Şahsen kendimden örnek verecek olsam, ben babamdan yemek yapmayı öğrendim, bazen ben kardeşim ile babam da annem ile yemek yapma yarışına girer, genellikle babam ile benim ki beğenilir, Bu arada not, üni kazanacak ve eve çıkacak erkekler mutlaka yemek yapmayı öğrenin, ben ne temizlik yapıyorum ne de bulaşık falan, sabah akşam yemeklerini yapıyorum gerisini onlar hallediyor, öğrenci evinde yemek yapmayı bilen kişi evin reisidir.
Asci olarak uzun bir sure calistigim icin soyle demek istiyorum. Cogu erkegin eli bu ise daha yatkin ve daha iyi yapiyorlar. Daha dayanakli ve yemek yemeyi daha cok sevmemizde avantajlarimizdan birisi :) Ama evde yemek yapmayi hic sevmem o ayri birsey.
Erkek ve kadın için verebileceğim en iyi örnek annemdir hele ki yoresel yemek konusu sunum tek gecerim 😍 Ama bir de babama bakıyorum çok detaya giren yemekler yapmazdi fakat yapttığı şeyler de leziz ve bir o kadar iştah açıcı süslemeli olurdu 😍 Ne desem ki 🤔🙄😂
Gunaydin😊Anne baba yemek hazırlayabilir misiniz diyebilirsin 😄evde yarışma düzenle ve jurilik yapacak 5 6 kişi seç mideler bayram etsin keyifler cossun😊
Rica ederim. Sonuçlara bakayım dedim gibisi kalmamış direkt kazanmislar😂😂O degilde kadınlar diyen 1 tane bile erkek yok belki şimdi sana yazarken Birisi tiklamistir bakalım 😂😂
Benim oyum size ama yüksek seçim kurulunda olduğum için oyum geçerli sayilmiyor😂😂yoldan cevirdigim bir erkeğe oy atması için ricada bulunacam bekleyelim görelim o tek oy gelecek mi😂😂oyu atana akşam kadın budu köfte hediye😄😄
Evet ya lutfen rica et yoldan damdan geçene nerde bulursan 😂😂 Biz alacaksak hakkımizla aliriz öyle rica ile kabul etmeyiz 😜😜😜 Kadınbudu kofte mi 😎 dunden piriç pilavi mi kalmıştı 😜😜😜
Bir abimiz attı size oy hadi yine iyisiniz😂😂tamam hakkinzla alacaksınız ama bu ankette değil baska bir ankette kazanacaksınız yakında yaparim😂dunden kalan sadece ac bir mide var Şu an 😂
Baskısız ricasız mı attı peki öyleyse teşekkür ederiz 😄 Bir pembeliden de şu an veto yemişiz 😜😜😜 Ondan köfteler uçuşuyor gözünün önünde bayat pirinç önemli değil 😜😜😜
Bak bu veto yemem senle alakalıdır söyleyeyim 😜😜 Yorumumda vetoluk bir durum yok çünkü 😂 Direkt oyu aldık kabul ettik bizde 😄😄 Bak sabah sabah benim de aklıma düştü köfte 🍔
Benle alakalı mı bilemiyorum. Belki yanlışlıkla basmış olabilir ya da morali bozuktur eksi atarak moralini düzeltmiş iyi yönden bak :D Evet kabul edilmiştir yazısı ulaştı zaten bana :D Köftehorluk yapıp aklına köfte düşürdüm bugün yapıp yemelisin :)
Sanmam kesin seninle alakalı bunca kişi bir tane bile pembeliden eksiyi yememişsen durum ancak öyle açıklıyor 😜😜😜 Uzun ve zor iş ugrasmak gerek 😂😂 Anneme tlf. edeyim kesin yapmalısin diye eger baskı eğer tatlılikla bugun yemeliyim 😄😄saol ya 😜😜😜😜
Hahaha mutlak bir ilişkilendirme ile benle bağlantısı tespit edildi :D Tamam annen çok güzel yapacaktır, çok leziz olacaktır benim yerime de ye ve beni masa başında an olur mu :D Kulaklarımı çınlat :D
Ya bir yürü git ya sayende eksileri aldık 😜 üstune aklımda yokken köfte düşurdün aklıma annemin de işi varmış buyur o kadar sırnasmamıza ragmen yapamam dedi 😜 Nelere mal oldun gördünmü bunlara tanık olayım diyemi soruna davet ettin 😜😜😜😂😂😂
Tespit edildi derken tamamen salladım :D Serseri bir mayının yerini bilemem ki :D Bu kadar kötü sonuçlanacağını bilsem zamanı geri alırdım veyahut sana istediğin kadar porsiyon köfte gönderirdim bekle sana sürprizim var :D
Kesinlikle erkekler daha iyi aşçıdır hanımlar kusura bakmasın ama kuaför ve aşçı gibi mesleklerde erkekler daha iyidir. Çünkü kadınlar küçük çaplı şeylere odaklanır ev yemekleri gibi erkekler ise daha büyük bir sofra içeren yemeklerde daha başarılıdır.
Kadınların bile çoğu erkekler demiş ama bence kadınlar.. İnsanlar baktığı zaman dış mekanlardaki aşçılar’ın çoğunluğu erkek ve iyi iş başarıyorlar ama bu çoğununluğun erkek olmasının nedeni iyi aşçı olmaları değildir.. Dış mekanlardaki mutfaklarda bir bayanın çalışması genel olarak hoş birşey değildir eğer kıyas yapılacaksa dışarda aşçı olmayan sadece evde yemek yapan erkek ve bayanlar kıyaslanmalı ve bence bayanlar fark atar
erkekler yani kabul etmek lazım aşçılara bir bakın %90 ı erkek dönüp kadın dersem abes olur diye düşündüm hem kadınlar diye düşünülmesinin asıl sebeplerinden biri yemeğin kadınların görevi gibi görülmesinden bence
İyi akşamlar :) Aynen öyle yemek yapmak bir görev bunu yapmak zorundalar gibi gösterildiği için algı olarak kadınlar olabilir ama dünyanın en iyi aşçıları yüzde 90 erkek çıkıyor :) Hamarat olan kazansın :D
Her ikisi'de seçeneği yoktu. Hakkını teslim etmek adına ekek ler dedim zira eskiden gelen bir devamlılık var. Günümüzde de iyi bayan ahçılar var artık.
Evet her ikisi seçeneğini açmadım net bir şey görelim diye :D Aynen en son bu konu hakkında bu soruyu sormadan evvel bir kadın aşçımız dünya şampiyonasında finale kalmış felan bayağı bir gelişme söz konusu :) Yetenekli eller artıyor :)
Günaydın :D Sen neden yemek yapmıyorsun sevmiyor musun :D Yani, annen damağından midene giden yolu iyi biliyor ne güzel :D Tamam kadınlar butonuna bas bakalım erkekler öndeydi yetişsinler :D
Bence de yaparsın hissediyor midem😄Annenin ellerinden öperim elleri dert görmesin😊kadınlar na tacimiz 👑 Azerbeycana özgü yemekler nelerdir peki merak ettim😊
Teşekkür ederim. Çoğu yemeklerimiz bakıyorum sizinle aynı Pilav, dolma (sarma) ve s ve s. ama Sizde olmayan dovğa, Levengi, piti gibi yemeklerimiz var :)
Erkekler sonradan ogrendiklerinden genelde teknik taktik, teori bilgileri fazladir
Zaten biraz da ulkenin yetisme tarziyla alakali, bizim ulkede kadinlar hicbiseyi teknik, verilere dayali incelemeye almadilarindan bu yemeklerine de yansir.
Yoksa ben ukraynada cok yemek yapan hatun gordum, olcerek, hesap ederek falan yemek yapiyor cogu.
yeteerrr yeteerrrr yeteerrr bıkmadınız mı kadınları erkekleri sürekli karşılaştırmaktan... ikisi de insan ikisi de iyi aşçı olabilir yani ne kadar gereksiz sorular yaa
Sakin ol şampiyon :) Olaya o tarz bakarsan sen ayrıştırmış oluyorsun beyninde :) Ben böyle bir şey düşünmedim sadece küçük bir yarışma istediğim kadar da bu şekilde sorular sorarım ve sorarlar ne var ki bunda :D BAktığın açıyı değiştir yanlış bakıyorsun daaaa yeterr be baktığın açının yanlışlığından :D Nokta...
İyi akşamlar. İşi bilen bir erkeğin eline kimse su dökemez bu konuda. Sosu, baharatı, kattığı bitkiler, ürünleri nerede daha kaliteli satıldığını bilmek bile enfes bir yemek ortaya çıkartıyor. Püf noktaları bilince en leziz yemeği yapıyorsun :) Sen şanslısın kötü yemek yemiyorsun evdekiler marifetli aşçılar :D
Erkeklerin iyi aşçı olan kısımlarını oteller, yemekhaneler, şirketler kapıyor kadınlardan önce ellerini çabuk tutuyorlar. Zaten daha iyi aşçılarda kendi mekanlarını felan açıyor. Evde yemek nerde kaldı hanım diyenler ise yemek yapamayan kesim oluyor ki bu da nüfusun çoğunu kaplayan kesim :D Rol değişikliği yapmak istesen bile geriye kalanlarla yapamazsın çünkü onlar yemek yapmayı bilmiyor :D O yüzden kendin pişir kendin ye dönemine devam :D
İyi araştırmamışsın😂😂tam tersi oluyor.. aşçı olanlar evde yemek yapmıyorlar eşleri öyle röportaj vermiş.. tam tersi aşçı olmayıp yemek yapmayı bilen ki bu kesim bekar hayatı yaşamış kesim evde çok da güzel yemek yapıyor
Pek yaşamadım ama öğrencilik hayatımda olanları gördükten sonra ortalık karıştı :D Aslında bende marifetliyimdir ama mutfakta zaman geçirmeyi sevmiyorum :D
hahaha makas eller vardı bahçivan olmuştu mimar sinan :D Bende pişen eller olacağım ve aşçıya döneceğim (pişen eller mi ellerimi de kızartmayı düşünüyorum patates kızartırken canım. Pişiren diyecektim elimden kaçtı :) :D
Hangi restorana giderseniz gidin kadın aşçı çok nadir görürsünüz erkekler daha güzel yemek yapar Ben kendimden biliyorum güzel yemek yaparım ölçü ile filan da uğraşmam
Erkekler daha iyidir. Bilimsel olarakta kanıtlanmış. Çünkü erkeğin bir tencereye bakıp ona yetecek tuzu çözümlemesi ile kadınınki bir değil. Örnek olarak annenizin pilav yaptığı tencereyi değiştirin farkı görceksiniz ;)
meslek olarak erkekler genel olarak kadınlar zaten kadınlar özellikle bu konuda uğraş vermiyor. ama erkekler yaparsa hobi olarak yapar mesle uğuruna yapar. tek işle uğraşır. özellikle bu işle uğraşır. hem daha hızlı yapar.
1
2 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
kadın iyi aşçı olsa bile evlendikten sonra çalışmaz ki zaten evde yemek yapar
Kadinlar evhanimi oldugu icin kadinlar bence yakisanda bu erkekte yapar ama kadin kadar hunerli değildir turkiyenin %85 i kadinlar yapar hobi olarak ve meslegi geregi yapan erkekler basimizin taci...
Erkeğin yemek yapması kadınlar için bir cazibe merkezidir. Erkekler için kadının yemek yapması bir görevdir. Malesef.. Yemek yapmak başarıdan ziyade bir rahatlatma rutinidir.. keşfetmenin hazzı..
En İyi Cevaplar