Eskiden waffle maffle yoktu iki tane bisküvinin arasına lokumu kıstırdıkmı dünyalar bizim olurdu ☺ 😋 Sizde yaptınız mı?


Evet yedim tabii Alanson dedemin vefat ettiğinde yemiştim güzel oluyor ama
Hayır, afiyet olsun.
Aksaraylı misin yoksa 😀
Hayır deilim.)
Nerelisin
Cevap
14Cevap
Evet yedim, çok lezzetli oluyor.
Evet yedim ama tadını beğenmiyordum
Yaptım ama uzun zamandır yapmadım 😄
Lokum sevmiyorum. Ama biskevit severim.😊
Evet kıstırma gibisi yok
Mevlutlerin olmazsa olmaziydi cocukken
Sevmiyorum cok tatli geliyor
Yemiştim ama sevmedim ya
denemedim ama hiç fena gözükmüyor
Bisküvi arasina lokum koyup yemeyi severim
Tabiki harika oluyor hemde
Anne benim niye püskevitim yok
Enn sevdiğimm 😋😋💗
Ohoo çok 😃
Hiç yemedim
Lokum sevmiyorum 😶
çocukken
Hayır
oooo En sevdiğim
Piskevit denir hatta
Evettt
Yerdim sevmezdim
evet yedim
Cok yaptim
evet Ramazandan önce
Tabiki yedim
Hayır
Eveeet çok yedim
Yemedim
Hayır
Aynem lokum cikolta
Evett
Cook severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar