Adettendir genelde kız isteme merasiminde içilir tuzlu kahve, damadın sabrını ölçmek için birazda bundan sonraki günlerimiz tatlı geçsin diyedir. Hiç aklımda yokken yakuşukluya tuzlu kahve yapayım dedim oda bu işin isteme merasiminde olabileceğini fısıldadı bana ;) hadi hayırlısı.. ❤
Ben tuzlu da sevmem şekerli de sevmem. İnsan gibi normal kahve getirilsin. Zaten bu tuzlu kahvenin tarihçesini bilmeden yapanlara ve özenenlere irrite oluyorum
Tuz pul biber karabiber ve kimyon attim icti nisanlim 😇 ben erkek olsam sevdigim icin bir kerelik içerdim bir kereden ne olacak onun gönlü olsun derdim
Telveden çok tuz ve biber vardı içinde, seyirciler iç iç iç diye tempo tutuyordu, fincanın içinde fırtınalar kopar gibiydi sanki ve gözlerimi kapattım fondip yaptım. Sonuç: deeeeğmezmiş sanaaaaa deeeeğmezmiş sanaaaaa 😂
Böyle adetleri saçma buluyorum. Eskiden böyle inanılıyo olabilir de günümüzde az biraz mantıksız. İçmesini de istemem, içmem de. Aşkımı ya da sevgimi sadece bir sıvı kanıtlayamaz bence.
En İyi Cevaplar