Kadınların yemeği daha temiz geliyor ama erkekler daha iyi yapabiliyor diyebilirim. Peki sizce kadınlar mı daha iyi yemek yapar erkekler mi?

Kadınların yemeği daha temiz geliyor ama erkekler daha iyi yapabiliyor diyebilirim. Peki sizce kadınlar mı daha iyi yemek yapar erkekler mi?

Bunu bir cinsiyete bağlamak bana doğru gelmiyor. Her iki cinsiyette de yemek yapmakla çok ilgili ve hevesli kişiler var. Kendilerini de son derece geliştirmeye açıklar. Şimdi hangi cinsiyeti söylesem diğerine haksızlık olur.
Erkekler yapar diyin de gaza gelip mutfağa girsinler 😂
En iyi şeflere bakarsak cvp belli olur. Kadınlar severek yaparsa güzel yemek yapar ama temizlik konusunda kadının üzerine yok 👍 zaten fıtrat olarak kadın ev işleri için çok daha iyi ve uygun.
Severek yapan herkes güzel yapabilir bazı temel bilgiler varsa damak tadı iyiyse kalıplara bağlı kalmadan güzel tadlar çıkarabilir ortaya bunun cinsiyeti olmaz yıl 2024 artık
Cevap
27Cevap
Bence kadınlar daha iyi yemek yapar tabi ki de.. benim en güzel yaptığım yemek sadece noodle var
Merhabalar
Bir aşçı olarak sunutidda ediyorum bunun cinsiyeti yok el lezzeti, becerisi, pratik olunuşu ve hayal gücü herşeyden önce yemeğe verilen sevgi ile ilgisi var
Dünyanın en iyi ascıları erkeklerdir daima erkeklerdir.
Bende bir çok kadından daha güzel yaparım bazı yemekleri.
Dün revani yaptım 😆 gayet beğendiler bu kurtarirmi
🌹🌹🌹
Dunyanin en iyi sefleri erkek. Ama genele vurursak kadinlar. Ama burada soru ekinde ler lar oldugu icin genelleme var sanrim. O zaman kadinlar dicem.
Genelden kastim. Sokaga cikip 100 erkek 100 kadin alsan yaristirsan kadinlar kazanir.
Evde kadınlar restoranda erkekler :)) mastercheflere bakılırsa erkekler iyi ama genel olarak kadınlar daha iyi
Aşçıların, şeflerin çoğu erkek olduğu aşikar. Demek kiii erkekler daha iyi yapıyor ama tabi istisnalar var. Lakin genel anlamda erkekler
Yemek yapmayı kim biliyosa eğitimini almış bi erkek tabi kadından daha iyi yapar
Erkekler İns bizede aşçı denk gelir hiç uğraşmam
Sana bir sorum var kızz :) @whsinemm
Aaa burdan olmaz yeğenimm @whsinemm
Ay aman tamam yazma istemiyorum yeğenim soğudummm
Erkekler bizden iyi yemek yapıyorlar tabii isterlerse.
Kimse kusura bakmasın en iyi şeyler erkeklerden çıkıyor
Erkekler de çok iyi yemek yapıyor aslında ama ben yine de kadınlar diyeceğim 😅
Erkek el lezzeti diye bir şey var.
Ayrıca el lezzeti nin varlığı bilimsel olarakta kanıtlanmış.
Dünya geneline baktığımızda en iyi yemek yapan şefler hep erkekler oluyor.
Dünyanın en başarılı şefleri erkek tescillendi bu artık kimin daha iyi yemek yaptığı.
En iyi yapan kadını seçin çıkarın aranızdan yarışalım 😂
Profesyonellikte erkekler daha iyi yapıyor sanki. Bana hep öyle gelmiştir.
En iyi şefler erkeklerdir
@pwlinsiu
Kadınlar yakalanmadığı için bence masum görünüyor aldatma ile yalan konusunda ve ters psikoloji ile erkekleri suçluyorsunuz. Milyonlarca sadakatsiz kadın var ve hiçbirinin erkeği boynuzlarının farkında değil. 😉
Ben yerim kardeşim, kimin yaptığı önemli değil
Yemek yapmasını bilen güzel yapar 🤪
Severek zevk alarak yaptığımı düşünüyorum
Severek zevk alarak yaptığımı düşünüyorum
Kadınlar tabii kiiiiiii
Evde hanımlar lokantalarda erkekler
İrade ve çaba meselesi
Kesinlikle erkekler
Kadinlar tabi onlari el lezletti baska
en iyi aşçılar erkektir...
Erkekler
Kadınlar
Tabikide bayanlar♥️
Erkekler
Erkekler
Erkeklerde çok iyi yapıyor bence
Ben daha iyi yaparım
Ratatuy
Ben yaparım
erkekler tabiiki
Farketmez
Degisir
İyi yaparım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?