• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Bir telefonu yeni teknoloji yapan özellik nedir sizce?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
114
Yapay Zekaya Sor

Ne varsa bu yeni nesil dersiniz?

Bir telefonu yeni teknoloji yapan özellik nedir sizce?
Bir telefonu yeni teknoloji yapan özellik nedir sizce?
Cevapla
Telefon Soruları Nedir Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • gunyss
    gunyss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Telefonu yeni teknoloji yapan birkaç özellik sayabilirim.

    Sanal gerçeklik, şebeke dışı durumlarda kullanmak için uydu iketişimi (SOS özelliği gibi), daha güvenilir ve hızlı bağlantı, süper hızlı ve dayanıklı şarj, güneş enerjisi ile şarj olabilen telefonlar, telefonu değil parçayı değiştirme uygulamaları...

    Bu ve buna benzer her birçok yenilik teknolojiye uyumlu telefonları ortaya çıkartır.

    Teknoloji şirketleri insanların neye ihtiyacı olduğunu bilmeden bir yenilik çıkartamazlar. Bu şirketi kuranlar da başında duranlar da insan. Aslında bizden faekları yenilikçi, ileri görüşlü, tasarımcı, üzerici ve bunu en iyi şekilde kullanabiliyor olmalarıdır.

    Onlar zaten yapar gibi bir düşünce insanın aslında ne kadar robotlaştığını gösteriyor.

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hem saydığın özellikler hem de duruma bakış açın yine çok iyi 🤩
      Yine döktürmüşüz 😂
      Özellikle parçayı değiştirme mevzusu çok önemli.
      Hatta tamamen böyle tak çıkar parçalardan oluşan telefon mevzusu bir ara gündeme geldi de yapmadılar. Olsaydı ekonomik anlamda çok rahatlardı dünya...

      Belki de ondan yapmadılar kim bilir jdjdkd

      Yorumla
    • gunyss
      gunyss
      1 yıl

      😃

      O parçalar telefondan pahalıya geliyor diye bir mevzu vardı ama ne kadar gerçektir bilemiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kardeşimin eski telefonunun ekranı arızalanmıştı.
      Onun tamiri telefonun o anki değerinden fazlaydı 😂

      Yorumla
    • gunyss
      gunyss
      1 yıl

      😂😂 al işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdhdkdk

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • gizemgizo1
    gizemgizo1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 101%
    1 yıl

    Bunu biz kullanıcılar bilemeyiz. Ama bildiğim tek şey var ki, biz insanlar bu konuda ne istediğimizi bilmeden Apple bize devrim yaratacak bir telefon yaparak iPhone telefonlarını sunmuştu zamanında. Rahmetli Steve Jobs da böyle bir konuşma yapmıştı “İnsanlar siz onlara verene kadar ne istediğini bilmezler“

    Bu gerçekten de böyle. İnsanlar gerçekten teknoloji anlamında ne istediğini teknoloji şirketleri verene kadar bilmezler. Bu konuda hep Apple devrim yaratıyor. Yapay zeka da insanların daha önce hiçbir zaman düşünmediği ama icat edilen bir şey. O yüzden benim de hayalimde şunu istiyorum diye bir şey yok. Teknoloji şirketleri neyi getirirse onu kullanırız.

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yani sen şu anda şu olsun veya olmalı diyemez misin?

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Genel olarak hayır. Ama iPhone telefonlarının çok ince olmasını isterim. Galiba iPhone 17 Air böyle olacak. Onun dışında gerçekten şu olsun diyeceğim bir şey yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Karşımda bir Apple fanı var gibi duruyor 😂 Marka ekosisteminin hepsi ile ilgileniyorsundur kesin 😀

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Yok, o kadar da değil. Buna benim gerçekten vaktim yok. Çok iyi bir tespit, gerçekten Apple fanıyım ama çok o kadar da ilgilenmiyorum açıkçası ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Vaktin olsa iş oraya gidecekmiş gibi 😂
      Banka kartı işini hallettin mi?
      Yoğun çalışıyorsun gibi duruyor, ona da uygun bir tercih senin için daha da iyi olabilir.

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Emin ol vaktim olsa iş oraya kadar gider, bundan hiçbir şüphen olmasın. ☺️
      Hatta bir ara programcılığa bile merak sardım. iOS developer olmak için Apple bilgisayarı bile satın almışlığım vardır. Banka işini halledemedim hayır doğrusu. Ama Trendyol’yoldan, İninal, ya da onun gibi herhangi bir kart satın alıp artık App Store alışverişlerimi oradan yapmak istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Trendyol da kullanıyorsun yani.
      Bak o zaman şunu da tavsiye edebilirim.
      https://www.trendyol.com/qnb-kart
      Qnb uluslararası bir banka olduğu için bulunduğun ülkede de hizmet verebilir vs.
      hem AppStore hem de Trendyol alışverişlerin için kullanabilirsin.

      Bir bak bence 🤓

      Developer işi neden olmadı peki?

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      İlginize çok teşekkür ederim. Verdiğiniz linke girdim ama mobil numara istiyor galiba. Türkiye numarası olması lazım sanırım. İşte benim sorunum Türkiye numaram olmaması. Türkiye numaram olsaydı ziraat bankası hesabım zaten var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet evet onu hatırlıyorum.
      Bu sadece fikir olaraktı çünkü dediğin gibi bizim ülke linki bu.

      Bulunduğun ülkede her iki marka da varsa benzer bir ürün sunmuşlardır, sitelerine bakabilirsin demek istedim 🤓

      Çünkü ikisi de uluslararası 😎

      Rica ederim 🙏

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      İlginize çok teşekkür ederim. Ellerinize sağlık

      Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    • Yapay zeka yeni nesil telefonlarda çok kullanıyor
    • 6 g gelecek

    Eskiden kablolu kulaklık vardı o geldi aklıma simdi yeni nesil telefonlarda onun girişi yok. Şarjı bile artık kabloyla yapmayan telefonlar var teknoloji çok hızlı gelişiyor🙂

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok güzel detaylar yazmışsın.
      Biz daha 5'e geçemedik, herhalde yine 5'i es geçip 6'ya mı geçmeye niyetleyeceğiz 😂

      Sen rahatlıkla kullanıyor musun kablosuz teknolojisini?

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Hayir daha alışamadım😒

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aaa şaşırdım bak. Kolayca alışabilecek potansiyel var gibi sende 😀

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Sorun onlarda degil bende çoğunlukla telefonu oraya koymayı unutuyorum genelde mutfakatayim alet yatak odasinda gibi gibi nedenler sonra Powerbankla idere ediyorum :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah 😂
      Alışkanlıklarımız kolay değişmiyor maalesef böyle olması normal.
      Birkaç sefer bilerek dikkat ederek alışkanlık oluşturman lazım ama uğraşmazsın sanki 🤣

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Sende bugün beni gömdün hep😂
      Neyse onada alışırız nelere alışamadık ki diye felsefe yapayim biraz😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne zaman gömdüm ya, günahımı aldın hayırlı olsun 😂
      Sadece uğraşmazsın dedim ki o normal bir şey.

      Üstte de kolayca alışabilecek potansiyel var yazmıştım ki bu da iyi bir şeydi 😀

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      tamam günahsız kaldin sayemde ne güzel 😊
      Alınacağız el mecbur aldık artık: ))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah keşke bir tane olsaydı da kalsaydım 😂

      Alışırsın 🤓

      Yorumla
    • Ilerdearse
      Ilerdearse
      1 yıl

      Neyse en azından birazını aldim artik günaha girme dikkat et:)) sevap isle biraz böyle olmaz :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂
      Zebanilerin olduğu taraf daha eğlenceli olacak gibi duruyor kararsızım 🤣

      Yorumla
  • Göktuğx_
    Göktuğx_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Bi telefon kendi kendine şarj olamıyorsa hâlâ eski nesildir. Bi şunu çıkaramadılar şarj takip edip durmak mı kaldı. Madem o kadar teknolojikler bunu da yapsınlar görelim o zaman.


    Mesela bi liste olsun, onu en çok ve ilk girdiğim yerler olarak ayarlayayım. Mesela ilk numara da wp yazıyorsa, kilit ekranını açtığım an Wp'a girsin otomatik, sonra ikincisi başka bi şey ise ben WhatsApp'dan çıkar çıkmaz o uygulamaya girsin kendi kendine. Tıkla tıkla ya da sayfa kaydır bul işi yordu. Madem teknolojiye boğup tembel edecekler bizi, bunu da yapsınlar elimiz kolumuz yorulmaz 😃

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ooo yalnız güzel düşünceler 😂

      Altyakini belki Yapay Zeka yapabilir, o potansiyel var onda 🤩

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

9

Cevap

  • wouldliketobeLulu
    wouldliketobeLulu Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Aslına bakarsan her seride yeni bir özellik şeklinde süreklilik haline geldiği için yeni değilmiş gibi dursa da her eklenen özellik teknolojik bir gelişme (apple harici hahaha) ama wooow olmuyorum genel olarak...

    Hologram şeklinde görüntülü konuşma gelse belki wow olurum ama ahahah 😂😂

    4
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hologram bence çok uzak bir teknoloji değil, hele bu soruya yazılan diğer cevaplara bakarsak 😂

      Neden Elma'yı hariç tuttun? 🤣

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Senin yorumunu görünce yorumları inceledim ve bence sadece @Psigareşh in fikri bir telefondan beklenebilecek bir şey bir de çiçeğimin ışınlanma şeysi ahahaha
      Diğerleri zaten ya üzerinde sürekli gelişme olan yenilikler ya da telefonun görevi değil 🙃

      Işınlanma olayı gerçekleşse bile benim tercih etmeyeceğim bir yöntem olur çünkü tam moleküllerime ayrılıp ışınlanırken sistem arızası, virüs vs tarzı sebeplerle uzay boşluğuna karışmak ya da moleküllerimin yanlış birleşmesi gibi hatalar istemem bu yüzden hologram gayet yeterli benim için hahahah 😂😂😂

      Elma hariç, çünkü başlangıç olarak çok inovatif bir firma olsa da üzerine bir şey ekleyebilen, yapay zekadan, çağın gerekliliklerinden ziyade isim satan bir marka. Paramı çöpe atmak gibi geliyor bana bu markayı kullanmak 🙃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Oooo Lulu hanımmm mevzuya da teknolojiye de baya baya hakimiz 🤩😎

      Hele Elma hakkındaki yorumun ahahah 🤣
      Zaten şu anda bir şey gelistirmiyor onu bıraktı.
      Diğerlerinin geliştirdiklerinden beğenilen ne varsa onları dahil ediyor jdjdkd

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Eskiden olduğu kadar olmasa da ilgimi çeken konular... Kaldı ki benim satış alanındaki uzmanlığım teknolojik ürünler üzerine, sattığım şeyler hakkında az da olsa bilgim olması lazım değil mi hahahaha 😂

      Hiçbir şey geliştirmediği için ekstra uygulama kullanımları için de para ödemek durumunda falan kalmak da mantıksız geliyor... Filtrelenmiş ve derinlik katılmış fotoğraf için o kadar para vereceğime Xiaomi gibi fiyat performans markasının ürünlerinden her sene çıktığında yenilerim daha iyi hahaha 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aaaa doğru ya 😂
      Yalnız Elma fanlarına füze at böyle olmaz jdjddj

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Hahahahah genelde tartışırız zaten, Tv'de Philips ve Lg fanlarıyla telefonda da Apple fanlarıyla hahahaha 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha bela bir değil tabi 🤣

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      maalesef maalesef 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjdkd

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      1 yıl

      Hologram iyimiş ama hee

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Ben de seninkine aynısını dedim ahaha @Psigareşh 😂😂

      Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Işınlanma ahaha

    Artık öyle bir noktaya geldi ki aşağısı kurtarmıyor. Doyduk efenim teknolojik aletlere..

    Bize daha fazlası lazım 🤩😂

    5
    31 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Aynısı, koku ve his de buna dahil 😂 düşünsene dokunabiliyorsun karşındakine 🥹

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      @Selinawoman Biz düşünücez sonraki nesil yapacak ve yaşayacak 🤩

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Böyle bir şeyin mümkün olma ihtimali çok korkutucu geliyor 😄

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      @Selinawoman Radyonun içinde insanların olduğu düşüncesi de öyleymiştir eminim 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Ahsjahja cidden ya ay imdat 😂😂

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Şimdi ise sanatçıları birbirimize gönderiyoruz 🤩

      Koku değilse bile aynı duyguyu paylaşmanın ve yansıtmanın en güzel yolu müzik 🫠

      Yeni video cekmisler bak bu şarkıya. Ben de ilk kez görüyorum 😇

      https://youtu.be/us3WhzDqLe4?feature=shared

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Yaa @firu_zen kalbimi bıraktım bu yoruma 🫠💖

      Ten teması olunmasada bi temas var duygularda, bir yerde buluşuyorlar adlandıramasamda 😇

      Bi ara çok dinlemiştim bu şarkıyı, klibide tam olmuş 🥹

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      @Selinawoman Bak işte müzik zevkimiz de benziyor, şaşırmadım 🤩
      Bana huzur veren şarkılardandır bu..

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Evet yaa, Melike Şahinin şarkılarını çok severim zaten terapi türünden 🫠
      dediğin gibi huzur rahatlama terapi adı ne olursa, ondan🥹

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      @Selinawoman Benim önümüzdeki 10 hatta 20 yıl bolca ihtiyacım olacak bir şey meditasyon 😂😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Neyse ki bedava 😂

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Ufak bir bilgi Sony PlayStation'ın yeni serisi için oyunların bulunduğu ortamın kokusunu alabilmesi adına yeni bir teknoloji üzerine çalışıyor. Muhtemelen diğer firmalar da teknolojik ürünler için yakın bir zamanda bundan bir şeyler kapar... Yani koku kısmı da gerçekleşecek gibi 😂😂 @Firu_Zen @Selinawoman

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      @wouldliketobeLulu doğruuu, bunu görmüştüm, ismi TepkiKolik diye bi sayfanın videosunda denemişlerdi diye hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam 😂
      savaş oyununun mermi patlama kokusu gibi bir şeydi 😀

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      İyice psikopat yapacaklar milleti babasını satayım 😂😂

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Açıkçası bu haberi okuduktan sonra hangi boyuta geçildiğini takip etmedim ama bildiğim kadarıyla henüz o sürümler piyasaya sunulmadı 😅 @Selinawoman

      Sorma çiçeğim sorma, geçen gördüğüm kanguru videosu ai'mış ama ben inanmıştım mesela ahahahaha yaşlı kalıyorum artık bu şeyler içim 😂 @Firu_Zen

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Algılarımızla alay ediyorlar arkadaşlar 😂
      Oyuna gelmememiz lazım sjjh

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      @wouldliketobeLulu https://youtu.be/l_rYSReWvPQ?si=g9m9If6sAtOQb2Ns

      burada videodaki ilk ürün jshd bu çin malı olanıdır Sony daha profesyonel bi şekilde bunu üzerine çalıştığına eminim 😂

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Ben bunu bilmiyordum mesela sadece Ps6 için yapılan hazırlıklardan sanıyordum 😅

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Ben de duymuştum da görmemiştim ilgimi çekmediğinden 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teknolojiye bu kadar hakim olmanızdan mı bahsedeyim, şöyle bir soruda eğlenebilmenizden mi yoksa mantıklı yorumlarınızdan mı 😂

      Keyifle okumak için sona sakladım ve değdi 🥳

      Tam olarak kişinin o anki kokusu hissi falan olmaz ama sanal veya arttırılmış gerçeklikteki gibi önceden yükleme ile belki bir şey olabilir sanki 😂

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Bize her yol Paris değil. La bize her yer Ankara 😂😂

      https://youtu.be/J9qxnrHaZnQ?feature=shared

      Yapay şeylere alercim var benim 😆🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      K değildir o, G olmasın? 😂

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      ODK'ya takılmayayım dedim ahaha

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Bi AnGaralı olarak sevdim bunuuu 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aaaa bizim Merlyn Angaralı çıktı 😂

      Yok @firu_zen şive ve ağızlarda serbest jdjdjd

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Tamam yazdım bunu bir kenara ✍️

      Arar, bulur, çıkartırım biliyorsun 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha artık hepimiz öğrendik evet 😂
      Hatta konu bana yeniden sataşmak veya böyle kanıt bulmaksa daha da çabuk bulursun 🤣

      Ha sataşasım varsa ben bunu geçersiz kılacak bir kararname çıkartabilirim o başka jdjdjdk

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Hodri meydan efenim 🤓🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tabiii aldın pembelileri arkana ohh miss 😂
      Benim mavilerin biri derslerle boğuşsun, öteki yengeyle, organik burada tek 🤣
      Meydandan kaçabilirim işime gelmezse jdjdjd

      Yorumla
    • Firu_Zen
      Firu_Zen
      1 yıl

      Moleküllerine ayrılıp hepimizle baş edebilecek kapasite var sende tabi kirpik diplerin veya yanların ağrımıyorsa 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjdkjss

      Yorumla
  • birazkülbirazduman
    birazkülbirazduman Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 55%
    1 yıl

    Elimdekini telin çoğu özelliğini bilmiyorum ve kullanmıyorum. Dijtal teknolojiyle pek aram yok.

    Kendi kendini şarj edebilen batarya geliştirilmediği sürece benim için tüm telefonlar nokia 3310 kıvamında kalacak. Ne özellik eklenirse eklensin.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂
      Zaten onun olması demek enerji konusunda devrim olmasi demek olur. Belki bir gün onu da görürüz ama daha var 🤓

      Yorumla
  • Tiryakinimtiryakinn
    Tiryakinimtiryakinn Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    artık öyle bir noktaya geldi ki, ekranın ötesine geçmek kaldı sanırım eksik olarak.. Ya da eski çizgi filmlerdeki gibi süpürge yerine telefonlara binip bizi uçurmasını beklemek... Hiç bitmeyen hafıza ve tükenmeyen bataryalar olabilir bak..

    aklıma fotokopi ve çıktı alma geldi şimdi fotokopi makinesi ile göz göze gelince..

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha iki uç noktadan da bahsetmişsin şu an için.
      Fotokopiden çıktı nereee uçuran telefin nereee 😂

      Teknoloji daha nereye gidecek ben de merak ediyorum 🤓

      Yorumla
  • Liyalina
    Liyalina Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Sınırı yok bana göre ama hologram olsa şaşırırdım ki bence zaten zor ve imkansız bir şey değil, gelir yakında gibi duruyor. Ayrıca zoom yaparken kalite aynı şekilde kalırsa, teknoloji dahada gelişmiş derim.

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zoom konusunda gittikçe daha iyi oluyor telefonlar ama tabi ki belirli bir sınır hep olacak 😀

      Hologram konusu bana da çok da uzak değil gibi geliyor 🤓

      Yorumla
    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      Öyle ama İphone kullanıcısı olarak çok mutsuzum zoom konusunda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Cevabı biliyorum ama neden diye sorayım? 😀

      Yorumla
    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      Ne kadar çok yakınlaştırırsam o kadar düşüyor kalitesi, yani bi karartıdan gölge farkı yok bunu desteklemek için galerimde dolaştım ama bir tane bile zoom yapmış fotoğraf bulamadım.😅

      Hangi marka bilemiyorum ama diğer telefonların zoomu ay’ın bile net görüntüsünü alabiliyor bu konuda İphone oldukça geride ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Onun sebebi ne biliyor musun 😀
      Donanıma özenmiyorlar.
      Yazılım ile olduğundan daha iyi yapmaya çalısıyorlar yani makyajlıyorlar 😂

      Şu anda baya baya profesyonel fotoğraf makinesine yakın zoomlayanlar var evet 🙃

      Yorumla
    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      O makyaja kanıyorum bende, olsa güzel olurdu olmasada önemli değil yakınımızdakilerini net görelim ve çekelim yeter uzakta olan uzakta kalsın 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha bak işte bu kanma psikolojisi 😂
      Pembiş gözlükleri takmışsın 🤓
      Yani evet iyidir hoştur ama donanım ve teknolojik yenilik olarak hep geride artık...
      Eğer bir elma fanıysan durumu yeniden değerlendirebilirsin bence 😂

      Yorumla
    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      Ben sadık bir fanım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha
      Bu güzel ama onlar da müşteri memnuniyetine sadık değil, sadakat karşılıklı olmalı 😂

      Yorumla
    • Liyalina
      Liyalina
      1 yıl

      Doğru diyorsun 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🤓

      Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Soruyu keşfette görünce aklıma bi cevap geldi direkt ama sağolsun direkt aklıma gelen şeyleri yazmış :D his özelliği olurdu mesela ekrana karşılıklı dokunduğunda hissedebilme özelliği gibi olabilir ve karşında ki tarafın kokusunu alabilme yani koku özelliği olurdu

    1
    20 Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Bi o kaldı geriye artık şaşırabileceğimiz 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      @Selinawoman zaten o özelliği gören yaşlı kişiler jalp krize geçirebilir lclclc

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Yaşlısını gencini bilemem ama benimde akıl sağlığım bunu kaldıramayabilirdi 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      @Selinawoman Bir telefonu yeni teknoloji yapan özellik nedir sizce? valla ne oluyor len diyebilirim o teknolojiyi görünce ve anlık tepkimiz ektedir :D

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      İnsanoğlu her şeye alışıyor ya bunada alışırız jshsjs

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      @Selinawoman Aynen öyle bi çıksın da dafafd Bir telefonu yeni teknoloji yapan özellik nedir sizce?

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Bakalım 🥴

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah ne çok kişi istiyormuş ya bu özelliği 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ya iştemek demiyelim de hayal gücü diyelim biz ona bea :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamam o da olur bea 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      İşte beklediğimiz trakyalığı bulaştırma hızı :D bea

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Doğuştan bulaş olana bulaştıramazsın bea 🤣

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Valla mı bea :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Akkına bea jdjdkd
      Bak H ile değil dikkatini çekerim 🤣

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Bak tamam inandım şimdi :D ama ben sonradan ordum işte :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha jdjdks

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      En yakın zaman da piiz yapman dileğiyle :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok bea ben bildiğin Trakyalılardan değilim 😂 Piiz yok bende, çok da sevmem tadını.
      Eşlik edecek birisi varsa ederim keyfine yoksa içmem jdjsk

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Nasıl traklı olmak bu bea kızancım :D o zaman en kısa zaman içilebilecek sohbeti güzel bi aga buluyon piize takılıyorsun :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Egoist_miyim
    Egoist_miyim Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Keşke bi bilgisayar yapsalar canavar gibi, ama yeri geldiğinde onu katlayıp cebime koyarak telefon olarak da kullanabileyim. Evet imkansız hemde bayağı imkansız bu.

    Tamamen kaldırılsalar yeridir şimdi doğrusu. Mektuplar kuşlar havada uçuşsun yeniden

    1
    4 Yorumla
    • Egoist_miyim
      Egoist_miyim
      1 yıl

      Ya da ben ıslık çalınca yanıma gelen bi telefon olsa süper olur, veya isim falan koysak çağrıldığında dibimizde bitse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Egoist değilsin de kafan karışık olabilir 😂
      Teknoloji gelişsin mi istiyorsun, eskiye dönelim mi yoksa teknolojik cihazlar pet mi olsun istiyorsun biraz karışmış 😀

      Yorumla
    • Egoist_miyim
      Egoist_miyim
      1 yıl

      Evet galiba gereğinden fazla karışık kafam

      Hem gelişsin istiyorum hemde bitsin bu gelişim istiyorum, biraz da evcil hayvanlarımız gibi olsunlar istiyorum madem hayatımızdalar aynı çizgide ilerlemeyi kessinler 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      🤣

      Yorumla
  • Tatlıı_Kızz
    Tatlıı_Kızz Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Düşündüm bulamadım. Bana olağan şartlar fazlasıyla yetiyor galiba.. Belki ileride ulaşım aracı olarak kullanılır ve daha şeffaf ve kullanışlı hale gelebilir.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Şeffaf ve kullanışlı derken kafanda bir şey var mıydı yoksa olağan halinden daha iyi bir versiyon olarak mı?

      Yorumla
    • Tatlıı_Kızz
      Tatlıı_Kızz
      1 yıl

      Yani daha ince, şekilden şekile giren ve daha dokunmadan harflere işaretle yazan..
      Yani daha ne kadar ileri gidilirse o hali..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Vaaay bak demek ki hayal gücün iyi, bulamamıştın ama buldun 😂

      Yorumla
  • blackswan92_
    blackswan92_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    şu an en büyük yenilik pil ömründe olur. sene oldu 2025, halen bir telefonun 1 günü tam çıkaramaması tek kelimeyle rezalet

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu da olması geeeken, haklısın 😀

      Yorumla
  • Psigareşh
    Psigareşh Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Telefonu ne zaman 3d yazıcı olarak kullanırsam o zaman derim ki bu yeni nesi bişi

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok güzel bir cevap Psi 😀
      Bu teknoloji pek bilinmiyor, oysa cok önemli.
      Dolaylı yoldan kullanılıyor ama doğrudan tabi ki o zor yaa 😂

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      1 yıl

      Benim yadigarın ram'ı 4 gb işlemcisi 1.8 ghz

      Telefonumun ram'ı 6 gb işlemci hızı 2 ghz

      Ram ve belleklerde zaten gelişme kaydediliyor. bunlar zaten mini bilgisayar hatta bazıları çok iyi bu konuda.

      Misal diyorum bir serisinde 3d yazıcılı çıkartılabilir mühendislere özel ya da genel kullanıma sunulabilir.

      Mini örnekler üretebilmek için ya da bazı parçalar var çok küçük onları üretilebilirdi. İmkansız değil. Yapılabilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zaten artık tam da dediğn gibi telefonlar normal bilgisayarları donanım olarak geçti. Sadece oyuncu bilgisayarları daha iyi durumda.

      Boyutuna göre evet imkansız değil ama baya baya zor 😂
      O baskılamayı yapacak donanımların da mesela işlemci seviyesine kadar küçülmesi gerekiyor 🤓

      Yorumla
    • Psigareşh
      Psigareşh
      1 yıl

      Evet o bakımdan haklısın .

      Yorumla
  • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
    Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Veri işleme kapasitesi, veri işleme hızı ve verimliliği diyorum😀

    2
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Enteresan 😂
      Bak bunları beklemiyordum 😀
      Neden? 🤓

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Neden beklemiyordun😂

      Yeni teknolojide üretilen bir ürünün çıtır lığı önemlidir. Veri işleme kapasitesi iyiyse bu güzel, ayrıca kamera kalitesini de söylemeliyim iphonenin pazar yapma sebebidir😀
      Verimlilik zaten üretilen her üründe bakılan en önemli şeydir.
      Sen ürüne ne verdin? Üründen ne aldın? Meselesi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bunlar genelde donanım tarafı ya ilk akla gelenlerden değildir, o yüzden 😂
      Fakat shrodingerin kedisi olunca bu cevap da beklenmeliydi tabi 🤣

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Ben donanım vs anlamıyorum, genel sordun, genel cevapladım😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu anlamıyor halinse baya iyi 😂

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Ahahah pek öyle demiyor gibisin ama yine bir uğraşmalar filan🤣

      Valla teknoloji uzmanı olsam bende söylerdim şöyle böyle ama benden bu kadar çıkabilirdi 😀

      Ki bu arada verimlilik maddesini küçümsedin ama ona bakmadan cihazı piyasaya süremezsin altın değerinde bir özellik😂

      Bizim deneylerde bile verimlilik hesabi yaptırırlar 😀 günümüzde enerji tasarrufuna verilen önem artmışken verimlilik bence aranan en önemli özellik

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Ya da bilmiyorum küçümsemeyip karşı tarafın zihin yapısını da söylemiş olabilirsin😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok cidden uğraşma falan 😂
      Cevabını cidden beğendim o yüzden öyle yazdım.
      Bilindik cevap değildi, farklıydı 😀
      Niye öyle geldi anlamadim bak.
      Sataşmalarımı bilmen lazım jdjdks

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Bi an farklı bakış açısıyla okudum ondan öyle anladım hani sanki senin düşüncen buymuş gibi🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Uzumlu1kek
    Uzumlu1kek Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Hizli olması internet ve set iyi cekmesi onun da hizli olmasi bide iyi kamera

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çekim gücü sebepli baya sıkıntı çekmişsin galiba 🙃

      Yorumla
    • Uzumlu1kek
      Uzumlu1kek
      1 yıl

      Evet tabiki turkiyede bu sorunu çok yasiyorum

      Yorumla
    • Uzumlu1kek
      Uzumlu1kek
      1 yıl

      Ha bide soruma cevaplayabilir misiniz kedi sorudu hariç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hangi sorunu?

      Yorumla
    • Uzumlu1kek
      Uzumlu1kek
      1 yıl

      Üni topluluğu olarak fabrika gezisine gittik?1kız vardı tuhaf, uzun ama okur musunuz? o günden beri enerjim düşürdü bu olay? ↗
      Bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu saat için fazla uzun 😂

      Yorumla
    • Uzumlu1kek
      Uzumlu1kek
      1 yıl

      Of ya 🥲

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bir telefonu yeni teknoloji yapan özellik yapay zeka destekli olması bea 😃

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence güzel cevap bea 😂
      Hiç yapay zeka kullandın mı herhangi bir şey için?

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      ChatGBT uygulaması var, bilir misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bilirim tabi ki. Ne için kullanıyorsun onu en çok? 🤓

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      Soru soruyorum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İstediğin her cevabı verebiliyor mu? Ben daha tanışmadım bilsem de 😂

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      Çok eğleneceksin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Boş zaman bulursam detaylı tanışıcam bakim merak ettirdin 😂

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      Bol şans bea 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teşekkürler bea 😂

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      1 yıl

      Rica ederim bea 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Icinden kuş cikarsa wayy be derim harbiden 😅😝

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha 😂
      Bu tam olarak şapkadan tavşan amaaan kuş çıkartmak olur işte ndjdkd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      😄😄🤣😝

      Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Kamera da Zoom kalitesi ekran çözünürlüğü işlemci vesaire

    1
    0 Yorumla
  • Selinawoman
    Selinawoman Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Koku ve his olursa yeni teknoloji derim

    3
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu sanki şu zamana göre yeninin de yrnisi gibi bişi olmuş 😂
      Fakat hedef olarak bunu belirlemek baya iyi 🤩

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Başka bir teknoloji güncellemesi kesmez beni😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Şimfi hazır mısın o ünlü soruya 😂
      Peki neden? 🤣

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Neden miii?
      Şöyle ki son senelere bakarsak (görsel olarak, iç kısımı ben anlamam😀) akıllı telefonlar tip ve kullanabilme kapasitesi olarak neredeyse aynı, kamerayı bi yan bi çapraz yapmaları yeni teknoloji değil bana göre 😂

      İç kısıma hiç girmiyorum orası beni aşar 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dış tasarımla ilgili bence haklı bir eleştiri bu 😂
      Yine de katlanabilirler yine bir seviye atlattı ama tabi bu cevaba göre yetersiz.
      Umarım bu istediğin özellikleri görebiliriz 😎

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Koku değil ama his farklı bi şekilde varmış, Firu ile aynı şarkıya aynı hisleri paylaştığımız gibi mesela 😇

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Oraya da geçicem, yine güzel kaynattınız 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Öyleli oldu gibisi 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Çamaşır katlayabilmesi ajaj

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah Cassieee yaa 🤣
      Bildirimini görünce attık ilk aklıma gelen acaba bu sefer şapkadan ne çıkarttı, nasıl bir mizah oluyor 😂

      O kadar mı sevmiyorsun? Jdjdj

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      1 yıl

      En nefret ettiğim ama en çok da yaptığım iş 😂 biraz önce onlarla meşguldum anlık ajsj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Anlık cevap mı oluyor bu şimdi 🤣
      Peki en sevdiğin hangisi?

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      1 yıl

      Evet ajaj çamaşır katlama hariç hepsini seviyorum 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Katlama tahtası vardı, katlama makinesi için de çalışılıyordu ama çıktı mı bilmiyorum 😂
      Bence bir araştır sen sadece o ise 🤓

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      1 yıl

      Öyle şeylere güvenemem ki, aynı zamanda mükemmelliyetçiyimdir 😄 her şeyi kendim yapıp düzenlemem gerekiyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ohooo sen de mi 😂
      Bizim işimiz zor beee, kolay gele 🤣

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      1 yıl

      Sağ ol anca kendimizi yoralım biz 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Olsun be, dinlenmenin keyfi de yorulunca anlaşılıyor 😂😎

      Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    ev işlerini yapması shsjd

    1
    6 Yorumla
    • Asya_2275
      Asya_2275
      1 yıl

      hadi bunuda icat etsinler sjshf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha Asya meydan okumuş 😂

      Aslında şu anda da dolaylı yoldan var ve daha da olacak.
      Telefondan robotları kontrol ederek.
      Ha telefonun kendisi yapsın diyorsan o ayeı bir seviye tabi ki jdjdjs

      Yorumla
    • Asya_2275
      Asya_2275
      1 yıl

      kontrol etmek için ürün lazım mesela telefondan supurgeyi çalıştırıyolar ama telefon kendisi otomstik yapsin işte kolaylık olur sjsjd yemek yapsin evi silsin supursun shdhfg

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Asya bana bak baban için mi istiyorsun bunu? 😂

      Yorumla
    • Asya_2275
      Asya_2275
      1 yıl

      herkes için shsh ev işleri biter kurtuluruz nereye kadar biz yapcaz shsh gerçi babam için hava hoş o normalde de yspmaz sadece bayramda yetisilmeyecek yerleri siler 😹

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahhaa adam fonksiyonel takılıyor jdjjdjd

      Yorumla
  • sarıdilber
    sarıdilber Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Takip cihazı aradığını eliyle koymuş gibi bulma

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bak bu değişik bir cevap olmuş 😂
      Ayrıca uygulama yüklenip bu yapılabiliyor galiba.

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Ben kendiliğinden olanı söyledim başkasının telefonuna uygun şekilde bakan var çip ve takip programını 😊 o güzel değil yani benim hayalim deki telefon bu en azından

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İyiymiş 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      İyi iyi hayal gücüm bu aralar hayal gücüm fena🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjdks

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Shssblm

      Yorumla
  • LordofJungle
    LordofJungle Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Yeni bir teknoloji değil

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Derken? 😂

      Yorumla
  • Timut
    Timut Takip Et
    Xper 6 Yaş: 54 , eic 97%
    1 yıl

    Fiyatı 😀

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha 🤣

      Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ram ve camera..

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden? 😂

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      1 yıl

      Başladık yine sorulara 🤣🤣🤣 keyfim öyle istedi beni güzel ve orijinal çıkarsın işlemci çekirdeği gelişmiş olsun benim için okeydir..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahahha 😂
      Sen böyle tepki verdiğin için sormayacak olsam da sana ayrıca soruyorum 🤣
      Yoksa şu cevap yererliydi jfjdkd

      Yorumla
    • Malefiz1313
      Malefiz1313
      1 yıl

      Farkettim 🤣🤣🤣 tartışmak iyidir merakta problem yok🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Jdjdjjd

      Yorumla
  • YecücMecüc
    YecücMecüc Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Çipi

    1
    3 Yorumla
    • YecücMecüc
      YecücMecüc
      1 yıl

      İşlemcisi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İşlemci olarak güncellemen iyi olmuş 😂
      Ben anladım da herkes anlayamayabilirdi 😀

      Yorumla
    • YecücMecüc
      YecücMecüc
      1 yıl

      👍🏻

      Yorumla
  • psikolojisevenn
    psikolojisevenn Takip Et
    Yoda Yaş: 19 , eic 98%
    1 yıl

    Gizlilik

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aslında çok önemli bir özellik yazdın.
      Hangi seviyede olmalı sence?

      Yorumla
    • psikolojisevenn
      psikolojisevenn
      1 yıl

      Her şeyde dosya ve medya izni istiyorlarr en nefret ettiğim jdjd
      Telefon numarası tüm bilgileri kaydetmemeli ( pane/)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahaha
      Yalnız o izin mevzusu iyi aslında. En azından sonra kapatabiliyorsun eskiden hep izin verilmiş haldeydi jdkddk

      Bu ve daha fazlasını istemekte, beklemekte de haklısın...

      Yorumla
    • psikolojisevenn
      psikolojisevenn
      1 yıl

      Bizi bizden iyi biliyorlar zaten artık uğraşmak istemiyorum djdjsjs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kesinlikle 😂
      Mesela benim konum hep kapalıydı.
      Fakat şu son deprem mevzusundan sonra bildirim almak için artık hep acık, hep veri gidiyor onlara 🤣

      Yorumla
    • psikolojisevenn
      psikolojisevenn
      1 yıl

      Bişi olsa haberimiz olsun diye djdjdj
      Sana tavsiye chatgbt saçmalıklarıni sakın indirme resmen insanlar hakkında bilgi almak istiyorlar çok derin konuşunca tabi ndjfnddn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hiç kullanmadım desem 😂
      Hatta telefondakini de kapattım, isime karışılmasını sevmiyorum 🤣
      Buradakilerle bile soeu cevaplarında sataşmak için yazıyorum, diğer taraftan sadece denemek için birkaç şey yazma hariç kullanmadım.

      O dediğin doğru ve zaten gelişimleri, öğrenmeleri o şekilde sağlanıyor. Yani bizden besleniyorlar bizim meyve sebze yememiz gibi. Onlar da veri cekiyor jdjddj

      Yorumla
    • psikolojisevenn
      psikolojisevenn
      1 yıl

      Çok iyi yapıyorsun chatgbt çok fena zaten doğal zeka olmasaydı neden yapayıni yapsınlar ki haklısın nxnds

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      😂

      Yorumla
  • Alyaberna
    Alyaberna Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Zoom özelliği

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Enteresan bir cevapmış 😀

      Yorumla
    • Alyaberna
      Alyaberna
      1 yıl

      Doğru olan cevap bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden o peki?

      Yorumla
  • LesYeuxNoirss
    LesYeuxNoirss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    1 yıl

    arama yapması

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ahahah bu soruda kahkaha atmayı beklemiyordum 🤣

      Yorumla
Devamını Gör(11)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Bir telefonu yeni teknoloji yapan özellik nedir sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yeni nesil teknoloji özelliklerinden hangisini telefonunda beğeniyorsun? 2 cevap verildi
Yeni nesil telefonlardan kaldırılan ve eklenen özellikler hakkında ne düşünüyorsunuz? 1 cevap verildi
Akıllı telefonlara sizin ekleyeceğiniz en yeni özellik ne olurdu? 15 cevap verildi
Akıllı telefonu en çok öne çıkaran yönü özelliği nedir sizce? 17 cevap verildi
Telefon Fikir Teknoloji? 6 cevap verildi
Sizce telefonların en üstün özelliği hangisidir? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨