Üzerine yumurta koydum ama yoğurt daha iyi olurmuş sanki.


Alışcan yapa yapa daha güzell 😄olucak, eline sağlık
Ellerine sağlık 😍
Cevap
5Cevap
Afiyet olsun iyi olmuş
Gayet iyi duruyor üzeri için yumurta sarısı doğru tercih olmuş
Güzel olmuş gibi eline sağlık kanka
Poğaça görünümlü kurabiye olmuş bu ama lezzet iyiyse sorun yok...😊
Şekli kare olsaydı ve bi tık daha pişirseydin harikaa olurdu ama ellerine sağlık
Güzel görünüyor ellerine emeğine sağlık
ellerine sağlık güzel olmuş
güzel görünüyo kankam
Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.
Ellerine sağlık 🙂
Şekli olmamış yoksa güzel duruyor
Pişmemiş yeterince
Güzel görünüyor ellerine sağlık.
Daha şekilli olabilirmiş
güzel canım çekti xd
Güzel olmuş
Hamaratli öocuk mslla
İdare eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar