Telefonu yeni teknoloji yapan birkaç özellik sayabilirim.
Sanal gerçeklik, şebeke dışı durumlarda kullanmak için uydu iketişimi (SOS özelliği gibi), daha güvenilir ve hızlı bağlantı, süper hızlı ve dayanıklı şarj, güneş enerjisi ile şarj olabilen telefonlar, telefonu değil parçayı değiştirme uygulamaları...
Bu ve buna benzer her birçok yenilik teknolojiye uyumlu telefonları ortaya çıkartır.
Teknoloji şirketleri insanların neye ihtiyacı olduğunu bilmeden bir yenilik çıkartamazlar. Bu şirketi kuranlar da başında duranlar da insan. Aslında bizden faekları yenilikçi, ileri görüşlü, tasarımcı, üzerici ve bunu en iyi şekilde kullanabiliyor olmalarıdır.
Onlar zaten yapar gibi bir düşünce insanın aslında ne kadar robotlaştığını gösteriyor.
15 Yorumla
Soran1 yılHem saydığın özellikler hem de duruma bakış açın yine çok iyi 🤩
Yine döktürmüşüz 😂
Özellikle parçayı değiştirme mevzusu çok önemli.
Hatta tamamen böyle tak çıkar parçalardan oluşan telefon mevzusu bir ara gündeme geldi de yapmadılar. Olsaydı ekonomik anlamda çok rahatlardı dünya...
Belki de ondan yapmadılar kim bilir jdjdkd
Soran1 yılKardeşimin eski telefonunun ekranı arızalanmıştı.
Onun tamiri telefonun o anki değerinden fazlaydı 😂
Soran1 yılJdhdkdk
En İyi Cevaplar
1 yılBunu biz kullanıcılar bilemeyiz. Ama bildiğim tek şey var ki, biz insanlar bu konuda ne istediğimizi bilmeden Apple bize devrim yaratacak bir telefon yaparak iPhone telefonlarını sunmuştu zamanında. Rahmetli Steve Jobs da böyle bir konuşma yapmıştı “İnsanlar siz onlara verene kadar ne istediğini bilmezler“
Bu gerçekten de böyle. İnsanlar gerçekten teknoloji anlamında ne istediğini teknoloji şirketleri verene kadar bilmezler. Bu konuda hep Apple devrim yaratıyor. Yapay zeka da insanların daha önce hiçbir zaman düşünmediği ama icat edilen bir şey. O yüzden benim de hayalimde şunu istiyorum diye bir şey yok. Teknoloji şirketleri neyi getirirse onu kullanırız.
110 Yorumla
Soran1 yılYani sen şu anda şu olsun veya olmalı diyemez misin?
- 1 yıl
Genel olarak hayır. Ama iPhone telefonlarının çok ince olmasını isterim. Galiba iPhone 17 Air böyle olacak. Onun dışında gerçekten şu olsun diyeceğim bir şey yok.
Soran1 yılKarşımda bir Apple fanı var gibi duruyor 😂 Marka ekosisteminin hepsi ile ilgileniyorsundur kesin 😀
- 1 yıl
Yok, o kadar da değil. Buna benim gerçekten vaktim yok. Çok iyi bir tespit, gerçekten Apple fanıyım ama çok o kadar da ilgilenmiyorum açıkçası ☺️
Soran1 yılVaktin olsa iş oraya gidecekmiş gibi 😂
Banka kartı işini hallettin mi?
Yoğun çalışıyorsun gibi duruyor, ona da uygun bir tercih senin için daha da iyi olabilir.- 1 yıl
Emin ol vaktim olsa iş oraya kadar gider, bundan hiçbir şüphen olmasın. ☺️
Hatta bir ara programcılığa bile merak sardım. iOS developer olmak için Apple bilgisayarı bile satın almışlığım vardır. Banka işini halledemedim hayır doğrusu. Ama Trendyol’yoldan, İninal, ya da onun gibi herhangi bir kart satın alıp artık App Store alışverişlerimi oradan yapmak istiyorum
Soran1 yılTrendyol da kullanıyorsun yani.
Bak o zaman şunu da tavsiye edebilirim.
https://www.trendyol.com/qnb-kart
Qnb uluslararası bir banka olduğu için bulunduğun ülkede de hizmet verebilir vs.
hem AppStore hem de Trendyol alışverişlerin için kullanabilirsin.
Bir bak bence 🤓
Developer işi neden olmadı peki?- 1 yıl
İlginize çok teşekkür ederim. Verdiğiniz linke girdim ama mobil numara istiyor galiba. Türkiye numarası olması lazım sanırım. İşte benim sorunum Türkiye numaram olmaması. Türkiye numaram olsaydı ziraat bankası hesabım zaten var
Soran1 yılEvet evet onu hatırlıyorum.
Bu sadece fikir olaraktı çünkü dediğin gibi bizim ülke linki bu.
Bulunduğun ülkede her iki marka da varsa benzer bir ürün sunmuşlardır, sitelerine bakabilirsin demek istedim 🤓
Çünkü ikisi de uluslararası 😎
Rica ederim 🙏- 1 yıl
İlginize çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlık
1 yıl- Yapay zeka yeni nesil telefonlarda çok kullanıyor
- 6 g gelecek
Eskiden kablolu kulaklık vardı o geldi aklıma simdi yeni nesil telefonlarda onun girişi yok. Şarjı bile artık kabloyla yapmayan telefonlar var teknoloji çok hızlı gelişiyor🙂
111 Yorumla
Soran1 yılÇok güzel detaylar yazmışsın.
Biz daha 5'e geçemedik, herhalde yine 5'i es geçip 6'ya mı geçmeye niyetleyeceğiz 😂
Sen rahatlıkla kullanıyor musun kablosuz teknolojisini?- 1 yıl
Hayir daha alışamadım😒
Soran1 yılAaa şaşırdım bak. Kolayca alışabilecek potansiyel var gibi sende 😀
- 1 yıl
Sorun onlarda degil bende çoğunlukla telefonu oraya koymayı unutuyorum genelde mutfakatayim alet yatak odasinda gibi gibi nedenler sonra Powerbankla idere ediyorum :))
Soran1 yılAhahah 😂
Alışkanlıklarımız kolay değişmiyor maalesef böyle olması normal.
Birkaç sefer bilerek dikkat ederek alışkanlık oluşturman lazım ama uğraşmazsın sanki 🤣- 1 yıl
Sende bugün beni gömdün hep😂
Neyse onada alışırız nelere alışamadık ki diye felsefe yapayim biraz😅
Soran1 yılNe zaman gömdüm ya, günahımı aldın hayırlı olsun 😂
Sadece uğraşmazsın dedim ki o normal bir şey.
Üstte de kolayca alışabilecek potansiyel var yazmıştım ki bu da iyi bir şeydi 😀- 1 yıl
tamam günahsız kaldin sayemde ne güzel 😊
Alınacağız el mecbur aldık artık: ))
Soran1 yılAhahah keşke bir tane olsaydı da kalsaydım 😂
Alışırsın 🤓- 1 yıl
Neyse en azından birazını aldim artik günaha girme dikkat et:)) sevap isle biraz böyle olmaz :))
Soran1 yıl😂
Zebanilerin olduğu taraf daha eğlenceli olacak gibi duruyor kararsızım 🤣
Bi telefon kendi kendine şarj olamıyorsa hâlâ eski nesildir. Bi şunu çıkaramadılar şarj takip edip durmak mı kaldı. Madem o kadar teknolojikler bunu da yapsınlar görelim o zaman.
Mesela bi liste olsun, onu en çok ve ilk girdiğim yerler olarak ayarlayayım. Mesela ilk numara da wp yazıyorsa, kilit ekranını açtığım an Wp'a girsin otomatik, sonra ikincisi başka bi şey ise ben WhatsApp'dan çıkar çıkmaz o uygulamaya girsin kendi kendine. Tıkla tıkla ya da sayfa kaydır bul işi yordu. Madem teknolojiye boğup tembel edecekler bizi, bunu da yapsınlar elimiz kolumuz yorulmaz 😃11 Yorumla
Soran1 yılOoo yalnız güzel düşünceler 😂
Altyakini belki Yapay Zeka yapabilir, o potansiyel var onda 🤩
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
1 yılAslına bakarsan her seride yeni bir özellik şeklinde süreklilik haline geldiği için yeni değilmiş gibi dursa da her eklenen özellik teknolojik bir gelişme (apple harici hahaha) ama wooow olmuyorum genel olarak...
Hologram şeklinde görüntülü konuşma gelse belki wow olurum ama ahahah 😂😂411 Yorumla
Soran1 yılHologram bence çok uzak bir teknoloji değil, hele bu soruya yazılan diğer cevaplara bakarsak 😂
Neden Elma'yı hariç tuttun? 🤣- 1 yıl
Senin yorumunu görünce yorumları inceledim ve bence sadece @Psigareşh in fikri bir telefondan beklenebilecek bir şey bir de çiçeğimin ışınlanma şeysi ahahaha
Diğerleri zaten ya üzerinde sürekli gelişme olan yenilikler ya da telefonun görevi değil 🙃
Işınlanma olayı gerçekleşse bile benim tercih etmeyeceğim bir yöntem olur çünkü tam moleküllerime ayrılıp ışınlanırken sistem arızası, virüs vs tarzı sebeplerle uzay boşluğuna karışmak ya da moleküllerimin yanlış birleşmesi gibi hatalar istemem bu yüzden hologram gayet yeterli benim için hahahah 😂😂😂
Elma hariç, çünkü başlangıç olarak çok inovatif bir firma olsa da üzerine bir şey ekleyebilen, yapay zekadan, çağın gerekliliklerinden ziyade isim satan bir marka. Paramı çöpe atmak gibi geliyor bana bu markayı kullanmak 🙃
Soran1 yılOooo Lulu hanımmm mevzuya da teknolojiye de baya baya hakimiz 🤩😎
Hele Elma hakkındaki yorumun ahahah 🤣
Zaten şu anda bir şey gelistirmiyor onu bıraktı.
Diğerlerinin geliştirdiklerinden beğenilen ne varsa onları dahil ediyor jdjdkd- 1 yıl
Eskiden olduğu kadar olmasa da ilgimi çeken konular... Kaldı ki benim satış alanındaki uzmanlığım teknolojik ürünler üzerine, sattığım şeyler hakkında az da olsa bilgim olması lazım değil mi hahahaha 😂
Hiçbir şey geliştirmediği için ekstra uygulama kullanımları için de para ödemek durumunda falan kalmak da mantıksız geliyor... Filtrelenmiş ve derinlik katılmış fotoğraf için o kadar para vereceğime Xiaomi gibi fiyat performans markasının ürünlerinden her sene çıktığında yenilerim daha iyi hahaha 😂
Soran1 yılAaaa doğru ya 😂
Yalnız Elma fanlarına füze at böyle olmaz jdjddj- 1 yıl
Hahahahah genelde tartışırız zaten, Tv'de Philips ve Lg fanlarıyla telefonda da Apple fanlarıyla hahahaha 😂
Soran1 yılAhahaha bela bir değil tabi 🤣
- 1 yıl
maalesef maalesef 😂
Soran1 yılJdjdkd
- 1 yıl
Ben de seninkine aynısını dedim ahaha @Psigareşh 😂😂
Işınlanma ahaha
Artık öyle bir noktaya geldi ki aşağısı kurtarmıyor. Doyduk efenim teknolojik aletlere..
Bize daha fazlası lazım 🤩😂
531 Yorumla- 1 yıl
Aynısı, koku ve his de buna dahil 😂 düşünsene dokunabiliyorsun karşındakine 🥹
- 1 yıl
@Selinawoman Biz düşünücez sonraki nesil yapacak ve yaşayacak 🤩
- 1 yıl
Böyle bir şeyin mümkün olma ihtimali çok korkutucu geliyor 😄
- 1 yıl
@Selinawoman Radyonun içinde insanların olduğu düşüncesi de öyleymiştir eminim 😂
- 1 yıl
Ahsjahja cidden ya ay imdat 😂😂
- 1 yıl
Şimdi ise sanatçıları birbirimize gönderiyoruz 🤩
Koku değilse bile aynı duyguyu paylaşmanın ve yansıtmanın en güzel yolu müzik 🫠
Yeni video cekmisler bak bu şarkıya. Ben de ilk kez görüyorum 😇
https://youtu.be/us3WhzDqLe4?feature=shared - 1 yıl
Yaa @firu_zen kalbimi bıraktım bu yoruma 🫠💖
Ten teması olunmasada bi temas var duygularda, bir yerde buluşuyorlar adlandıramasamda 😇
Bi ara çok dinlemiştim bu şarkıyı, klibide tam olmuş 🥹 - 1 yıl
@Selinawoman Bak işte müzik zevkimiz de benziyor, şaşırmadım 🤩
Bana huzur veren şarkılardandır bu.. - 1 yıl
Evet yaa, Melike Şahinin şarkılarını çok severim zaten terapi türünden 🫠
dediğin gibi huzur rahatlama terapi adı ne olursa, ondan🥹 - 1 yıl
@Selinawoman Benim önümüzdeki 10 hatta 20 yıl bolca ihtiyacım olacak bir şey meditasyon 😂😂
- 1 yıl
Neyse ki bedava 😂
- 1 yıl
Ufak bir bilgi Sony PlayStation'ın yeni serisi için oyunların bulunduğu ortamın kokusunu alabilmesi adına yeni bir teknoloji üzerine çalışıyor. Muhtemelen diğer firmalar da teknolojik ürünler için yakın bir zamanda bundan bir şeyler kapar... Yani koku kısmı da gerçekleşecek gibi 😂😂 @Firu_Zen @Selinawoman
- 1 yıl
@wouldliketobeLulu doğruuu, bunu görmüştüm, ismi TepkiKolik diye bi sayfanın videosunda denemişlerdi diye hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam 😂
savaş oyununun mermi patlama kokusu gibi bir şeydi 😀 - 1 yıl
Açıkçası bu haberi okuduktan sonra hangi boyuta geçildiğini takip etmedim ama bildiğim kadarıyla henüz o sürümler piyasaya sunulmadı 😅 @Selinawoman
Sorma çiçeğim sorma, geçen gördüğüm kanguru videosu ai'mış ama ben inanmıştım mesela ahahahaha yaşlı kalıyorum artık bu şeyler içim 😂 @Firu_Zen - 1 yıl
@wouldliketobeLulu https://youtu.be/l_rYSReWvPQ?si=g9m9If6sAtOQb2Ns
burada videodaki ilk ürün jshd bu çin malı olanıdır Sony daha profesyonel bi şekilde bunu üzerine çalıştığına eminim 😂 - 1 yıl
Ben bunu bilmiyordum mesela sadece Ps6 için yapılan hazırlıklardan sanıyordum 😅
Soran1 yılTeknolojiye bu kadar hakim olmanızdan mı bahsedeyim, şöyle bir soruda eğlenebilmenizden mi yoksa mantıklı yorumlarınızdan mı 😂
Keyifle okumak için sona sakladım ve değdi 🥳
Tam olarak kişinin o anki kokusu hissi falan olmaz ama sanal veya arttırılmış gerçeklikteki gibi önceden yükleme ile belki bir şey olabilir sanki 😂- 1 yıl
Bize her yol Paris değil. La bize her yer Ankara 😂😂
https://youtu.be/J9qxnrHaZnQ?feature=shared
Yapay şeylere alercim var benim 😆🤣
Soran1 yılK değildir o, G olmasın? 😂
- 1 yıl
Bi AnGaralı olarak sevdim bunuuu 🤣
Soran1 yılAaaa bizim Merlyn Angaralı çıktı 😂
Yok @firu_zen şive ve ağızlarda serbest jdjdjd
Soran1 yılAhahaha artık hepimiz öğrendik evet 😂
Hatta konu bana yeniden sataşmak veya böyle kanıt bulmaksa daha da çabuk bulursun 🤣
Ha sataşasım varsa ben bunu geçersiz kılacak bir kararname çıkartabilirim o başka jdjdjdk
Soran1 yılTabiii aldın pembelileri arkana ohh miss 😂
Benim mavilerin biri derslerle boğuşsun, öteki yengeyle, organik burada tek 🤣
Meydandan kaçabilirim işime gelmezse jdjdjd
Soran1 yılJdjdkjss
1 yılElimdekini telin çoğu özelliğini bilmiyorum ve kullanmıyorum. Dijtal teknolojiyle pek aram yok.
Kendi kendini şarj edebilen batarya geliştirilmediği sürece benim için tüm telefonlar nokia 3310 kıvamında kalacak. Ne özellik eklenirse eklensin.
11 Yorumla
Soran1 yıl😂
Zaten onun olması demek enerji konusunda devrim olmasi demek olur. Belki bir gün onu da görürüz ama daha var 🤓
1 yılartık öyle bir noktaya geldi ki, ekranın ötesine geçmek kaldı sanırım eksik olarak.. Ya da eski çizgi filmlerdeki gibi süpürge yerine telefonlara binip bizi uçurmasını beklemek... Hiç bitmeyen hafıza ve tükenmeyen bataryalar olabilir bak..
aklıma fotokopi ve çıktı alma geldi şimdi fotokopi makinesi ile göz göze gelince..
11 Yorumla
Soran1 yılAhahaha iki uç noktadan da bahsetmişsin şu an için.
Fotokopiden çıktı nereee uçuran telefin nereee 😂
Teknoloji daha nereye gidecek ben de merak ediyorum 🤓
Sınırı yok bana göre ama hologram olsa şaşırırdım ki bence zaten zor ve imkansız bir şey değil, gelir yakında gibi duruyor. Ayrıca zoom yaparken kalite aynı şekilde kalırsa, teknoloji dahada gelişmiş derim.
111 Yorumla
Soran1 yılZoom konusunda gittikçe daha iyi oluyor telefonlar ama tabi ki belirli bir sınır hep olacak 😀
Hologram konusu bana da çok da uzak değil gibi geliyor 🤓
Soran1 yılCevabı biliyorum ama neden diye sorayım? 😀
- 1 yıl
Ne kadar çok yakınlaştırırsam o kadar düşüyor kalitesi, yani bi karartıdan gölge farkı yok bunu desteklemek için galerimde dolaştım ama bir tane bile zoom yapmış fotoğraf bulamadım.😅
Hangi marka bilemiyorum ama diğer telefonların zoomu ay’ın bile net görüntüsünü alabiliyor bu konuda İphone oldukça geride ya
Soran1 yılOnun sebebi ne biliyor musun 😀
Donanıma özenmiyorlar.
Yazılım ile olduğundan daha iyi yapmaya çalısıyorlar yani makyajlıyorlar 😂
Şu anda baya baya profesyonel fotoğraf makinesine yakın zoomlayanlar var evet 🙃
Soran1 yılAhahaha bak işte bu kanma psikolojisi 😂
Pembiş gözlükleri takmışsın 🤓
Yani evet iyidir hoştur ama donanım ve teknolojik yenilik olarak hep geride artık...
Eğer bir elma fanıysan durumu yeniden değerlendirebilirsin bence 😂
Soran1 yılAhahaha
Bu güzel ama onlar da müşteri memnuniyetine sadık değil, sadakat karşılıklı olmalı 😂
Soran1 yıl🤓
Soruyu keşfette görünce aklıma bi cevap geldi direkt ama sağolsun direkt aklıma gelen şeyleri yazmış :D his özelliği olurdu mesela ekrana karşılıklı dokunduğunda hissedebilme özelliği gibi olabilir ve karşında ki tarafın kokusunu alabilme yani koku özelliği olurdu
120 Yorumla- 1 yıl
Bi o kaldı geriye artık şaşırabileceğimiz 😂
- 1 yıl
@Selinawoman zaten o özelliği gören yaşlı kişiler jalp krize geçirebilir lclclc
- 1 yıl
Yaşlısını gencini bilemem ama benimde akıl sağlığım bunu kaldıramayabilirdi 😂
- 1 yıl
@Selinawoman
valla ne oluyor len diyebilirim o teknolojiyi görünce ve anlık tepkimiz ektedir :D - 1 yıl
İnsanoğlu her şeye alışıyor ya bunada alışırız jshsjs
- 1 yıl
@Selinawoman Aynen öyle bi çıksın da dafafd
- 1 yıl
Bakalım 🥴
Soran1 yılAhahah ne çok kişi istiyormuş ya bu özelliği 😂
Soran1 yılTamam o da olur bea 😂
Soran1 yılDoğuştan bulaş olana bulaştıramazsın bea 🤣
Soran1 yılAkkına bea jdjdkd
Bak H ile değil dikkatini çekerim 🤣
Soran1 yılAhahaha jdjdks
Soran1 yılYok bea ben bildiğin Trakyalılardan değilim 😂 Piiz yok bende, çok da sevmem tadını.
Eşlik edecek birisi varsa ederim keyfine yoksa içmem jdjsk
Soran1 yıl😂
1 yılKeşke bi bilgisayar yapsalar canavar gibi, ama yeri geldiğinde onu katlayıp cebime koyarak telefon olarak da kullanabileyim. Evet imkansız hemde bayağı imkansız bu.
Tamamen kaldırılsalar yeridir şimdi doğrusu. Mektuplar kuşlar havada uçuşsun yeniden14 Yorumla- 1 yıl
Ya da ben ıslık çalınca yanıma gelen bi telefon olsa süper olur, veya isim falan koysak çağrıldığında dibimizde bitse
Soran1 yılEgoist değilsin de kafan karışık olabilir 😂
Teknoloji gelişsin mi istiyorsun, eskiye dönelim mi yoksa teknolojik cihazlar pet mi olsun istiyorsun biraz karışmış 😀- 1 yıl
Evet galiba gereğinden fazla karışık kafam
Hem gelişsin istiyorum hemde bitsin bu gelişim istiyorum, biraz da evcil hayvanlarımız gibi olsunlar istiyorum madem hayatımızdalar aynı çizgide ilerlemeyi kessinler 😅
Soran1 yıl🤣
1 yılDüşündüm bulamadım. Bana olağan şartlar fazlasıyla yetiyor galiba.. Belki ileride ulaşım aracı olarak kullanılır ve daha şeffaf ve kullanışlı hale gelebilir.
13 Yorumla
Soran1 yılŞeffaf ve kullanışlı derken kafanda bir şey var mıydı yoksa olağan halinden daha iyi bir versiyon olarak mı?
- 1 yıl
Yani daha ince, şekilden şekile giren ve daha dokunmadan harflere işaretle yazan..
Yani daha ne kadar ileri gidilirse o hali..
Soran1 yılVaaay bak demek ki hayal gücün iyi, bulamamıştın ama buldun 😂
1 yılşu an en büyük yenilik pil ömründe olur. sene oldu 2025, halen bir telefonun 1 günü tam çıkaramaması tek kelimeyle rezalet
11 Yorumla
Soran1 yılBu da olması geeeken, haklısın 😀
Telefonu ne zaman 3d yazıcı olarak kullanırsam o zaman derim ki bu yeni nesi bişi
24 Yorumla
Soran1 yılÇok güzel bir cevap Psi 😀
Bu teknoloji pek bilinmiyor, oysa cok önemli.
Dolaylı yoldan kullanılıyor ama doğrudan tabi ki o zor yaa 😂- 1 yıl
Benim yadigarın ram'ı 4 gb işlemcisi 1.8 ghz
Telefonumun ram'ı 6 gb işlemci hızı 2 ghz
Ram ve belleklerde zaten gelişme kaydediliyor. bunlar zaten mini bilgisayar hatta bazıları çok iyi bu konuda.
Misal diyorum bir serisinde 3d yazıcılı çıkartılabilir mühendislere özel ya da genel kullanıma sunulabilir.
Mini örnekler üretebilmek için ya da bazı parçalar var çok küçük onları üretilebilirdi. İmkansız değil. Yapılabilir.
Soran1 yılZaten artık tam da dediğn gibi telefonlar normal bilgisayarları donanım olarak geçti. Sadece oyuncu bilgisayarları daha iyi durumda.
Boyutuna göre evet imkansız değil ama baya baya zor 😂
O baskılamayı yapacak donanımların da mesela işlemci seviyesine kadar küçülmesi gerekiyor 🤓
s 1 yılVeri işleme kapasitesi, veri işleme hızı ve verimliliği diyorum😀
210 Yorumla
Soran1 yılEnteresan 😂
Bak bunları beklemiyordum 😀
Neden? 🤓- 1 yıl
Neden beklemiyordun😂
Yeni teknolojide üretilen bir ürünün çıtır lığı önemlidir. Veri işleme kapasitesi iyiyse bu güzel, ayrıca kamera kalitesini de söylemeliyim iphonenin pazar yapma sebebidir😀
Verimlilik zaten üretilen her üründe bakılan en önemli şeydir.
Sen ürüne ne verdin? Üründen ne aldın? Meselesi
Soran1 yılBunlar genelde donanım tarafı ya ilk akla gelenlerden değildir, o yüzden 😂
Fakat shrodingerin kedisi olunca bu cevap da beklenmeliydi tabi 🤣- 1 yıl
Ben donanım vs anlamıyorum, genel sordun, genel cevapladım😀
Soran1 yılBu anlamıyor halinse baya iyi 😂
- 1 yıl
Ahahah pek öyle demiyor gibisin ama yine bir uğraşmalar filan🤣
Valla teknoloji uzmanı olsam bende söylerdim şöyle böyle ama benden bu kadar çıkabilirdi 😀
Ki bu arada verimlilik maddesini küçümsedin ama ona bakmadan cihazı piyasaya süremezsin altın değerinde bir özellik😂
Bizim deneylerde bile verimlilik hesabi yaptırırlar 😀 günümüzde enerji tasarrufuna verilen önem artmışken verimlilik bence aranan en önemli özellik - 1 yıl
Ya da bilmiyorum küçümsemeyip karşı tarafın zihin yapısını da söylemiş olabilirsin😂
Soran1 yılYok cidden uğraşma falan 😂
Cevabını cidden beğendim o yüzden öyle yazdım.
Bilindik cevap değildi, farklıydı 😀
Niye öyle geldi anlamadim bak.
Sataşmalarımı bilmen lazım jdjdks- 1 yıl
Bi an farklı bakış açısıyla okudum ondan öyle anladım hani sanki senin düşüncen buymuş gibi🤣
Soran1 yıl😂
1 yılHizli olması internet ve set iyi cekmesi onun da hizli olmasi bide iyi kamera
17 Yorumla
Soran1 yılÇekim gücü sebepli baya sıkıntı çekmişsin galiba 🙃
- 1 yıl
Evet tabiki turkiyede bu sorunu çok yasiyorum
- 1 yıl
Ha bide soruma cevaplayabilir misiniz kedi sorudu hariç
Soran1 yılHangi sorunu?
Soran1 yılBu saat için fazla uzun 😂
- 1 yıl
Of ya 🥲
1 yılBir telefonu yeni teknoloji yapan özellik yapay zeka destekli olması bea 😃
110 Yorumla
Soran1 yılBence güzel cevap bea 😂
Hiç yapay zeka kullandın mı herhangi bir şey için?- 1 yıl
ChatGBT uygulaması var, bilir misin?
Soran1 yılBilirim tabi ki. Ne için kullanıyorsun onu en çok? 🤓
- 1 yıl
Soru soruyorum 😂
Soran1 yılİstediğin her cevabı verebiliyor mu? Ben daha tanışmadım bilsem de 😂
- 1 yıl
Çok eğleneceksin 😂
Soran1 yılBoş zaman bulursam detaylı tanışıcam bakim merak ettirdin 😂
- 1 yıl
Bol şans bea 😃
Soran1 yılTeşekkürler bea 😂
- 1 yıl
Rica ederim bea 😂
Gizli Üye(45 üstü)1 yılIcinden kuş cikarsa wayy be derim harbiden 😅😝
12 Yorumla
Soran1 yılAhahaha 😂
Bu tam olarak şapkadan tavşan amaaan kuş çıkartmak olur işte ndjdkd
Cevap sahibi1 yıl😄😄🤣😝
Kamera da Zoom kalitesi ekran çözünürlüğü işlemci vesaire
10 Yorumla
1 yılKoku ve his olursa yeni teknoloji derim
39 Yorumla
Soran1 yılBu sanki şu zamana göre yeninin de yrnisi gibi bişi olmuş 😂
Fakat hedef olarak bunu belirlemek baya iyi 🤩- 1 yıl
Başka bir teknoloji güncellemesi kesmez beni😂
Soran1 yılŞimfi hazır mısın o ünlü soruya 😂
Peki neden? 🤣- 1 yıl
Neden miii?
Şöyle ki son senelere bakarsak (görsel olarak, iç kısımı ben anlamam😀) akıllı telefonlar tip ve kullanabilme kapasitesi olarak neredeyse aynı, kamerayı bi yan bi çapraz yapmaları yeni teknoloji değil bana göre 😂
İç kısıma hiç girmiyorum orası beni aşar 😂
Soran1 yılDış tasarımla ilgili bence haklı bir eleştiri bu 😂
Yine de katlanabilirler yine bir seviye atlattı ama tabi bu cevaba göre yetersiz.
Umarım bu istediğin özellikleri görebiliriz 😎- 1 yıl
Koku değil ama his farklı bi şekilde varmış, Firu ile aynı şarkıya aynı hisleri paylaştığımız gibi mesela 😇
Soran1 yılOraya da geçicem, yine güzel kaynattınız 😂
- 1 yıl
Öyleli oldu gibisi 😂
Soran1 yıl😂
Çamaşır katlayabilmesi ajaj
19 Yorumla
Soran1 yılAhahah Cassieee yaa 🤣
Bildirimini görünce attık ilk aklıma gelen acaba bu sefer şapkadan ne çıkarttı, nasıl bir mizah oluyor 😂
O kadar mı sevmiyorsun? Jdjdj
Soran1 yılAnlık cevap mı oluyor bu şimdi 🤣
Peki en sevdiğin hangisi?
Soran1 yılKatlama tahtası vardı, katlama makinesi için de çalışılıyordu ama çıktı mı bilmiyorum 😂
Bence bir araştır sen sadece o ise 🤓
Soran1 yılOhooo sen de mi 😂
Bizim işimiz zor beee, kolay gele 🤣
Soran1 yılOlsun be, dinlenmenin keyfi de yorulunca anlaşılıyor 😂😎
ev işlerini yapması shsjd
16 Yorumla
Soran1 yılAhahaha Asya meydan okumuş 😂
Aslında şu anda da dolaylı yoldan var ve daha da olacak.
Telefondan robotları kontrol ederek.
Ha telefonun kendisi yapsın diyorsan o ayeı bir seviye tabi ki jdjdjs
Soran1 yılAsya bana bak baban için mi istiyorsun bunu? 😂
Soran1 yılAhahhaa adam fonksiyonel takılıyor jdjjdjd
1 yılTakip cihazı aradığını eliyle koymuş gibi bulma
16 Yorumla
Soran1 yılBak bu değişik bir cevap olmuş 😂
Ayrıca uygulama yüklenip bu yapılabiliyor galiba.- 1 yıl
Ben kendiliğinden olanı söyledim başkasının telefonuna uygun şekilde bakan var çip ve takip programını 😊 o güzel değil yani benim hayalim deki telefon bu en azından
Soran1 yılİyiymiş 😂
- 1 yıl
İyi iyi hayal gücüm bu aralar hayal gücüm fena🤣🤣
Soran1 yılJdjdks
- 1 yıl
Shssblm
1 yılYeni bir teknoloji değil
11 Yorumla
Soran1 yılDerken? 😂
Fiyatı 😀
11 Yorumla
Soran1 yılAhahaha 🤣
1 yılRam ve camera..
15 Yorumla
Soran1 yılNeden? 😂
- 1 yıl
Başladık yine sorulara 🤣🤣🤣 keyfim öyle istedi beni güzel ve orijinal çıkarsın işlemci çekirdeği gelişmiş olsun benim için okeydir..
Soran1 yılAhahahha 😂
Sen böyle tepki verdiğin için sormayacak olsam da sana ayrıca soruyorum 🤣
Yoksa şu cevap yererliydi jfjdkd- 1 yıl
Farkettim 🤣🤣🤣 tartışmak iyidir merakta problem yok🤣
Soran1 yılJdjdjjd
1 yılÇipi
13 Yorumla- 1 yıl
İşlemcisi
Soran1 yılİşlemci olarak güncellemen iyi olmuş 😂
Ben anladım da herkes anlayamayabilirdi 😀- 1 yıl
👍🏻
1 yılGizlilik
19 Yorumla
Soran1 yılAslında çok önemli bir özellik yazdın.
Hangi seviyede olmalı sence?- 1 yıl
Her şeyde dosya ve medya izni istiyorlarr en nefret ettiğim jdjd
Telefon numarası tüm bilgileri kaydetmemeli ( pane/)
Soran1 yılAhahaha
Yalnız o izin mevzusu iyi aslında. En azından sonra kapatabiliyorsun eskiden hep izin verilmiş haldeydi jdkddk
Bu ve daha fazlasını istemekte, beklemekte de haklısın...- 1 yıl
Bizi bizden iyi biliyorlar zaten artık uğraşmak istemiyorum djdjsjs
Soran1 yılKesinlikle 😂
Mesela benim konum hep kapalıydı.
Fakat şu son deprem mevzusundan sonra bildirim almak için artık hep acık, hep veri gidiyor onlara 🤣- 1 yıl
Bişi olsa haberimiz olsun diye djdjdj
Sana tavsiye chatgbt saçmalıklarıni sakın indirme resmen insanlar hakkında bilgi almak istiyorlar çok derin konuşunca tabi ndjfnddn
Soran1 yılHiç kullanmadım desem 😂
Hatta telefondakini de kapattım, isime karışılmasını sevmiyorum 🤣
Buradakilerle bile soeu cevaplarında sataşmak için yazıyorum, diğer taraftan sadece denemek için birkaç şey yazma hariç kullanmadım.
O dediğin doğru ve zaten gelişimleri, öğrenmeleri o şekilde sağlanıyor. Yani bizden besleniyorlar bizim meyve sebze yememiz gibi. Onlar da veri cekiyor jdjddj- 1 yıl
Çok iyi yapıyorsun chatgbt çok fena zaten doğal zeka olmasaydı neden yapayıni yapsınlar ki haklısın nxnds
Soran1 yıl😂
Zoom özelliği
13 Yorumla
Soran1 yılEnteresan bir cevapmış 😀
Soran1 yılNeden o peki?
1 yılarama yapması
11 Yorumla
Soran1 yılAhahah bu soruda kahkaha atmayı beklemiyordum 🤣
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
valla ne oluyor len diyebilirim o teknolojiyi görünce ve anlık tepkimiz ektedir :D