Once tavugu ya da eti hafif kavur kivama gelsin biraz ardina sogan, biber (kapya biber ya da yesil) ya da sarmisak, biber ekle istersen 3 unu mix de edebilirsin guzelce pisimie yakin tuzunu, hafif karabiberini istege bagli kekik ve biberini at iyici kavur etin rengininin dondugunu ve sebzelerin pistigini fark edince pismistir tavayi yakma yakarim diyorsan cok hafif su ekleyebilirsin. YANINDA yogurt ya da salata yap olmadi bimden hazir al :D
Soğanları ince ince doğradık yağa attık pembeleşene kadar kavurduk sonra biberlerin ekleyip kavurduk sonra rendelenmiş domateslerimizi attık en son tavuk bu kadar işte bana kalırsa köri soslu yap daha güzel oluyor tavukları kızart sonra bir kapta süt ve köri sosunu ve unu kısık ateşte pişir tavuk ile karıştır tuzlarını eklemeyi unutma tercihin beşamel soslu tavuk tabiki ama
Babam mutfak işlerinden nefret eder, mutfakta tek yaptığı şey tavuk sote. O da efsane olur. Annem kaç kere denemesine rağmen babam kadar güzel yapamadı. Baharatı bol koyuyorum diyor ama bilemiyorum.
En İyi Cevaplar