• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Abur cubur yemeyen, çikolatalı gofret ya da cips sevmeyen var mı?

Hillssmoonn
Hillssmoonn Takip Et
Guru Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
06
Yapay Zekaya Sor
hepsi benim bebeklerim :))) <3
Abur cubur yemeyen, çikolatalı gofret ya da cips sevmeyen var mı?
Abur cubur yemeyen, çikolatalı gofret ya da cips sevmeyen var mı?
Cevapla
Bebek Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    O acil çantanın bir benzeri evimde dolapta sürekli olur. Jelibon, damak keyfi, kuruyemiş ve cokomel olmadan olmaz. Yokluğu ile imtihan edilmek istemem 😅

    1
    8 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      :)))) kontrol et ara sıra da azaldıkça stokları doldur yeniden.

      Yorumla
    • Tersy
      Tersy
      +1 yıl

      Eksik olmadığı gibi, markete sık gidince ihtiyaç fazlası bile oluyor😅

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      sorma ya her markete gittiğimde bu kez çikolata reyonuna uğramayacağım diyorum çıkışta yine en çok onlar poşetteki yerini alıyor :))) Aman iyi zulala da imha etmesinler sonra

      Yorumla
    • Tersy
      Tersy
      +1 yıl

      Hayat mutlu eden şeyleri yapdıkça guzel. Doktor şekerden yasaklayana kadar devam 😅

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Allah şeker hastası falan etmesin bizim gibilerini.. Bir çikolataya mutlu olan insanlarız :)

      Yorumla
    • Tersy
      Tersy
      +1 yıl

      Bence de iyiyiz böyle. Sıraya koyunca önce her gunune lanet edenlerden başlansın, amin 😅

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      amin inş :))

      Yorumla
    • Tersy
      Tersy
      +1 yıl

      EİG için teşekkür ederim.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Yalandan32
    Yalandan32 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 44%
    +1 yıl

    Severim ama yemiyorum çok fazla diyetisyen de yasakladı zaten 😂😂🤣

    1
    7 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Kilo problemi varsa aman dikkat :)

      Yorumla
    • Yalandan32
      Yalandan32
      +1 yıl

      1.83 e 88 kilo insilün direnci varmış su iç kilo al gibi bir durumum vardı

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Vücuttaki yağ oranı fazla o zaman. Bol su su iç ve uzak dur seker hastalığına dönüşme riski var mi bu durumda?

      Yorumla
    • Yalandan32
      Yalandan32
      +1 yıl

      Evet yağ fazlalığı ama gören nerene diyet yapıyorsun diyolar birde ifrit ediyorlar masa başı çalışmanın zararları işte şimdi değilmişim ama egzersiz yapıp vücuttaki birikintiyi atmazsan potansiyel taşıyormuşum

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Spor yaparak o yağ fazlaliklarindan kurtulup kas yapmaya bak. Dikkat et şeker hastalığına donusmesin aman diyim. Iyi akşamlar :)

      Yorumla
    • Yalandan32
      Yalandan32
      +1 yıl

      Spora gerek yokmuş 78 e düş başka birşeye gerek yok dediler bakalım artık dikkat ederim sağolasın

      Yorumla
    • Yalandan32
      Yalandan32
      +1 yıl

      İyi akşamlar

      Yorumla
  • Liyalal1
    Liyalal1 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 57%
    +1 yıl

    Evet ben sevmiyorum Ülker çikolatalı gofret 😄😄😄😄 o reklam çıkınca diyorum hep. Beyaz çikolatalı ya da bitter olcak. Cips çok severim 😍

    1
    4 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Aynı ben :)))

      Yorumla
    • Liyalal1
      Liyalal1
      +1 yıl

      Gerçek mi? Bizde ikimiz reklam çekelim 😄

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Şaka kiz ben hepsini seviyorum hepsi B ebeklerim reklam çekebiliriz yani :))) harcanmayalim buralarda :)))

      Yorumla
    • Liyalal1
      Liyalal1
      +1 yıl

      Aynen çekelim onu ben sevmem diyeceğim Sen severim dersin

      Yorumla
  • Bağyancokbilmiş
    Bağyancokbilmiş Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 57%
    +1 yıl

    Şu an ki ruh halim kesinlikle bende istiyorum yalniz yiyemezsin hemen cayi yap geliyorum yedirmezler sana onlari kizim😂😂😂

    1
    3 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Ancak hazıra kin hiç kendin yapıp çağırma aman diyim 😂😂

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Hazıra kon olacaktı.

      Yorumla
    • Bağyancokbilmiş
      Bağyancokbilmiş
      +1 yıl

      Ah kuzum feda olsun kiz sana hepsi ayipsin.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

20

Cevap

28

Cevap

  • Kıymet-i_Harbiye
    Kıymet-i_Harbiye Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 73%
    +1 yıl

    Abur cubur aşeriyorum şu an zaten. Etmeyeydin bunu :) Evde hiç yok kim gitcek markete şimdi :/

    1
    10 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Gidip bir koşu alsaydım sonra oturup keyif yapsaydım ohh mis :)))

      Yorumla
    • Kıymet-i_Harbiye
      Kıymet-i_Harbiye
      +1 yıl

      Gidemedim valla. Ondan önce azcık çikolata yediydim yetiversin bugünlük dedim :))

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      O zaman hakkini tamamlamissin ben de bir tanecik dido yedim sadece hepsi o :)))

      Yorumla
    • Kıymet-i_Harbiye
      Kıymet-i_Harbiye
      +1 yıl

      Tokgözlüyüz :)))

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Istersen olma lop lop et olur valla Allah muhafaza😂😂

      Yorumla
    • Kıymet-i_Harbiye
      Kıymet-i_Harbiye
      +1 yıl

      Ahah :D Ben doğuştan avantajlıyım o konuda, ne kadar yesem çok etkilemiyor. Gördüğüm en yüksek kilo 53 :)

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Kiskandi mi hayır hihhh😕

      Yorumla
    • Kıymet-i_Harbiye
      Kıymet-i_Harbiye
      +1 yıl

      :D :D kıskanma ben de yola girdim artık alabiliyorum kilo. 2 sene önce 46-47 kilolarda geziyordum iskelet gibi :D Balık etli iyidir candır :)

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Balık da değilim bin şükür 😎😎 fit kalmaya çabalıyorum sadece :)))

      Yorumla
    • Kıymet-i_Harbiye
      Kıymet-i_Harbiye
      +1 yıl

      Süper o zaman :)

      Yorumla
  • -Uzay-
    -Uzay- Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Şu dişlerden çektiğimi bir bilsen. 😊
    TRde albeni yerim ve çok severim.
    Film izlerken tuketirim.

    1
    6 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      benim favorim dido albeniden bıkkınlık geldi artık :))

      Yorumla
    • -Uzay-
      -Uzay-
      +1 yıl

      Ah gurbette olmamdan bıkkınlık gelmedi. Ayrıca TR de havasindan galiba daha çok tat alıyorum. 😊

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      nerede yaşıyorsun ki sen?

      Yorumla
    • -Uzay-
      -Uzay-
      +1 yıl

      Belçika'da. 😊

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      hımm zor.. ben başka ülkede yaşayamazdım galiba :)

      Yorumla
    • -Uzay-
      -Uzay-
      +1 yıl

      Burda doğdum büyüdüm. Ama ülkemi sever ve herdaim iş yaparım.
      Cobanlik yapmaya gelirim her yaz mevsimi. 😊

      Yorumla
  • Wierdo
    Wierdo Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 655 cevap paylaştı.

    Bunların hiçbirini sevmiyorum ben sadece çikolata severim o da kaliteli olacak bir de pizza kraker :D

    1
    0 Yorumla
  • pocomotoist
    pocomotoist Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 57%
    +1 yıl

    Varsa bile o kişi ben değilim :)
    *Gecen bol olsun.*

    1
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    Oo napoliten var orada... viski yaninda vazgecilmezim...

    1
    0 Yorumla
  • Adkır_
    Adkır_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    En iyisi bunlardan ulker cikolatali gofrer bir de albeni

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    hepsi sevilir, sayılır :)
    başımın üstünde yerleri var :)

    1
    0 Yorumla
  • Anqmar
    Anqmar Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 57%
    +1 yıl

    Çok severim. Şu Çanta çiçek sepetinde mi satılıyor? Eğer öyleyse alayım bende ondan bir tane :)

    0
    2 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      o çanta çok küçük bişey almaz o bence boşver :))

      Yorumla
    • Anqmar
      Anqmar
      +1 yıl

      Zaten hepsini bir sığdıramayız ama maksat görüntüsü :)

      Yorumla
  • umutsuzwaka_
    umutsuzwaka_ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Haahha o çantadan banada gerek.😂

    1
    4 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Bana yetmez o kutu şahsen iki bişey koysam dolar küçük gelir 😂😂

      Yorumla
    • umutsuzwaka_
      umutsuzwaka_
      +1 yıl

      Hahaha 😂😂 tekerlekli bavul onzaman

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Kafan zehir gibi maşallah bence çok mantıklı 😂

      Yorumla
    • umutsuzwaka_
      umutsuzwaka_
      +1 yıl

      Konu abur cubur olunca zehir aynen 😂😂😂

      Yorumla
  • Dewadam1
    Dewadam1 Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 33%
    +1 yıl

    Koca adam yemez öyle şeyler

    1
    6 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Sen kesin böyle diyip gizlice yiyorsundur :))

      Yorumla
    • Dewadam1
      Dewadam1
      +1 yıl

      Evet aynen şu anda jelibon ve Browni götürürdüm mideye :-)

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • Dewadam1
      Dewadam1
      +1 yıl

      Nasıl tahmin bu :-)

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Koca adam yemez diye yakistiramadigina göre gizli yemen muhtemel bir olasılık ;)))

      Yorumla
    • Dewadam1
      Dewadam1
      +1 yıl

      :-) :-) :-)

      Yorumla
  • Acar25
    Acar25 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 31%
    +1 yıl

    Ben genelde hiç birini sevmem

    1
    10 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      numuneliksin :)

      Yorumla
    • Acar25
      Acar25
      +1 yıl

      İşim gereği biraz titizim onun için hiç tüketmedim diyebilirim

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      ah neler kaçırdığını bir bilsen :)) yeme yeme tabi zararlı

      Yorumla
    • Acar25
      Acar25
      +1 yıl

      Yesem acaba ne kazanacam onu merak etim şu an

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      damak tadı, çikolatanın verdiği haz mutluluk, falan filan işte. Aman yeme banane hayret bişeysin atarlar giderler falan.

      Yorumla
    • Acar25
      Acar25
      +1 yıl

      Ben bunların yerinde daha sağlıklı şeylerin olması yanayım

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      tabi tabi sen ölmeyeceksin ne de olsa :)))

      Yorumla
    • Acar25
      Acar25
      +1 yıl

      Belki ölümsüzleşirim neden olmasın dünya güzel hayata güzel olduğu in bizi dünyanın bir ucuna gönderdi

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Kim kaldı ki sen kalacaksın? Kimler geldi kimler geçti...

      Yorumla
    • Acar25
      Acar25
      +1 yıl

      Aynen Efendim elbete günümüz geldimi herkes gibi bizde gidecez

      Yorumla
  • Senmi_Benmi
    Senmi_Benmi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 34%
    +1 yıl

    Ama zaten açım olmadı bu 😢

    1
    6 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      saldırma şimdi aç karnına çok kalori yapar benden söylemesi :))

      Yorumla
    • Senmi_Benmi
      Senmi_Benmi
      +1 yıl

      😔canım çekti ama

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      yemek ye yer kalırsa bir çikolata yersin tatlı niyetine :)

      Yorumla
    • Senmi_Benmi
      Senmi_Benmi
      +1 yıl

      Niyetliyim😞

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      yaa Allah kabul etsin bak günaha girdim durup dururken Allah affetsin beni. Ama az kaldı yahu dayan :)

      Yorumla
    • Senmi_Benmi
      Senmi_Benmi
      +1 yıl

      Amin teşekkür ederim 😊

      Yorumla
  • kkurdalee
    kkurdalee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Abur cubur çok seviyorum
    Ama bu sıralar yemiyorum.
    Azaltmaya çalışıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • scarface35
    scarface35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Her sabah çikolatalı gofretle güne başlarım

    1
    10 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      oysa ki en tatlı sabahlar çokokremle başlıyordu :)))

      Yorumla
    • scarface35
      scarface35
      +1 yıl

      O okul zamanımın vazgeçilmeziydi :) 12 sene boyunca her sabah 3 dilim çokokremli ekmek ve sıcak çay :) eskiler güzeldi

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      nerde o eski bayramlar :)))

      Yorumla
    • scarface35
      scarface35
      +1 yıl

      Leyla ile mecnunu izlediysen :) bir depodan bayram isimli 20 25 kişiyi bırakıyolar o sahne aklıma geldi

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      izlemedim Fransızım şu an :)

      Yorumla
    • scarface35
      scarface35
      +1 yıl

      Bak bende izlememiştim. 2 hafta önce başladım çok şey kaçırmışsın derim. izlerken gözyaşlarıma hakim olamadığım tek dizi

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      aman yok ağlamak istemiyorum gülmeye ihtiyacım var uzak olsun :))

      Yorumla
    • scarface35
      scarface35
      +1 yıl

      Bir yandan güldürüyor :) hafif hüzün hafif mutluluk biraz da sevgi.

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      izlerim belki tamam :)

      Yorumla
    • scarface35
      scarface35
      +1 yıl

      Kesinlikle tavsiye ediyorum :)

      Yorumla
  • Karizmannn
    Karizmannn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46
    +1 yıl

    Ohaaa çantaya bak , bir ben eksiğim :) :)

    1
    17 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Bu çantada sadece tatlılara yer var zatn :)))))

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      KSempatikadamm olsaydım böyle demezdin :) :)

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      Bitek ismim değişti ;)

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      sanki sempatikadamı çok tanıyordum da ahshdgfdh

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      Tanımıyordun doğru :) :) , ama tatlıyımdır beee :) :)

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      ben bilmem artık o kadarını.

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      Yaaa kimse bilmiyor zaten kıymetimi :)

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      kıymetini bilmeleri için ne yapmalarını isterdin çevrendeki insanların? ya da sen kıymetini bldiklerine ne yapıyorsun mesela?

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      Seviyorum onları el üstünde tutuyorum, ben onları el üstünde tutunca onlar beni ayak altlarına almaya çalışıyorlar.

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      aman hep böyle değil mi zaten kim kimin kıymetini biliyor ki aynısı bende de oluyor kime değer veriyorsam aynı karşılığı göremiyorum..

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      Bilmem de işte bende bunu düşünüyorum neden böyle bir çelişki var, neden candan sevgi yok. Aslında sevip değer vereni neden önemsemezler ya da onun için daha çok adım atmazlar. Geri çekilip mal gibi seyrederler , tuhaff.

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      bu yüzden kimseye fazla değer vermemeyi öğrendim ben sen de kimseye fazla değer verme bence..

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      Elimde olmayan birşey bu , kendimi ikna etmeye çalışsamda, yine de aynı hataya düşüyorum ki.

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      Bir bakmışım kendimi kaptırmışım ve malın biri beni izliyor sadece...

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      her ne kadar ona desem de mal bu aşamada aslında ben oluyorum, mal yerine konulan.

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      çok dolusun sen belli ki :))) mukadderat yahu hayat herşeyi öğretiyor zamanla..

      Yorumla
    • Karizmannn
      Karizmannn
      +1 yıl

      Valla öğretiyo mu , azımamı ediyo bilmem. Ahahaahaaa. :)

      Yorumla
  • MertimAntt
    MertimAntt Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sevmeyen bizden değildir.

    1
    4 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      bence de değildir uzaylı falandır tat algısı olmaması lazım :))

      Yorumla
    • MertimAntt
      MertimAntt
      +1 yıl

      Bunları sevmeyen net bizden değildir. Mesajlara cevap vermeyendir, iplemeyendir, umursamayandır.

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      ne manaysa hahahaha

      Yorumla
    • MertimAntt
      MertimAntt
      +1 yıl

      manası çok derin

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    severim ama çok degil
    dozunu kaçırmam..

    1
    0 Yorumla
  • Gökay90
    Gökay90 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yerimde yokluğunu aramam :DD

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.

    Aman tanrım görseli yerim :D

    1
    0 Yorumla
  • Pambukpremses
    Pambukpremses Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    Öf yapılır mı bu yaaa 😱😢😢

    1
    0 Yorumla
  • Mczp17
    Mczp17 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 42%
    +1 yıl

    Sevmesi yapması okey ama

    1
    0 Yorumla
  • atinakusenkovboy
    atinakusenkovboy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Albeniden bana ayirdin umarim

    1
    0 Yorumla
  • lieto
    lieto Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 371 cevap paylaştı.

    Yersem 2 ayda bir yerim.😌

    1
    0 Yorumla
  • SiLentDeath35
    SiLentDeath35 Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Hepsini cok seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • adrianinsesinde
    adrianinsesinde Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 50%
    +1 yıl

    Ben cok seviyorum

    1
    1 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      hangimiz sevmedik çılgınlar gibi agshghg

      Yorumla
  • weirder
    weirder Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Napoliten, bayram çikolatası tarzı seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • altingunes
    altingunes Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Oha bu çantadan lazım bana 😂

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı.

    Ne güzel bir çanta :)
    #emre00

    1
    0 Yorumla
  • Smilee35
    Smilee35 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 949 cevap paylaştı.

    Bırakalı çok oldu afiyet olsun 🤗

    1
    0 Yorumla
  • safadgn
    safadgn Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    bu neki 5 dk iş bunları yemek

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Abartmadan yerim.

    1
    3 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      istediğin gibi ye ama neden gizlisin onu çözemedim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çözülmesi gereken bir durum değil. Canım böyle istedi.

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      tabi önemli

      Yorumla
  • miyavdiyeceksiniz
    miyavdiyeceksiniz Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 58%
    +1 yıl

    Yaaaa, çok güzel. <3

    1
    0 Yorumla
  • şirine2504
    şirine2504 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 50%
    +1 yıl

    Çanta fikri iyiymiş

    1
    0 Yorumla
  • sarılale95
    sarılale95 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Oof çok güzel

    1
    0 Yorumla
  • _elifiniz_
    _elifiniz_ Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    albeni favorim ya

    1
    0 Yorumla
  • IBlackMambaI
    IBlackMambaI Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevmem

    1
    15 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      sevsen şaşardım

      Yorumla
    • IBlackMambaI
      IBlackMambaI
      +1 yıl

      Neyini sevcem abur cuburun igrenc iyk

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      sevdiğin bişey var mı bu hayatta?

      Yorumla
    • IBlackMambaI
      IBlackMambaI
      +1 yıl

      Hicbisey zevk vermiyo bana

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      sevilen biri olduğunu düşünüyor musun peki?

      Yorumla
    • IBlackMambaI
      IBlackMambaI
      +1 yıl

      Evet cevremdeki herkes cok sever beni

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      sen kimi seviyorsun?

      Yorumla
    • IBlackMambaI
      IBlackMambaI
      +1 yıl

      Kendimi

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      kendini sev tabi başka kimi?

      Yorumla
    • IBlackMambaI
      IBlackMambaI
      +1 yıl

      Kadinlari kizlari

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      geçen gün öyle demiyordun ama :)) huysuz şirin gibisin agsgshd

      Yorumla
    • IBlackMambaI
      IBlackMambaI
      +1 yıl

      Yok ya😞
      Ne zmn ne dedim 😞

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Başka bir soruda demiştin

      Yorumla
    • IBlackMambaI
      IBlackMambaI
      +1 yıl

      Ne dedim 😔

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Link atardım ya usendim si di boşver aman :))

      Yorumla
  • mgy1986
    mgy1986 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 353 cevap paylaştı.

    maşallah

    1
    0 Yorumla
  • BenimAdıımLacii
    BenimAdıımLacii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Öyle insan o la maz

    1
    0 Yorumla
  • Arc-en-cieel
    Arc-en-cieel Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Evet, sevmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • izmirkızı_35
    izmirkızı_35 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Yoktur

    1
    0 Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Severiz.:)

    0
    0 Yorumla
  • Ramiii1908
    Ramiii1908 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    ben sevmem

    1
    0 Yorumla
  • kuralsizimm
    kuralsizimm Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben sevmem

    1
    0 Yorumla
  • Kısa_marlboro
    Kısa_marlboro Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Cinoooo 😍

    1
    0 Yorumla
  • нιɢнwolтαɢe
    нιɢнwolтαɢe Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben sevmem

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Cokonat kalp ben

    1
    4 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Sevmediğim tek gofret kendisi :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana ver

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Hepsi senin olabilir :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eyvallah reis

      Yorumla
  • _NameLess1907_
    _NameLess1907_ Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    bence yoktur

    1
    0 Yorumla
  • ByWood
    ByWood Takip Et
    Master Yaş: 49
    +1 yıl

    Yemem senın göt ve gobeğin durumu vahımdır

    0
    6 Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      40 yaşına gelmişsin şu konuşma şekline bak utan!

      Yorumla
    • ByWood
      ByWood
      +1 yıl

      Tesekkür ederım, gorürsem soylerım

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      zeka yaşı önemli haklısın

      Yorumla
    • ByWood
      ByWood
      +1 yıl

      Katılıyorum sana , insallah bı gun sende 40 yasını gorursun.

      Yorumla
    • Hillssmoonn
      Hillssmoonn
      +1 yıl

      Allah hayırlı bir ömür versin önemli olan o

      Yorumla
    • ByWood
      ByWood
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
Devamını Gör(33)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Abur cubur yemeyen, çikolatalı gofret ya da cips sevmeyen var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çikolatalı gofret sevmeyeniniz var mı? 7 cevap verildi
Çikolatalı gofret sevmeyen var mı? 6 cevap verildi
Aranızda Ülker cikolatali gofret sevmeyen var mı? 8 cevap verildi
Fındıklı çikolata sevmeyen var mıdır? 21 cevap verildi
Tatlı sevmeyen var mı ya? 14 cevap verildi
Peki aranızda Ülker çikolatalı gofret sevmeyen var mı? 59 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨