Yemek bulamayan birinin bir ekmek çalması mıdır günah, yoksa yemeği beğenmeyip elinin tersiyle itenlerin midir?

Yemek bulamayan birinin bir ekmek çalması mıdır günah, yoksa yemeği beğenmeyip elinin tersiyle itenlerin midir?
Her ne kadar hepimiz bazen yemek beğenmesekte, düşündüğümüz zaman acı verici değil mi?
Yemek bulamayan birinin bir ekmek çalması mıdır günah, yoksa yemeği beğenmeyip elinin tersiyle itenlerin midir?

Yemek bulamayan birinin bir ekmek çalması mıdır günah, yoksa yemeği beğenmeyip elinin tersiyle itenlerin midir?
Cevapla