Bir kere et kesecektim şefin bıçağı denilen devasa bıçak ile keseyim derken serçe parmağı kökten kesmiştim. ASIL OLAY ŞU Hastaneye gittik apar topar doktor soruyor kopan parmak nerde diye dedik kesme tahtasında kaldı 140 la gidiyo arkadaş eve parmağı almaya neyseki şu an 10 parmağımın 10u da yerinde...
Sevdiğim çocuk (uzak akraba) mutfağa geldi ve oma artislik taslayıp salatalıkları hızlı hızlı doğrayayım derken parmaklarımı kestim ve hamarat gözükeyim derken beceriksiz sakar oldum bu da böyle bir anımdır 😂😂😂
Mutfak hevesi bende 8 yaşında başladı. Elimin lezzetinin şahane olduğunu söyleyenler oldu lakin yaktığım yemek sayısı da azımsanamayacak kadar çok 😂
Ama en çok üzüldüğüm 2 yıl önce şehir dışından özel misafirim geliyor ilk kez fırında poşette tavuk deneyeceğim arkadaş anlattı bak çok basit haslamadan fırına atıyorsun yarım saate pişiyor ben tabi hiç inanmadim yarım saatte pişmesi mümkün değil ocakta haşlama yapsan anca yarım saatte oluyor. Yok dedi her hafta yapıyorum ben. Neyse dediği gibi hazırladım (ama her ihtimale karşı ana yemeğimi yapmıstım riskanında aksilige takammulum yoktur) Neyse verdik fırına bir saat durdu hiç oralı bile değil tam iki saat pisti ve hiç aradığım lezzeti bulamadım. Tam bir husrandı... zaten bidaha fırında bütün tavuk yapmadım
Daha 2 gün önce kızartma yağını soğudu sanıp (aslında oldukça sıcakmış) kavonoza dökerken birden kavonoz patladı heryer yağ içinde kaldı. Ama yok öyle bir korku kavonozun patlamasıyla birlikte kendimi nasıl 2 metre geriye attım ben bile şaşırıyorum.
Elimde makarna tenceresi ile odaya giderken gelmişini geçmişini sorguladıgım bir arkadaş davarca bir şaka yapınca tüm tencere %90 onun üstüne %10 luk bir kısmıda benim üstüme döküldü o günden beri benimle selamlaşmaya bile cesaret edemez
Yemek yaparken değil de büyükbabamın arkadaşlarına kahve yapiyordum.. Şeker ile Tuzun kabını karıştırmışım. 7-8 tane amca benim tuzlu kahvelerimi içmek zorunda kaldı.🤦♀️ Isin ilginci hiçkimse sesini çikarmadan kahvelerini içtiler.😂🤧Herkes gittikten sonra büyükbabam konusmustu benimle...🤧Ah rezillik 😂😂
Hmm şey kele paça yapmıştık o zaman 13 yaşındaydım tencerede kaynayan kuzunun kelesi kaynayınca çatala gözünü çıkarmıştım ve gözündeki sıcak sıvı yüzümü yakmıştı... Ve mutfakta hep bir tarafımı yakıyorum...
gelinimizle ben pırasalı börek yapmıştık fırına verdik pişti geliniz fırından aldı ama eli yandıgından tepsiyi düşürdü tepsi ters döndü börek ziyan oldu
Yemek yaparken değil de yerken dilimi kötü ısırmıştım birde bulaşık yıkarken çay bardağı tabağa düştü bir sigara paketi yüksekliğinden ikisi birden kırıldı ne nazar varmış bende de 😅😅😅😂😂😂😂
uyumak acık ve net ünideyiz arkadasla yemek yapıyoruz dedi ben biraz uyuyayım sen yemeğe bak tamam dedim ikimizde cok uykusuuz ama bendebş 10 dk dinleneyim deidm uyudum az kalsın ev yabnıyorud
En İyi Cevaplar