Akşam oldu ben hâlâ bişey yemedim. İşte bugünkü kahvaltım. Oğlum sağolsun pek kavurma fırsatı vermedi 😂 


Ablamlar yerdi ben yemem kimin helvasını dersen hdp lilerin helvasi gelsin yermiş gibi yaparim ben... Onların helvasi da yenmez
Doğru diyosun
Bunun hepsini yedin mi pehlivan ; )))))
Tatlı baş ağrısı yapıyor bende yemezdim ben.
Bende de yapıyo olabilir miii
Gömdüm ama pişman oldum. Mide bulantısı, baş ağrısı 😢
Hayır
Düzensiz ve sağlıksız beslendim bugün onunda etkisi var
Ben açken severim ama 😕 güne gittiğimde önce tatlıyı yerim
Hahah 😂 100 lira ile 16 kişiyiz yer mer yok 😂
Az 😂
Durumu olmuyo ki herkesin çok olunca ben giremem diyenler falan oluyo. Onları dışlamamak adına mecbur. Ama bir taraftan da işime geliyo ayrı ayrı günlere giriyorum
Dışarda yemeyi pek tercih etmiyorum
Yok be örnekliğinden değil oğlum rahat vermiyo
Afiyet olsun tatlıları sabah diyorlar akşama kadar enerji verir ve klorisini yakılıyor diyor bazi uzmanlar
Mantıklı 😂
Evet
Kimin helvasını yiyosun kız kocayı mı öldürdün naaaptın 😂
Hahah 😂 yok kız
Cevap
27Cevap
Afiyet olsun eyvallahci :) Napiyosun naailsin? Uşak búyúmúştûr :)
sen gitmiyor muydun kartaliçe :D
Nereye
Yoooo
Rüyalarına mı giriyorum
Afiyet olsun yenir tabi kimsenin
Eyvallah
Sevmem genelde tatlıları
Aaaaaa
Bende tatlıyım tatlı tatlıyı çekiyo
Tahin helvasını çok severim irmik helvası sevmem
Un helvası kahvaltı da yemem
Çocuk olunca öyle olur afiyet olsun.
Helva sevmiyorum ama yenir bence
Neden sevmiyosun
Boğazıma takılıyor tane tane olan. Bu ise kıvamlı midemi bulandiriyor
İlginç 😃
Afiyet olsun eline sağlık
Yine de güzel olmuş dimi ☺️
Olmeden Kendi Helvami Yemek Isterdim : ))
Yapayım bir gün
Dun yedim daha annemin😊
Ellerine sağlık mukemmel gorunuyor
Eyvallah
O nasl bir mide sabah sabah
Napim 😢
Saatin farkında mısın 😕
Detayda akşam oldu diyo
peynir, zetin, çay yok mu? :/
Vaar
Sen koy
Ojeli
kocamın eski nişanlısının helvasını yemek isterim
irnik helvasını severim ama kahvaltıda değil.
Yersen yenir
Yendi
Helva yenebilir tabii afiyet olsun
Ben yerim :D
Yenir yenir :)
awwww
Hangi komşu getirdi
Ben yaptım
Kıyamet mı kopacak ki patatesten başka bir şey yapmayıda mı biliyormuş bizim muhtar
Helva yenir mi 😑
Yedim
Afiyet olsun 😑
Yenir
Afiyet olsun
Çayla güzel gider
Yemem..
Guzel
Senin helvani yerim
Aşk olsun
Olsun tabi
Sen benim helvami yemezmisin
kendimin
yenir o kimin ister
yenmez
eline sağlık
kimsenn
Yenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar