Tatlı yemek istiyorsunuz. Bir cafeye oturup sütlaç söylediniz.
Karşınıza böyle küflü bir sütlaç geldi, tepkiniz ne olurdu?

Karşınıza böyle küflü bir sütlaç geldi, tepkiniz ne olurdu?


Dalga mı geçiyosunuz derim heralde.
Normalde midesiz bir insanım asla hiçbir şeye kalkmaz ama sagligimi bariz tehlikeye atacak seyler tuketmem. Ve oranin temizliginden tuketici sagligini dusundugunden suohe edince masadan kalkarim.
Küflü peynir gibi bunun da mı küflü versiyonu var diye sorardım garsona. Evet derse pişman ederim😂
Sanırım sinirlenirdim, çünkü onu veren aşcı görmese garsonun görmesi lazım. Ayıp ederler!
Bilerek ve görerek getirdiği için şikayet ederdim.
Cevap
10Cevap
Geri götürmelerini rica edip belki kahve veya su icerdim. Sonra cikar cikmaz saglik bakanliga sikayet. Cünkü o küf 1-2 gün icinde olusmaz :)) ve bir restorant da bunlara dikkat edilmesi lazim. Insan sagligiyla oynaniliyor.
Garsonu çağırır hesabı ister ve bir daha o mekana gitmezdim.
Buna benzer birşey yaşadım 4 yıldır pizzayı kendim yapıyorum evde mis gibi
En azından içinden kil tüy çıkmıyor 🙂🙂
Senin başına geldi bu fotoğraf onu mu gösteriyor 🙄🙄🤐
Garsonu çağırırdım ona değiştirmesini veya bir daha getirmemesini dile getirirdim. Kaba davranmaya gerek yok anlayışlı karşılamak gerekiyor.
Gidip şikayet ederdim tabikide of ne kadar salaklar ya -.-
Değiştirmelerini söylerim tabiki de sorun falan çıkartmam.
Geri gönderirim kibarca değiştirin derim daha abartılı bir tepkim olmaz
Hoşgörülü olurum olabilir bişeyler garsona diyip iyi günler derim cikarim
Garsona söyler ve oradan kaçarım. Yine de utandırmamaya dikkat ederim.
Sütlaç sevmediğim için böyle bir olay yaşamam da mümkün değil.
Parasını öder sonra kalkardım
Büyük ihtimalle oraya bir daha gitmezdim
Parasını ödemiycen işte yüz buluyorlar geri çevircen sonra çıkıp gidersin
Sütlacı götürüp ilgililere teslim edip begendiyseniz siz yiyin der cikardim
Oradaki çalışanlardan birine söyler değiştirmelerini isterim
Garson onu getirirken görmüyor mu, görüyor.
Oradan çıkar bir daha da gitmem.
garsonu çağırır hoş bir dille küflü olduğunu söylerdim
Dostum seni buna oturturum derim bu ne terbiyesizlik gözünmü görmüo 😒
Gören göz böyle küflü seyi masaya getirmez herhalde
Vallahi beni sutlactan sogutttun saol ya
Garsonu çağırır "şey bu küflü" derim
Masayı yıkarım olmadı kafalarına sıkarım
Kac ay beklettiniz lan bunu diye çemkirirdim😂
Başkan buna ne olmuş böyle ya derim 😁
Garsonu çağırır ve bunun küflü olduğunu söylerim
yemegi iade edip masadan kalkardim
Baska bir yere giderim
Garsonu çağırıp sutlaci gösterip kalkar giderim
Garsonu çağırır değiştiririm.
Garsonu cagirir masadan kalkarim..
irenc😂😂😂😂yüzüne firlatirim
iptal eder, mekandan çıkarım..
Yere atarım, bu ne!!! Diye bağırırım
Hey ahbap bunu sen ye
Birdaha o mekana gitmezdim
Aaa küflü sütlaç yeni çıkmış heralde derim
geri iade eder o mekani terkederim
Garsona söylerdim hemen
Geri gonderirim
Değiştirir misiniz
Saka gibi 😂😂
Garsona bildirirdim.
başlarına çalarım
Kalkarım oradan
Yemem
Çeviririm
Müdürünü cagiririm
Yüzüne yer heralde
Ya bune yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar