
"O hangisini isterse ya da neyi seviyorsa onu " cevabını kabul etmiyorum :)
Beyler sizde eşiniz hangi yemeği yapsın istersiniz?
#KSHeRif

Evliliğin ilk günü yemek yapmam mı ki zaten aileler bir haftalık erzağı hazırlamış oluyor ancak hazırla ye iç yat diyelim ki aileler hazırlamamış yemek yok sadece ben yapmam beyim de mutfağa girer
İliskide baskin bir karaktersin anladigim kadariyla.. iyide mutfaktan hazzetmeyen biriyse... nasil sokucan herifi mutfaga 😂
Sahanda yumurta
Cok romantiksin... oldu olucak ekmegi de dilimleme oldugu gibi koy masaya
Ekmeğe kurdela bağlayıp koymayı düşünüyorum nasıl fikir
Senden beklerim acikcasi 😂
Neden beklersin ki benden neyimi gördün :D
Latife yapiyorum
Dana lokum. :)
Cevap
5Cevap
Kalem gibi yaprak sarması yapayım, yanında ev mantısı.😬
Külüklü corba Kuzu bonfile Bol tereyagli pirinc pilavi Kozlenmis patlican ve sogan salatasi Akdeniz yesillikleri 😍
Vay vay vay
rosto bezelye yogurtlu falan pilav patates püresi salata
Guzel
Neden yemeği ben yapıyorum. Birlikte yemiyor muyuz?
Herseyde mustereklik bekliyorsan ooo... hayalkirikligina ugrarsin soyleyim :),
Yoo neden hayal kırıklığına uğrayayım ki. Sonuçta birine hizmet etmek, yemegini, temizliğini yapmak için evlenmiyorum. Bu fikirde olan biriyle de evlenmem zaten. Toplumun hangi konuda neyi etik gördüğü, ne dediği veya türkiyedeki aile yapısı umrumda değil.
Yemeği yemeyi biliyorsan yapmasını da bilmek zorundasın. Kimse sana hizmet etmek zorunda değil. Birinden sana yemek yapmasını beklemek kadar ezikçe bir durum yok. Bu şekilde nasıl yaşayabiliyorsunuz anlayamıyorum. Bir de şey var yapılan yemeği beğenmeyip eleştirenler 😂 İlginçsiniz gerçekten.
Otur hadi mantı yapıp sarma sarıcaz derdim. Az yardımcı olsun dimi ayol
Yoo yemek isleri sana ait
Yok öyle dünya ikimizde çalışıyorsak yardımcı olucak
Arada sirada olur ama mutfak senden sorulmali
Mutfak benden sorulursa oda ortalığı falan toplasın ortaklaşa olmuş olur herşey
İlk günü dışarda yemek yiyilir anca hazır yemek eve sipariş edilir ya da ndbdb
menemen ve patatesli gözleme varsa tamamdır.
Zor biseyler iste...
Kızların bazısı yapmam bazısı oda yardım etsin diyip Beceriksizliklerini göstermiş , Yemek yapmayı bilen kız kalmadı gibi, bunlar anca hazıra alışmış.
Beni yesin 😅😅saka tabiki sarma yaparım olmayan eşime
İlk günden yemek söyleriz 😀
Asdfg
Dışarıda romantik bir yemek yeriz
Esin mutfaktaki maharetlerini merak ediyordur ama... ilk gunden tembel izlenimi verme :),
İlk gün yemek mi olur ya😆
Balayi ni yaptiniz var say
Sarma börek çörek her şey :D
Ona sorarım neyi istiyorsa onu yaparım
evlenmeyi düşünmüyorum
O da bir secenek tabii
Bamya yemeği , kabak tatlısı 😂
Çorba tavuk pilav salata 😀😀
En iyi ne yapabilirsem onu 😂😂😂
pilav yaparım
Yapamam
Disardan soyle sen
Romentik bir mekarna
Yapmam
Ay ben varken yemeği mi yiyecek 😂
Et sote yaparım
Yumurta olabilirdi
bir de olabilir di yani.. onu bile yapmam diyorsun
En guzellerini
O sayilmaz akillim
😒😒
En sevdiğini 😀
O yapsın 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?