Ver yansın kim tutar bizi :-)
 

Karışık kebab :-)

Pirzola :-)


Köpüklü ayran :-)

Buz gibi Coca Cola :-)




Karisik kebap ve köpüklü ayran.
Karışık kebap yaninda şalgam
pirzola ve köpüklü ayran :))
Hepsinden koy tencereme :D
Senden olsun :D
Cevap
8Cevap
Hem karisik kebap hem pirzola. Ayran sevmiyorum yanlarina da Coca cola😋
Ay ay ay 😂😂😂
Pek kebapla aram yok ama hani tadina bakar ona gore karar veririm 😅 pirzola kesin olur fakat danaysa tabiiki ve cola tabii 😅😅
Mümkünse etin her hali ortaya karışık gelsin buzz gibi yayik ayran da surahi ile:) off aciktirdin ama bu yapilir mi şimdi? Kilo vermem lazim benim
Hahaha girmedi ama cocuklar buyuyunce pek bir anlami kalmayacak kilo vermenin:(
Hayir pek mümkün değil
Spor yapmam yasak o yüzden simdilik sadece yediklerime dikkat edebiliyorum:)
Ahahaha teşekkür ederim :) yeni doğum yaptim sezeryan ile oldan böyle o yasak bu yasak dedim ama sonra bir okudum biraz tuhaf olmus sebebini soylemeyince:)
Şu nimetlerin olduğu ülkede diyet yapmamızı bekliyorlaaaar tövbeler olsun😅
😀😀😀Haklısın canım da ızgara pirzola öğünü aşmazsan dorun olmaz😉
Bu nasıl bir yokluk ki kebapcıya dönmüş sayfa🤣🤣🤣
Wala hiç birşey yicek içicek halim yok. 😃
Karışık olsun.
Hiç olmazsa patlıcan, biber, domates var. Eti pek aramam.😊
Kuzu şiş+Mevsim salata+Şıra...
Benim en sevdiğim...
Olur abim. Daha dün yedim ayıptır söylesi🙈Dağ yolunda dağ kuzularından öyle güzel yapılır ki bizim buralarda. Ismarlarım tabii gelirsen.
Ayran yanında hangisi olursa olsun Cola istemem. Et yemeğini seçmek zorunda olmamak lazım 😊
Bilmediğim yok da olmayan sadece şans. Ona da alıştık keyfim yerinde çok şükür 😊
Ama bu paylaşım kötü oldu şimdi. İnsanların canı çekecek 😄
😂😂iyiymiş 👍
Hepsi olmaz mı? Bir de peynirli makarnayı saymayı unutmuşsun
Ay tatlı da ben mi oluyorum yoksa 😂😂
Ay ben sevmem onu
Künefe de sevmem 😐
O da pek güzel değil :/ kadayıf olmaz mı 😂
Hemen de bıkıyorsunuz zaten ay
Benimkide diyor 😂
Ama sen bana dedin gına geldi diye 😂
İyi peki 😂
Üçünüde sevmiyorum ama ayran severim 😃
Hangi yemek etsizse o
Karışık kebap ve ayran
Karışık kebab ayran olsun 😊
Tatlı şimdilik bilemedim😊
Karışık kebap yanına köpüklü ayran😀😀
Buyur abi😂💷
Kesene bereket abi 😅
Pirzola yanina da kola :|
😋😋
hepsi 😍😍 cola hariç 😒
tabii ama ben coca cola markssını da tüketmem pepsi içerim içeceğim zaman
aynen :/
yerim 😀
Karnım acıktı mutlu musun? İskender ve kola
😂 Tamam dur alıp geleyim. Te allam.
Kemekli yiyemem abi normal ekmek rica ediyorum.
Iyyy çatalsız yiyemem. Çatalım düştü, garson bey yeni bir çatal rica edebilir miyim acaba?
Hayır, kesinlikle çay olsun. Kahve sevmem.
Hayır, aylık istiyorum. Bu gün ödeme gününüz para hazırdır umarım!
Yarın en geç sabah 10. da parayı bizim hesaba geçirin.
Vurun şu adamı!! Hesap numaramı ifşa etti.
😂 Desdursuz buranın mafyası benim.
Etiket yapmayın kimseyi rica ederim.
İyi geceler
Sebep? 🙄
Etin yanına kola sevmiyorum.
Karışık kebap ve yayık ayranı...
Yok yerim ben soģutmadan 😉
Gerek yok ben kendim yapıyorum zaten onları
Karışık ve cola gelsin 😍😂
Sayın modum birlikte yiyelim buyur 😂😂
Ben hallederim o halde oyle miz mizz tip degil yemegin hakkini veririm 😂😂
Benim anam aglicana onlarin anasi aglasin 😜😜
Deme oyle bak zaten 80 kilo ancak varim 😂😂😂
Ahahaa ben bir salata ayran alayim o halde 😂😂
Sezarin hakkini sezara verin 😂😂😂
Ahahaa modum ben cok meşgul ettim sizi gulmeye doyamadim bugün hayirli günler 🤗🤗
Karışık kebap ve köpüklü bol ayran
Hepsi
Karisik ve kola 😃
Abi yesekte onlar bize kilo olacak bilion dimi😂😂
Hepsi de olurrr😀😀
Yaaani olabilir😀
Ayran ve kumpir 😂
Fark etmez ne olursa içinde 😊
Hahshajsh😂😂😂. Ben çok severim valla 2 tane bile yerim 😆
Kebap ve ayran
Adana yanına da ayran
Pirzola ve ayran
Pirzola kola
Midem yeterince büyük. Hepsi olsun 😏
Ayran kebap
Buz gibi Pepsi 😊
Pirzola
karışık kebab ayran
Kebap ayran
Her türlü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar