Noodle erişte ile yapılıyor. Çeşit olarak fazla çeşide sahip. 😊 Sebzeli tavuklu olan çok güzel bence. 😌 Peki siz seviyorsanız hangi çeşidini seviyorsunuz? :)
Noodle birkaç kere yedim. Hoştu ama hazır olduğu için sosları biraz ağır geldi. Onun yerine evde yaptığım değişik spaghettiyi daha çok severim. Spaghettiye bayılırım. Canım da çekti şimdi anlatırken 😂
En İyi Cevaplar