı soyleyin desem elle tutulacak fwrk yok ama fiyatlar asgari ücretlinin 4 maaşından yazık gunah benim elimde iphone 11 pro var 4. yılı gayet memnunum ne gerek var tonlarca para yatırmaya
Bariz fark yok evet sadece iyileştirmeler var, eklemeler vs.
Onu da yapmak zorundalar o satış oranı devam etsin diye.
Yoksa zaten kullanım ömrü fazla.
Mesela samsung güncelleme desteğini 6 yıla çıkardı.
Yani aslinda bu telefonu alınca 6 yil kullanabileceksin diyor.
Ha isteyen her yıl yenisini de alabilir o ayrı konu ama haklısın yani temelde.
Cevap
11Cevap
Genel olarak reklam izlemiyorum 😀
Bir ürünün özelliklerinin abartılarak tanıtıldığı yani aslında algımızla oynandığı minik vidyocuklar onlar ahaha
Televizyon hadi neyse o tamam o bende de yok 😂
Peki sosyal medyada falan denk gelince de mi yooohh? 🤣
Ahahha 😂
Ne yapsınlar ama şimdi taş mı yesinler jrjdjd
En az bir özellik geliştirip alıp verip ekonomiye can vermeleri lazım.
Ben arada bakıyorum bakim teknoloji nereye giditor diye 😂
Al işte 🤣
Bu kadar hazırcı da olunmaz yaa jdjdjjd
Arkadaş bende de ters tepme etkisi var da bu seviye nedir yaa, aşmışsın 🤣
Şimdi bunun üzerine canım çekip inadına son sorunu beğensem mi acaba jdjdk
Sevdiğim, saydığım bir doktorumuz çocuklara verilen takviyelerle ilgili düşünceleri sorulduğunda "reklamı yapılan hiçbir şeyi alıp kullanmayın "demişti.
Bana çok mantıklı geldi. Hayatın her alanında uyguluyorum 😀
Birileri bir ürünü satmaya çalıştığında ihtiyacım olmasa bile varmış gibi düşünmeme sebep olabilir ama ihtiyacım olduğunda kendim arastırırsam en doğru sonuçlara ulaşırım diye düşünüyorum..
Doğru demiş 😂
O bahsettiğin de bize derslerde öğretilen "ihtiyaç yaratma" pazarlama taktiğidir o da doğru 🤣
Fakat şu var, gerektiğinde araştırıp bulacakların ve almak isteyeceklerin de reklamı yapılanlar olacak maalesef.
Hiç reklam yapmayan markalar kaldıysa helal olsun derim ama bu sistemde baya zor jjdkd
En kötü mesela o örnekte doktor öneriyordur vs.
Üsttekilere zaten normalde de tıklamayın virüs olma ihtimali var aman diyeyim 😂
Çoğu kişi bilmiyor ama dikkat 🤓
Her zaman değil ama orjinallerine benzer sahte siteler olabiliyor onlar 🙃
😎
İzlemem, çünki sonra canım çekiyor almak istiyorum falan borca girmek hiç istemiyorum durduk yere 🤣
Ahahaha gayet geçerli bir sebepmiş ya bu 🤣
@Göktuğx_ aramızda benden laf çıkmaz 🤣🤣
Sadettin Ökten der ki: "Reklam sizin özelinize saldırıdır." Çok yerinde bir söz, reklamdan da reklamcılardan da haz etmiyorum.
Böylelikle izlenmediği cevabını da almış oluyoruz 😂
Yok izlemiyorum ya, modellere ve cebibe bakıyorum bakıyorum sadece :D reklamı o kadar önemli değil
Özelliklerde ne arıyorsun?
İşi biliyon 😂
Almaya karar verdiysem izlerim, yeni özelliklerine hakim olabilmek için ama reklamın ilk çıktığı gün açıp izlemem.
Kısacası satın alma kararını reklamı izlemeden önce veriyorum zaten, bana “hiiiç” bi etkisi yok 🤓
Bu bir yerden tanıdık geldi bana 😂
Peki reklama bir şekilde denk geldin, özel açıp izlemek değil de meraktan izler misin?
Nerden tanıdık geldi?😣
Hayır izlemem ilgimi çekmiyor, hep yukarı kaydırıyorum reklamları ben anlayana kadar yok oluyorlar zaten ama bi ihtimal İphone’ninkilerini izleyebilirim.
Kendimden 😂
Neden onlar bir ihtimal?
Torpil var a dostlarrr jdjdkd
Sevindim 😂
İphone/İOS yaptığı reklam videoları daha heyecanlı oluyor, mesela bunun gibi https://youtu.be/GDlkCkcIqTs
Birde Samsung https://youtu.be/JMnyNzr9KFw
Öne sardırdım, çok ağır ilerliyor ve sarmıyor.
Diğer markaları istemsizce dışlamış oldum ama burada bu iki marka üzerinden piyasa yürüyor ondan ikisinden örnek verdim.
İOS demişim 😂 Apple olacaktı orası.
Eee ikisi de iki farklı işletim sisteminin amiral gemileri normal 😂
Hatta birbirlerine de sataşıyorlar arada 🤣
İlk videoyu izlememiştim eğlenceliymiş jdkdk
Bende işte eğlenceli reklam videoları yaptıkları için İphone’ninkilerini izliyorum, Samsung sınıfta kaldı bende. Torpil yok yani, o daha başarılı bu konuda ve sınıfı geçti 🤓
Demek adamlar oradan çeliyor akılları bak 😂
Yok, reklamla çelemezler ben kendi aklımı kendim çeliyorum öncesinde zaten 😂
Ahahah 🤣
Hayir izlemiyorum ilgimi çekmiyor ama güncellemelere dikkat ederim WhatsApp yeni içerik gelmiş mesale ve pek evet olmamış
Telefon yazılim güncellemelerine de dikkat eder misin peki?
Aaa ne gelmiş?
Ediyorum yeni güncelleme geldi Mesela şu an ona alışmaya çalışıyorum telefona zıprt zırt güncelleme geliyor sinir ediyor beni zaten😂
WhatsApp artık reklam kabul ediyormuş konuşmalarına göre sana reklam içerigi gönderecekmiş bu güncellemelerin olduğu yerde gözükecekmiş😅
Ahahaha
Aslında bu iyi bir şey eğer sürekli hata düzeltmiyorlarsa 🤣
Hem de konuşmalara göre...
Yani şifrelendiğini belirttiği konuşmaları takip edecekler...
Dur ben şuna bir bakayım 😂
Aslında WhatsApp uygulamaya daha önce karşı çıkmış her şey para değil demiş Ama sanırım para tahta geldiği için kabul etmiş kullanıcıların daha çok kişisel zevklerini ölçmek için böyle bir uygulama getirdiklerini açıklamışlar Yalnız çoğu insan WhatsApp'ı bu şekilde kullanmayı istemediğini WhatsApp'ın daha Yalın sade hale sevdiklerini belirtmiş iki tane ülke buna çok gri taraftan bakmış
Okudum az önce benlik ve bence senlik de bir durum yok biz normal kullanmaya devam yani sadece mesajlaşmak icin kullananlar 😂
Fakat hani kanallar falan var ya onları mesela takip edenler için olacakmış. O yüzden rahat ol 🤓
Ha oradan kanal takip ediyorsan bilemem jdkdkd
Haberi sabah dinledim içeriğine bakmadım açıkçası sayende öğrendiğim iyi oldu :))
kanallar var yüzme gurubunun kanalı varmis sorun olmaz sanirim🙄
Yok ya o çok bilinen ve dünyaca ünlü değildir herhalde zannetmiyorum 😂
Yok artik daha neler :)) değil tabiki
😂
Mecburiyetten karşıma cıkarsa izliyorum.
Keyfi olarak , telefon reklamı izleyeceğimi düşünmüyorum bu yüzden cevabım izlemiyorumdan yana ahahaha
Mecburiyetten nasıl izliyordun bakim? 😂
Rahmetli dedem tv'deki reklam sürelerini ezberlemiş, reklamlar çıkınca tv'yi kapatır süre dolunca açardı 😂🤣
😂
Hayır Apple dışındakileri telefon olarak görmüyorum sonuna kadar Steve Jobs bebeğim
Neden öyle? 😂
Hayır ben reklam izlemiyorum ama erkekeler yakışıklı görseldeki nfnf artık izlicem ndndjf
Yalnız ben onun cinsiyetinden emin değilim jdjdk
İşte bu yüzden reklam bgnggn
😂
Hayır ilgimi çekmez pek
enson murat bozun telwfın reklamını izlemiştim hatırladığım
Telefona mı baktın? 🤣
Telefon markasının adını hatırlamıyorum ama murat bozu net hatırlıyorum hatta mavi gomleklıydı 😀
Evet telefona baktım 🤭🤭
Belli belli 😂
Hani yine bakmak istersen reklama Vivo markasının reklamı.
Telefon da orada bir yerde olacak jdjsks
Reklam yüzü markanın önüne geçtiyse benım suçum ne hjhjh😃
Hak verdim şu anda 😎
Laf aramızda zaten belirli noktaya gelmemiş markalar o yüzden onlarla anlaşıyor 😂
Demek ki başarmışlar jdkdkd
Vıvo unutmam artık 😬
Yarın sabah uyanınca hatırlamayacağına bahse varım 🤣
Marka işbirlikçisi felansın herhalde😂
Gün sonunda telefon alacakmışım gıbı bir his geldı hjhh
Ahahah 😂
Öyle olsam markayı artık unutmazsın derdim. Tam tersini söylüyorum bak 😀
Sadece etiket sponsorunun bir kullanıcisı oldugum için ona torpil yapıyor olabilirim jdjdkd
☺️peki sabah deneyeceğim bakalım unuttum mu
Sonucu yaz jdjdkd
🤭🤭😆
Eğer şarkısı varsa ve güzelse shazamlamak için sonuna kadar izliyorum evet
Demek ki şarkı önemli reklamda 😂
Önemli tabii ki. Ürün kadar duygu da satılır sektörde. Buna da duygusal tetikleyici denir, ne kadar etkilenirsen o kadar alma ihtiyacı duymaya başlarsın. Yani reklamda ki ürünü değil sana hissettirdiği şeyi izliyorsun ve ulaşmak istiyorsun aslında.
Bu yüzden reklamdaki şarkıların ritmi, sözü, kullanılan renkler ve yağ gibi akan geçişler çok önemli. Böylece izleyici de bilişsel direnç oluşturmadan mesajı aktarmak daha kolay oluyor. Bi nevi ürün değil his satılıyor yani. Özlem, nostalji, cool'luk, bazen de 'bende isterim' hissi. Önüne çıkan reklam sende dikkat ve duygusal etkileşimi yaratıp sonuna kadar izlettiriyorsa kendini, kafanda onaylanma olasılığını yükseltir. Ama bu daima olacak olan bir şey de değil çünkü kullanıcı ihtiyaçları ve bireysel düşünceler... farklılık gösteriyor. Hele kısaysa ve etkileyiciyse tamamdır. İzlenme olasılığını arttırıyor ve hiç değilse merak etmeye başlıyorsun, ürün artık temel ihtiyaçtan çok 'prestij, aidiyet, özsaygı' gibi anlamlara gelmeye başlıyor ve sana 'beni al' diye bağırıyor.
Tabi mecburen sonuna kadar izlettirilen reklamlar bunların dışında 😃
Bu yüzden eğer bir şeye ihtiyacın olmadığını biliyorsan direkt geçmeye çalış.. Eğer sana zorla izlettiriyorsa youtube da verilen süre, en iyisi videoyu izlemeden çık sana tavsiyem 🤣
Öyle bir yazmışsın ki olay yerinden bildirir gibi 🤣
Yoksa? 🧐 😂
İşiniz zor kolay gelsin 😂🙏
Reklam beni pek etkilemiyor gözümle görüp elimle ellemem lazım yerinde
Onu yapmaya da teşvik etmiyor mu hiç? 🙃
Hayır denk gelirsem teknoloji marketine girip bakıyorum denk gelmezsem bakmıyorum
Bak marketi bir turlama huyu bende de var 😂
Hiç etkilemiyor😄
İncelik incelik incelik. İncelik telefon sevmiyorum ben yahuu😂
Bu kadar ince olup ne olacak? Göz doldurmalı, ele gelmeli, mmh🤤🤣🤣
Yeni bir telefona ihtiyacım yok. 1 yıl önce satın aldım.
Evey yeniymiş 😀
Ne aldın?
Samsung s23
İyi tercih yapmışsın 😎
teşekkürler
Beni pek etkilemiyor açıkçası telefon reklamları
Neden?
Hiç ilgimi çekmez organ bey
Neden Lavinya hanım? 😂
Telefonum var 😅
O da bir gün eskiyecek 🤓
Benimki kolay kolay eskimez 😎
Aaa nedenmiş? 😂
Temiz kullanırım ben
Bu güzel bak 😎
🤗🤗
İlgilenmiyorum
Neden?
Dikkatimi çekmiyor
🙃
Bu ne şimdi emoji
Karşıma çıkar hep ama umrumda değil 😂
Aaa neden? 😂
Merak, özel ilgi, keyif alma, teknoloji takibi vs. pek çok sebebi olabilir 🙃
😂
E o zaman herkes izler, soru ortaya çıkmazdı moderatör hanım 😂
Bak bu iyiymiş 😎🤣
Hayır izlemem yani gerek duymam
Neden?
Alacağım vakit araştırırım sadece o kadar
İyiymiş 😎
hiç reklam izlemem
Neden? 😀
sıkıcı
😂
Reklamlara denk gelemiyecek kadar uzağım tvden
En iyisi 😎
Peki sosyal medyada denk gelmiyor musun?
Galiba orada da aktif değilim 😄
İnternet tarayıcımin da reklam engelleme özelliği var de tam olsun hadi 😂
O yok işte 😄 KS nin reklamlarını bayıltacak derece görüyorum. Sanırım telefonlara bakmadığım için, dış mihraklar bana reklam olarak vermiyor 😂😂
Hangi siteye girersen gir reklam neydi öyle bir şey mi vardı ki diyeceğin şunu kullanabilirsin 😂
https://brave.com/tr/
Bunu kullandım ama el choreme alışmış 😄
Ah bu alışkanlıklar...
Büyük geçmiş olsun 😂
Ya deme öyle 😄
İyi tamam Allah kurtarsın 🤣
Bak hala 😄
Tamam tamam jdjdk
Son olarak eğer araç çubuğu altta diye alışamadıysan hani el alışkanlığı dediğin oysa o üste de taşınıyor diye ekleyeyim 😀
Daha da sataşmıyom tamam hadi iyisin jdjdk
Ben armut piş ağzıma düş seviyorum 😄 bir dönem bazı görseller ya da videoları açmıyordu aşırı sinir oldum, brave de açmadı yandex bir nebze. Sonra o sorunu da hallettim şu an güzel güzel anlaşıyoruz.
Ahahaha
İyi bari 😂
Evett 25 çıkmış üzülüyorum 😳😳
Neden? 🙃
Ah bee 😂
Telefonların belirli çıkış zamanları var.
Her sene o tarihlerde veya yakın tarihte çıkar.
Onları takip edersen terste kalmazsın bu sefer 😂
Geçerli sebebin varsa o zaman üzülmeyeceksin 😂
Hayır takip etmiyorum
Ben Pp'den cevabı almıştım zaten jdjdkd
Hiç ilgilenmiyorum 🥱
Sondaki emojiden belli 🤣
Reklam gelince uykum geliyor 😂😂
🤣
Hiç ilgimi çekmiyor
Neden?
İşim dışında hayatımda pek yeri yok telefonun. Kırılma bozulması durumları dışında değiştirmek aklıma gelmediği içindir.
Mantıklı 😎
Hayır ilgilenmiyorum, hiç izlemiyorum.
Neden peki?
İlgimi çekmiyor
🙃
🌺
İlgilenmiyorum
Niye ki? 🙃
Almıyorum ondan
Mantıklı 😎
İzlemiyorum desem yalan olmaz 😅
Havalı ya
Reklamlar mı görsel mi? 🙃
İkiside haha
😂
Pek ilgilenmiyorum
Reklamlara da mı kırgınsın? 🥺
Evet onlarada kırıldım
🥹
izlemem
Neden?
reklam izlemem genel olarak sıkıcı
😂
Genelde izlemem.
Neden peki?
Bak güzel bir nokta orası 😀
O videolar izlenmeden veya deneyimler okunmadan telefon hatta teknolojik ürün alınmamalı 🤓
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?