Antalya'da üniversiteli Ceren Yılmaz (21), bir et restoranının düzenlediği yarışmada 23 dakikada 255 çöp şiş, 3 bardak ayran, 2 bardak su, 1 tabak salata, 1 lavaş ekmek yedi. Yarışma sonrası 40 kilodan 47 kiloya ulaşan Yılmaz, 5 bin 500 TL değerinde cep telefonu, çeyrek altın ve 5 ay boyunca restoranda ücretsiz yemek yeme hakkı kazandı.Bu nasıl bir yarış stilidir ya? :) Siz yiyebilir miydiniz?
23 dakikada 255 çöp şiş yeyip, yarışmayı kazanabilir miydiniz?
Ben kendimi çok yiyor sanırdım. Vallahi çok aç olsam dahi o kadar yiyemem. Çatlarım herhalde.7 kilo az almış. Kilolu olmadığı için kaybettiği bir şey olmamış. Üstelik 5 bin 500 TL , cep telefonu , çeyrek altın ve 5 ay boyunca restoran da bedava yemek hakkı kazanmış. Akıllı insanın hali bir başka oluyor vallahi...
Bu kızda mide bağırsak yok ki yemek borusu direkt giderine bağlı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Mekan Denizlide, erkek rekoru 330 olması lazım bayan rekoru 250 kusur. iphone x veriyorlar. Lakin yiyemezseniz hesabı ödüyorsunuz :) 650 tl hesap geliyor.
En İyi Cevaplar