Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. O acil çantanın bir benzeri evimde dolapta sürekli olur. Jelibon, damak keyfi, kuruyemiş ve cokomel olmadan olmaz. Yokluğu ile imtihan edilmek istemem 😅
18 Yorumla- +1 yıl
:)))) kontrol et ara sıra da azaldıkça stokları doldur yeniden.
- +1 yıl
sorma ya her markete gittiğimde bu kez çikolata reyonuna uğramayacağım diyorum çıkışta yine en çok onlar poşetteki yerini alıyor :))) Aman iyi zulala da imha etmesinler sonra
- +1 yıl
Allah şeker hastası falan etmesin bizim gibilerini.. Bir çikolataya mutlu olan insanlarız :)
- +1 yıl
amin inş :))
En İyi Cevaplar
+1 yılSeverim ama yemiyorum çok fazla diyetisyen de yasakladı zaten 😂😂🤣
17 Yorumla- +1 yıl
Kilo problemi varsa aman dikkat :)
- +1 yıl
1.83 e 88 kilo insilün direnci varmış su iç kilo al gibi bir durumum vardı
- +1 yıl
Vücuttaki yağ oranı fazla o zaman. Bol su su iç ve uzak dur seker hastalığına dönüşme riski var mi bu durumda?
- +1 yıl
Evet yağ fazlalığı ama gören nerene diyet yapıyorsun diyolar birde ifrit ediyorlar masa başı çalışmanın zararları işte şimdi değilmişim ama egzersiz yapıp vücuttaki birikintiyi atmazsan potansiyel taşıyormuşum
- +1 yıl
Spor yaparak o yağ fazlaliklarindan kurtulup kas yapmaya bak. Dikkat et şeker hastalığına donusmesin aman diyim. Iyi akşamlar :)
- +1 yıl
Spora gerek yokmuş 78 e düş başka birşeye gerek yok dediler bakalım artık dikkat ederim sağolasın
- +1 yıl
İyi akşamlar
Evet ben sevmiyorum Ülker çikolatalı gofret 😄😄😄😄 o reklam çıkınca diyorum hep. Beyaz çikolatalı ya da bitter olcak. Cips çok severim 😍
14 Yorumla- +1 yıl
Aynı ben :)))
- +1 yıl
Şaka kiz ben hepsini seviyorum hepsi B ebeklerim reklam çekebiliriz yani :))) harcanmayalim buralarda :)))
+1 yılŞu an ki ruh halim kesinlikle bende istiyorum yalniz yiyemezsin hemen cayi yap geliyorum yedirmezler sana onlari kizim😂😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
Ancak hazıra kin hiç kendin yapıp çağırma aman diyim 😂😂
- +1 yıl
Hazıra kon olacaktı.
- +1 yıl
Ah kuzum feda olsun kiz sana hepsi ayipsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
+1 yılAbur cubur aşeriyorum şu an zaten. Etmeyeydin bunu :) Evde hiç yok kim gitcek markete şimdi :/
110 Yorumla- +1 yıl
Gidip bir koşu alsaydım sonra oturup keyif yapsaydım ohh mis :)))
- +1 yıl
Gidemedim valla. Ondan önce azcık çikolata yediydim yetiversin bugünlük dedim :))
- +1 yıl
O zaman hakkini tamamlamissin ben de bir tanecik dido yedim sadece hepsi o :)))
- +1 yıl
Tokgözlüyüz :)))
- +1 yıl
Istersen olma lop lop et olur valla Allah muhafaza😂😂
- +1 yıl
Ahah :D Ben doğuştan avantajlıyım o konuda, ne kadar yesem çok etkilemiyor. Gördüğüm en yüksek kilo 53 :)
- +1 yıl
Kiskandi mi hayır hihhh😕
- +1 yıl
:D :D kıskanma ben de yola girdim artık alabiliyorum kilo. 2 sene önce 46-47 kilolarda geziyordum iskelet gibi :D Balık etli iyidir candır :)
- +1 yıl
Balık da değilim bin şükür 😎😎 fit kalmaya çabalıyorum sadece :)))
- +1 yıl
Süper o zaman :)
Şu dişlerden çektiğimi bir bilsen. 😊
TRde albeni yerim ve çok severim.
Film izlerken tuketirim.16 Yorumla- +1 yıl
benim favorim dido albeniden bıkkınlık geldi artık :))
- +1 yıl
nerede yaşıyorsun ki sen?
- +1 yıl
hımm zor.. ben başka ülkede yaşayamazdım galiba :)
Yeme & İçme konusunda 655 cevap paylaştı. Bunların hiçbirini sevmiyorum ben sadece çikolata severim o da kaliteli olacak bir de pizza kraker :D
10 Yorumla
+1 yılVarsa bile o kişi ben değilim :)
*Gecen bol olsun.*10 Yorumla
+1 yılOo napoliten var orada... viski yaninda vazgecilmezim...
10 YorumlaEn iyisi bunlardan ulker cikolatali gofrer bir de albeni
10 Yorumla
+1 yılhepsi sevilir, sayılır :)
başımın üstünde yerleri var :)10 YorumlaÇok severim. Şu Çanta çiçek sepetinde mi satılıyor? Eğer öyleyse alayım bende ondan bir tane :)
02 Yorumla- +1 yıl
o çanta çok küçük bişey almaz o bence boşver :))
+1 yılHaahha o çantadan banada gerek.😂
14 Yorumla- +1 yıl
Bana yetmez o kutu şahsen iki bişey koysam dolar küçük gelir 😂😂
- +1 yıl
Hahaha 😂😂 tekerlekli bavul onzaman
- +1 yıl
Kafan zehir gibi maşallah bence çok mantıklı 😂
- +1 yıl
Konu abur cubur olunca zehir aynen 😂😂😂
Koca adam yemez öyle şeyler
16 Yorumla- +1 yıl
Sen kesin böyle diyip gizlice yiyorsundur :))
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Koca adam yemez diye yakistiramadigina göre gizli yemen muhtemel bir olasılık ;)))
Ben genelde hiç birini sevmem
110 Yorumla- +1 yıl
numuneliksin :)
- +1 yıl
ah neler kaçırdığını bir bilsen :)) yeme yeme tabi zararlı
- +1 yıl
damak tadı, çikolatanın verdiği haz mutluluk, falan filan işte. Aman yeme banane hayret bişeysin atarlar giderler falan.
- +1 yıl
tabi tabi sen ölmeyeceksin ne de olsa :)))
- +1 yıl
Kim kaldı ki sen kalacaksın? Kimler geldi kimler geçti...
+1 yılAma zaten açım olmadı bu 😢
16 Yorumla- +1 yıl
saldırma şimdi aç karnına çok kalori yapar benden söylemesi :))
- +1 yıl
😔canım çekti ama
- +1 yıl
yemek ye yer kalırsa bir çikolata yersin tatlı niyetine :)
- +1 yıl
Niyetliyim😞
- +1 yıl
yaa Allah kabul etsin bak günaha girdim durup dururken Allah affetsin beni. Ama az kaldı yahu dayan :)
- +1 yıl
Amin teşekkür ederim 😊
Abur cubur çok seviyorum
Ama bu sıralar yemiyorum.
Azaltmaya çalışıyorum.10 Yorumla
+1 yılHer sabah çikolatalı gofretle güne başlarım
110 Yorumla- +1 yıl
oysa ki en tatlı sabahlar çokokremle başlıyordu :)))
- +1 yıl
O okul zamanımın vazgeçilmeziydi :) 12 sene boyunca her sabah 3 dilim çokokremli ekmek ve sıcak çay :) eskiler güzeldi
- +1 yıl
nerde o eski bayramlar :)))
- +1 yıl
Leyla ile mecnunu izlediysen :) bir depodan bayram isimli 20 25 kişiyi bırakıyolar o sahne aklıma geldi
- +1 yıl
izlemedim Fransızım şu an :)
- +1 yıl
Bak bende izlememiştim. 2 hafta önce başladım çok şey kaçırmışsın derim. izlerken gözyaşlarıma hakim olamadığım tek dizi
- +1 yıl
aman yok ağlamak istemiyorum gülmeye ihtiyacım var uzak olsun :))
- +1 yıl
Bir yandan güldürüyor :) hafif hüzün hafif mutluluk biraz da sevgi.
- +1 yıl
izlerim belki tamam :)
- +1 yıl
Kesinlikle tavsiye ediyorum :)
+1 yılOhaaa çantaya bak , bir ben eksiğim :) :)
117 Yorumla- +1 yıl
Bu çantada sadece tatlılara yer var zatn :)))))
- +1 yıl
KSempatikadamm olsaydım böyle demezdin :) :)
- +1 yıl
Bitek ismim değişti ;)
- +1 yıl
sanki sempatikadamı çok tanıyordum da ahshdgfdh
- +1 yıl
Tanımıyordun doğru :) :) , ama tatlıyımdır beee :) :)
- +1 yıl
ben bilmem artık o kadarını.
- +1 yıl
Yaaa kimse bilmiyor zaten kıymetimi :)
- +1 yıl
kıymetini bilmeleri için ne yapmalarını isterdin çevrendeki insanların? ya da sen kıymetini bldiklerine ne yapıyorsun mesela?
- +1 yıl
Seviyorum onları el üstünde tutuyorum, ben onları el üstünde tutunca onlar beni ayak altlarına almaya çalışıyorlar.
- +1 yıl
aman hep böyle değil mi zaten kim kimin kıymetini biliyor ki aynısı bende de oluyor kime değer veriyorsam aynı karşılığı göremiyorum..
- +1 yıl
Bilmem de işte bende bunu düşünüyorum neden böyle bir çelişki var, neden candan sevgi yok. Aslında sevip değer vereni neden önemsemezler ya da onun için daha çok adım atmazlar. Geri çekilip mal gibi seyrederler , tuhaff.
- +1 yıl
bu yüzden kimseye fazla değer vermemeyi öğrendim ben sen de kimseye fazla değer verme bence..
- +1 yıl
Elimde olmayan birşey bu , kendimi ikna etmeye çalışsamda, yine de aynı hataya düşüyorum ki.
- +1 yıl
Bir bakmışım kendimi kaptırmışım ve malın biri beni izliyor sadece...
- +1 yıl
her ne kadar ona desem de mal bu aşamada aslında ben oluyorum, mal yerine konulan.
- +1 yıl
çok dolusun sen belli ki :))) mukadderat yahu hayat herşeyi öğretiyor zamanla..
- +1 yıl
Valla öğretiyo mu , azımamı ediyo bilmem. Ahahaahaaa. :)
+1 yılSevmeyen bizden değildir.
14 Yorumla- +1 yıl
bence de değildir uzaylı falandır tat algısı olmaması lazım :))
- +1 yıl
Bunları sevmeyen net bizden değildir. Mesajlara cevap vermeyendir, iplemeyendir, umursamayandır.
- +1 yıl
ne manaysa hahahaha
- +1 yıl
manası çok derin
+1 yılseverim ama çok degil
dozunu kaçırmam..10 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yerimde yokluğunu aramam :DD
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılAman tanrım görseli yerim :D
10 Yorumla
+1 yılÖf yapılır mı bu yaaa 😱😢😢
10 YorumlaSevmesi yapması okey ama
10 Yorumla
+1 yılAlbeniden bana ayirdin umarim
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 371 cevap paylaştı. Yersem 2 ayda bir yerim.😌
10 Yorumla
+1 yılHepsini cok seviyorum
10 Yorumla
+1 yılBen cok seviyorum
11 Yorumla- +1 yıl
hangimiz sevmedik çılgınlar gibi agshghg
Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı. Napoliten, bayram çikolatası tarzı seviyorum
10 Yorumla
+1 yılOha bu çantadan lazım bana 😂
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Ne güzel bir çanta :)
#emre0010 YorumlaYeme & İçme konusunda 949 cevap paylaştı. Bırakalı çok oldu afiyet olsun 🤗
10 Yorumlabu neki 5 dk iş bunları yemek
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAbartmadan yerim.
13 Yorumla- +1 yıl
istediğin gibi ye ama neden gizlisin onu çözemedim.
Cevap sahibi+1 yılÇözülmesi gereken bir durum değil. Canım böyle istedi.
- +1 yıl
tabi önemli
+1 yılYaaaa, çok güzel. <3
10 Yorumla
+1 yılÇanta fikri iyiymiş
10 Yorumla
+1 yılOof çok güzel
10 Yorumla
+1 yılalbeni favorim ya
10 Yorumla
+1 yılSevmem
115 Yorumla- +1 yıl
sevsen şaşardım
- +1 yıl
Neyini sevcem abur cuburun igrenc iyk
- +1 yıl
sevdiğin bişey var mı bu hayatta?
- +1 yıl
Hicbisey zevk vermiyo bana
- +1 yıl
sevilen biri olduğunu düşünüyor musun peki?
- +1 yıl
Evet cevremdeki herkes cok sever beni
- +1 yıl
sen kimi seviyorsun?
- +1 yıl
Kendimi
- +1 yıl
kendini sev tabi başka kimi?
- +1 yıl
Kadinlari kizlari
- +1 yıl
geçen gün öyle demiyordun ama :)) huysuz şirin gibisin agsgshd
- +1 yıl
Yok ya😞
Ne zmn ne dedim 😞 - +1 yıl
Başka bir soruda demiştin
- +1 yıl
Ne dedim 😔
- +1 yıl
Link atardım ya usendim si di boşver aman :))
Yeme & İçme konusunda 353 cevap paylaştı. maşallah
10 Yorumla
+1 yılÖyle insan o la maz
10 Yorumla
+1 yılEvet, sevmiyorum.
10 Yorumla
+1 yılYoktur
10 YorumlaSeveriz.:)
00 Yorumla
+1 yılben sevmem
10 Yorumla
+1 yılBen sevmem
10 Yorumla
+1 yılCinoooo 😍
10 Yorumla
+1 yılBen sevmem
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCokonat kalp ben
14 Yorumla- +1 yıl
Sevmediğim tek gofret kendisi :)))
Cevap sahibi+1 yılBana ver
- +1 yıl
Hepsi senin olabilir :)
Cevap sahibi+1 yılEyvallah reis
+1 yılbence yoktur
10 YorumlaYemem senın göt ve gobeğin durumu vahımdır
06 Yorumla- +1 yıl
40 yaşına gelmişsin şu konuşma şekline bak utan!
- +1 yıl
zeka yaşı önemli haklısın
- +1 yıl
Allah hayırlı bir ömür versin önemli olan o
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar