Denizli’de bir restoran 'en çok çöp şiş yeme' yarışması yaptı. Şahika isimli bir katılımcı da toplam 247 adet çöp şiş yiyerek 13 bin TL kazandı.
Siz 13 bin TL için kaç tane yiyebilirdiniz? :D
Siz 13 bin TL için kaç tane yiyebilirdiniz? :D


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
En fazla 20 tane falan ya zorlarsam :D 247 nedir.. oha :)
en fazla 20-25 hadi çok zorladım 30
247 ne be
bir de 37 dakikada
benim yıllık yiyeceğimi yarım saatte yemiş kadın
247 lokma dahi cok fazla. Ben 3 gün süre verilirse ısıta ısıta bitirebilirdim tabi üzerine para alma degil verirdim 😊
Öhh be😳 kadında ne mide varmış öyle🙄 resmen misesizlikk ya para için böyle şeyler yapmam..
En fazla 3 4 tane..
Ceren bu rekoru kırdı efendim.. 315 adet çöp şiş yiyerek 😊
Yemem çünkü tedavime 13000 yetmez zararlı çıkarım😃
Bu neresine yemiş yahu 😂😂 ben de yerim de o kadar değildir sanırım.
Yiyemem yaa ztn et ile aram yok abladaki mideye helal
Yemek yemeyi seven biri olarak bende yiyebilirdim sanırım.
Eee sonra ne yapmışlar parayı hesap diye geri mi almışlar 🤣🤣
Ben o kadar yiyebileceğimi sanmıyorum insani şartlarda tüketelim :D
36 dakika 248 adet çöp şiş yerim ama 13 bin lira yeteriz bir turtar.
Bi denerim, kendimde keşfetmediğim nice yetenekler olabilir, merak ettim 😂
10 bin avro olsaydı hadi neyse 10 bin TL ile kandırıyorlar.
Adanalı biri katılmamış yarışmaya bu sonuçtan bu çıkıyor 😂
En fazla 20 tane yerdim herhalde o da kendimi çok fazla zorlarsam 😊
Dakikada 7 çöp şiş yenir ama 37 dakika boyunca yenmez :o
Bu kadarı nı yiyemem doğrusu, 47 tanesini yerim 200 ü kalır.
çöp şişe bağlı bir çöpte 5 ya da 6 tane fındık kadar et koymuşlarsa yenebilir
bilmemde dükkan sahibinin yüz ifadesinin fotoğrafı olsa daha açıklayıcı olurdu :D
Yani normal gittiğimiz zaman küçük çöp şişlerden 15 tane yediğim olmuştu fakat ablaya helal olsun benim midem asla kaldırmazdı.
Şimdi o parayı sağlığına harcamasın da
yediği kazandıgından daha pahalıdır
Bizim memleketten de amma aç insan çıkıyormuş
3 tane.
Napiim sağlık her şey...
Hayatta yiyemem mide fesati geçiririm ahsjs
10 tane yerim 247'mi nasıl bir mide var bunda
Duyunca bile yemiş kadar oldum
1 hafta tuvaletten çıkamaz :d
Yemekle aram yok yiyemm
Her bir çöp şiş kaç gr acaba? Ona göre yenir
yenır yanı ac olunca .
Oha nasıl yedi ya ben en fazla 5 tane yerim
13 bin TL için yarışmam
Kadinin önündeki tabaktan 3 tane yerim
En az 1, en fazla 50 çöp şiş yiyebilirim.
Kadın evde denemesini yapmış birde 🙂
Boşansında semerini yesin
Bunda mide yoktur poşet vardir
En fazla iki porsiyon.
yuh kadındaki boğaza bak ya :)
Abi nası Bi midesi varmış hayret
247 nee 🤧kadin yaşiyormu
50 tane yerdim de bir işe yaramazdı
Ben yerim
Helal olsun 👏
O paraya ugrasmam
1 şiş kafi 😂
Ölmediğine dua etsin
Yok abi o kadar da değil
bilmem
Max 5. O bile fazla
yuh.
Vay öküz 😂
Midesiz
0 😆😆😆
10 tane belki..
500 yerimmm
Bilmiyorum
20 anca