


Margarin kullandım tereyağ yerine birde bal kullanmadım. sert oldu. Sizce mısır Gevregini sutte bekletip yumusatsammi?



Ben yinede yiyebilirim çünkü emeğin var.
Bu zaten sert olur
Isiramadim bile öyle sert
Hiç yaptinmi
Cevap
3Cevap
tadına bakmam lazım yorum için
Ama canim cekti
Evet ondan kız ayool
Özledim seni mk ben
Özledim nerdesin sen mk sen nerdeeeeesin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar