Bugün 1600 tl ye aldım bedava resmen eskiden fiyatı 2.600 tl civarıydı indirime girmiş işin komik yanı da kardeşim 1600 tl ye 10.000 lik olanı almıştı indirimden önce 😀😀😀
Samsung'un 20.000 lik powerbankini alan, kullanan var mı?
Stokların bitirilme zamanına enk gelmişsin veya takip edip beklemişsin o yüzden bu fiyata alman normal. Dediğin gibi aslında 10 binlik olan o fiyata ki şu anda da var yine satışta çok az da kalsa.
Valla ucuza aldım diye biraz kıskandı beni kdkfm Ama 10 binlik bana yetiyor diyor bana yetmezdi o ben ona göre telefonu daha çok kullanıyorum geziyom filan ondan kesmedi beni 10 bin
Ama cidden bulmak için 2 avm gezdim gezerken de pişman oldum keşke o vazgeçtiğim gün alsaydım diye 2-3 ay önce yine gidip bakmıştım o zaman fiyatı daha pahalıydı kardeşim keşke o gün alsaydın demişti ama 1600 tl yi görünce iyi ki almamışım dedim dkfj
10.000 mah ve 20.000mah arasindaki farki. Birinde sifirdan sarji fulleme 2 kere yapıyorsa diğeri 4 kere yapar. Powerbanklerde hizlinsarj ozelligi vs oluyor. 10watt güç vs sizin aldığınız 75lik yani çok iyi😅 simdi anladiniz umarim
Yani bazı powerbank'lerde otobüste uzun yolculuk yapıyorsunuz Bir yandan film izliyorsunuz Powerbank takılı şarjınız 60 1 saat sonra şarjınız 62 65 falan Olabilir çünkü bir yandan video izliyorsunuz bu Powerbank değilse şarjınız 20 bir yandan YouTube'dan müzik açık Diğer taraftan video izliyorsunuz Bir saat sonra şarjınız full oluyor
Olsun olsun ilk defa aldım bilmiyorum özelliğini sonuçta ama dışarda hızlı telefonu şarj ederse benim için büyük bir şey olur dışarda bildiğin eziyet çekiyorum çünkü 🥲
Evet ama her 20.000 lik böyle oluyor başka bi markanın var bende mesela görünüşü daha bi çirkin daha ağır yani bunu yine güzel tasarlamışlar bendeki taş gibi mübarek hemde 6-7 saatte anca şarj oluyor telefonu 2 saatte anca şarj ediyor berbat bişey iş görmese çöpe atıcam😀😀😀
Ben media marktan aldım bugün samsung mağazasına gittim stokta 2 model de bitmişti teknosaya gittim orada da stokta bitmişti koca mağazada 1 tane bile kalmamıştı bulursan al kaçırma millet kapış kapış almış valla 2 ay önce fiyatı pahalı diye ertelemiştim başka bi avm ye gittim indirimle aldım 1 tane kalmıştı o da
Valla kardeşim 10.000 olanı kullanıyor çok memnun hem powerbank kendisi hızlı şarj oluyor telefonu da hızlı şarj ediyor. 10.000 lik olanda kablosuz şarj özelliği de var ama o bana yetmez diye ben 20.000 lik olanı aldım 20.000 likte kablosuz desteği yok ama olmasa da olur benim işimi görür