Herkese benden birer Türk kahvesi ☕️. Kahve dediğin köpüklü mü olur, köpüksüz mü?
-kahveyi genelde nasıl yaparsınız?
-kahveyi genelde nasıl yaparsınız?


Bazı yörelerde türk kahvesinin köpüğünü almıyorlar ve köpüksüz içiyorlar şaşırıyorum aslında köpüğü olmayan kahve çıplakmış gibi hissediyorum buyuzden Turk kahvesi dediğin köpüklü olur. Tadı yok ama göze hitap ediyor.
Türk kahvesini kopturmek için ise soğuk su ile yapmak ve kahveyi hiç karıştırmamak lazım. Sonrası herkese afiyet olsun 😋

Bu görsel de bugün yaptığım kahve. Ben kahveciyim ve sunumuna dikkat ederim. Kahvenin üstünde köpük, yanında çikolata olucak arkadaş!
Iyi günler 🌸🍒
Türk kahvesi içiyorsak hakkını vermemiz lazım şöyle sazlı sözlü höpürdete höpürdete içerim fincanın yarısı köpük olsun tabiki. Filtre içiyorsam köpük aranmaz ama sert kahve tercihimdir😊
Bayılırım kopuksuz kahveye😅😅olur mu beee köpüKSüz
Cevap
13Cevap
En güzel kahve köpüklü olur gadası. En güzel kahvede sitenin en güzeli kadını @beyazorkidem ile içilir.
Çok incesiniz bayım 🥂 Şerefe o halde..
@beyazorkidem şerefe tatlım
Benim için hiç farketmez ❤️
Köpüksüz kahve mi olurmuş. 😊 Kahve için teşekkür ederim
Türk kahvesi az köpüklü, sade, orta pişmiş ve çok telveli olmamalı ben böyle yapılınca bayılıyorum :)
Reisim köpüklü olacak @pilly_bhebek bir harika kahve yapar mısın? Dostluk meclisinde güzel gider :)
Ben köpüksüz içerim anam, köpüğü geçmek sinir bozucu.
Kahveyi çok severim, tabii ki kahve dediğin köpüklü olur.
Bu da sorumu tabiki köpüKSüzü makbuldür. Çay gibi için gitsin.
Farketmez mide yakan cinsten olmasın yeter. Uyku açsın, kokusu güzel olsun yeter.
Türk kahvesi köpüklü olur yoksa o kahve değil kahve katılmış su olur.
Köpüklü olmalı kardeş😎
Biz pek kahve içmiyoruz (dokunuyor) 😏
Selaammm🕴
Elbette ki yine tercih meselesidir, ama bir kahve sever olarak köpüklü tercihimdir her zaman🙈
Hüüpp yaptığında bile üstünde köpüğü kalmalı 2. Hüpte gitmeli
Sen yaparsan köpüksüz olsun sağın solun belli olmaz tükürürsün ney 🙄
Vay be kahvelere bak görselalıntı mı orjinal mi :D
Maşallah. Beni istemeye gelirlerse gelsene sen de kahveleri yaparsın :D
Köpüklü
Bol köpüklü ve bol şekerli yaparım ben
KöpüKSüz kahveye kahve demem, köpük şart...
Köpüklü olmalı ve şekersiz
Köpüksüz kahveyi içemem bile
Kahve dediğin gano Excel olmali😍😍
Teşekkürler 🤤🤗 kesinlikle köpüklü olur..
Kahve dediğin köpüklü olur☕
köpük şart, türk kahvesinde..
Bol köpüklü olur tabi
Köpüklü tabikide 😊
Köpüklü olur
Bol kopuklu tabi
Köpüklü
Köpüklü olur
Köpüklü
Köpüklü...
tabi ki köpüklü olur
Bol köpüklü olur
Köpüklü
köpüklü tabiki
Sen kahveyi köy ben köpüğünü yaparım kecıke
Köpüklü olmalı.
Bol köpüklü olur☕
Köpüklü olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?