Begenemiyorum abi yok istedigim modelde bi telefon yok, su anda apple haric marka fark etmeksizin tum telefonlarin modelleri ayni. Tek istedigim sey hafif kucuk ekran (samsungun eski telefonlari boyutunda), home tusu olan, kamerasi iyi, ve ekran resmi tum telefonu kaplamayan bi cihaz. Ama yok yok yok
Ekte de gordugunuz gibi 3 ayni model, 3 farkli marka
Yeni nesil telefon modellerini beğeniyor musunuz, telefon modeliniz ne?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben yeni nesil telefonları beğeniyorum
Birbirlerini kopyalıyor diye hep söyledim yine söylüyorum zaten içerikte aynı değişmiyor gereksiz gerek yok yani, iphone iyidir
Çok kaba geliyor beğenmiyorum ben samsung kullanıyorum
Realme 5 pro var bende 2-3 senedir. Yenisine ihtiyacım yok
S22 istediğin gibi aslında
Pek degil, sey var aslinda galaxy s10e
Onu bilmiyorum ama s22 nin ekranı tam senin istediğin gibi bence hem küçük hem kibar hemde özellik olarak bayağı iyi
Arti o fiyata iphone alirim, tesekkurlerr bu arada
Bende de s22 var. Birazda büyük olsa çok iyi telefon
Note 11 pro kullanıyorum oldukça memnunum
android boş ver dandirik sen kaliteli birisin 12 mini al ucuz o
Cidden artık tüm telefonların dışı tasarımı aynı
Redmi 9C
Benim iphone 7
Oppo A55