Yav çatlak 😂 😂
Ellerine sağlık paketi de sen mi yaptın ona da üşenmemişsin maşallah maşallah tam aranan gelin adayı 😂04 Yorumla- +1 yıl
Nazar etcen
- +1 yıl
3 oldu tamamdır
En İyi Cevaplar
birgün bana yedirin o kazan dibini dibini bulamam belkide olsun?
00 Yorumla
+1 yılŞimdi bime gidip almak da marifet ben almıyorum mesela üşengeçlikten..
01 Yorumla- +1 yıl
Kocam sağolsun
+1 yılBunun kalorisi kaçtr allah bilir 😂bim de satılıyor kız.
06 Yorumla- +1 yıl
Ne kalorisi ne bimi
- +1 yıl
daha önce aynısını bizim komşu aldı ordan biliyorum
- +1 yıl
Sende alsaydın
- +1 yıl
Yok o kadar meraklı değilim
- +1 yıl
Ne kadar meraklısın
- +1 yıl
Tamam öyle olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
+1 yılKazandibi yazısını kapatmayı unutmuşsun.😂 Güzel görünüyor. Afiyet olsun.
01 Yorumla- +1 yıl
O yazıyı itina ile aldım
+1 yılKazandibi eyvallah güzel seçim ama kahvaltı için bunu yapmak nedir. :)
Ellerine sağlık.01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim
sen yaptığına göre toptancısı mısın :D
afiyet olsun01 Yorumla- +1 yıl
Aşk olsun
Kazandibi aldım diyecektin ellam :/ 😌 Afiyet olsun.
03 Yorumla- +1 yıl
Hemen ifşa etmeseniz olmaz
- +1 yıl
Sen değil herkes yaptı
Çok şakacı bare aldın tabaga koyafın paket kazandini yazıo alınmış uyanık 🤗
03 Yorumla- +1 yıl
Ama bittiii
+1 yılKazandibini yazmak için daha çok uğraşmışsın gibi geldi abla ya :D
01 Yorumla- +1 yıl
Evet biraz uğraşırdı
+1 yılYalana bak be yalanin böylesi sen yumurta kıramazsın beee bolulu hasan ustadan o baksana yuh be yalanın bu kadarı
03 Yorumla- +1 yıl
Yumurta mı 😕
- +1 yıl
Evet yumurta
- +1 yıl
Ne gerek var yalana
+1 yılBim e ait bir ürün o
13 Yorumla- +1 yıl
Lütfen emeğe saygı
- +1 yıl
😅☺️ eline sağlık dişi kartal 😁😂
- +1 yıl
Teşekkürler 😄
+1 yılA101 den almış üşenmedim kazandibi yaptım diyor.
03 Yorumla- +1 yıl
Sus kız
- +1 yıl
Haykır susma gerçekler burda ✊✌
- +1 yıl
👊 👊 👊
Valla ambalajına kadar üşenmemiş yapmışsın :D :D
04 Yorumla- +1 yıl
Çok marifetliyim dimi
- +1 yıl
Teşekkür ederim
Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Sabah sabah yenmez :)
02 Yorumla- +1 yıl
Yedim bile
Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Dabi dabi😊 afiyet olsun ☺️
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılGüzel yapmışsın da ucuza satıyorsun be BİM.
08 Yorumla- +1 yıl
Ne bimi ya
- +1 yıl
Bimde satılan kazandibi değil mi o. Bu arada nickine bayıldım. Hem 06 sına hem de 1903 üne.
- +1 yıl
Yaptım diyorum amaaa
- +1 yıl
eline sağlık ben de araba yaptım
s3.caradvice.com.au/.../...benz-A250-hatch-38a.jpg
nasıl olmuş - +1 yıl
Pislik ya 😄
- +1 yıl
Bak ya insan takımdaşına pislik der mi 😁
- +1 yıl
İnsan takımdaşını ifşa eder mi
- +1 yıl
mesaj attım sana oraya bak.
hihihi seni gidii seni :D
01 Yorumla- +1 yıl
🙊 🙊 🙊
Güzel ellerine sağlık.
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Hahah 😂 aynen
+1 yılHazır lan bu djdjdjdjd
02 Yorumla- +1 yıl
İfşa etmesene
- +1 yıl
Shshsjdjd
yaptinmi aldin mi karar ver
04 Yorumla- +1 yıl
Yaptım
- +1 yıl
O benim çırak
+1 yılOo süpersin ya ambalajı bile kendin yapmışsın
13 Yorumla- +1 yıl
Çok marifetliyim dimi
- +1 yıl
Fazlasıyla. Kazanın dibisin.
- +1 yıl
Eyvallah
- Yeme & İçme konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılBu kadın kesin 93 kilo.
01 Yorumla- +1 yıl
Yeeeoooo
+1 yılYinede afiyet olsun :)
00 Yorumla
+1 yılgüzel olmuş afiyet olsun
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılvuuuuu sabah sabah yakar yandırır midemi
03 Yorumla- +1 yıl
Niye yaksın
- +1 yıl
reflü varda bende çekmeyen bilemez bu arada seri halde eksi veren biri var :)
- +1 yıl
Birileri
Sen yapmışsın gibi görünmüyor 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Neden ama ya
Gizli Üye(36-45)+1 yılhiç A101 den ya da bim den aldıgın belli olmuyor
14 Yorumla- +1 yıl
Olmuyo demi
Cevap sahibi+1 yılhiçç eline saglık çok güzel açmışsın paketi :)
- +1 yıl
Şşşş çaktırma
Cevap sahibi+1 yıltamam susdum şşşşşş
+1 yılHazır ama olsun nefis
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılSatın almışsız kız yeme bizi 😊
01 Yorumla- +1 yıl
Bunu yedim
Marketten alırken yoruldun mu 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Malzemeleri mi
Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kanka sen mi yaptın bunu
02 Yorumla- +1 yıl
Hı hıı
+1 yılYapmış altınada Kazandibi yazdırmış 😃
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılBimden alıp ben yaptım demesen
02 Yorumla- +1 yıl
Dedim bile
- +1 yıl
Neyse afiyet olsun guzel ürün tavsiye ederim yani
Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Hazır gibi , afiyet olsun
01 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah
Tarifi ver desem veremezsin :D
01 Yorumla- +1 yıl
Meslek sırrı
+1 yılyaptınmı hazır alınmıs gibi sanki
13 Yorumla- +1 yıl
Ne alakası var yaaaa
- +1 yıl
at yalanı dikiyiim inannı
- +1 yıl
bende öyle gördüm levo
+1 yılVay be fabrika gibi kadın 😊
05 Yorumla- +1 yıl
Harbi lan
- +1 yıl
Evet işte o ben
- +1 yıl
Görselde de eminim öylesindir
- +1 yıl
Kötü mü iyi mi bilemedim
- +1 yıl
Sence🤔😏
+1 yılBakkaldan iyi almışsın helal
01 Yorumla- +1 yıl
Ne bakkalı aşk olsun
+1 yılBim cok uzakta olmasa gerek 🤔🤔
01 Yorumla- +1 yıl
Evet değil
Satışa da baslamissin
Paketler yazilar falan01 Yorumla- +1 yıl
Hahah 😂
+1 yılyaptın yani bimden aldın ama yapıyon 😂😂😂
03 Yorumla- +1 yıl
Ya sussana
- +1 yıl
bim bim bim 😂
- +1 yıl
👊 👊 👊
- Yeme & İçme konusunda 383 cevap paylaştı.
+1 yılAfiyet olsun biraz hazıra benziyor sanki
04 Yorumla- +1 yıl
Yok canım olur mu öyle şey
- +1 yıl
Sen öyle diyorsan öyledir eline sağlık o zaman
- +1 yıl
Eyvallah
- +1 yıl
Eyvallah
Güzel görünüyor bir parça alabilirim
07 Yorumla- +1 yıl
Bitti bile
- +1 yıl
Diğerlerine haksızlık olur
- +1 yıl
Ben de vermem
Gizli Üye(36-45)+1 yılHazır alsanda o bir aşk 😍
03 Yorumla- +1 yıl
Aşk bazıları için 9 harflidir 😄
Cevap sahibi+1 yılYaa ana kraliçem kim sabote ediyor eksiliyor bizi 🙄
- +1 yıl
Kıskanç çok
Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. güzel olmuş o severdi o nun için mi yaptın
08 Yorumla- +1 yıl
Kendim için
- +1 yıl
Nayn
- +1 yıl
O yapsın
- +1 yıl
Bende onun
hamarattt seniii hrp taktir etmilim zaten
04 Yorumla- +1 yıl
Sağol canım
- +1 yıl
Sıcaktandır o
+1 yılyeme beni kanki satın almışsın belli
02 Yorumla- +1 yıl
Yaaaa
- +1 yıl
doğru dımı
+1 yılBim den kazandibi yani 😄 afiyet olsun
04 Yorumla- +1 yıl
Yaaaaa 😡
- +1 yıl
Noldu
- +1 yıl
Söyleme
- +1 yıl
Nolacak ben hep yiyorum tadı güzel oluyor
+1 yılFabrikada üretmek zor olmuştur sabah sabah 😊
03 Yorumla- +1 yıl
Kim eksiledi lan beni iki kez 😏😏😏
- +1 yıl
Öyle mi dersin
- +1 yıl
Nasıl mı derim
- Yeme & İçme konusunda 841 cevap paylaştı.
+1 yılsevmiyorum hanımefendi
00 Yorumla Çok kilo alcan çok
01 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı be
+1 yılyaptım derken 😕😂
07 Yorumla- +1 yıl
Yaptım
- +1 yıl
neden bimin ambalajı var 😂
- +1 yıl
Ne bimi ya
- +1 yıl
kardes altta kocaman kazandibi yazıyo
- +1 yıl
Keçeli kalemle yazdım 😄😄
- +1 yıl
ya ahahaha helal lardesim cok guzel tatlı yapmissin baya hamaratsın (ego point)
- +1 yıl
Sağol canım
+1 yılkilo?
01 Yorumla- +1 yıl
O ne
+1 yılHazir gibi sanki
03 Yorumla- +1 yıl
Benzemiş evet
- +1 yıl
Hayir hazir almissin onu diyorum
- +1 yıl
Yaa demesene
Çok iyi 😂😂
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
Güzelll
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılKartaliçe farkı eline sağlıık👌👌
01 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah
+1 yılPopo çok orijinal
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhazır sanki o kab eline sağlık
018 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah
Cevap sahibi+1 yıleyvallahına hayran
- +1 yıl
Bana
Cevap sahibi+1 yılsanaa
Cevap sahibi+1 yılbaşka kim varr
- +1 yıl
Kim var
Cevap sahibi+1 yılsen varsan kimse yok
- +1 yıl
Canım kendim
Cevap sahibi+1 yılcanım diyen ağzına yüreğine hayran
- +1 yıl
Hahah
Cevap sahibi+1 yılhepp gülcanısı
- +1 yıl
Sağol gizli
Cevap sahibi+1 yılgizli hayran canımm
Cevap sahibi+1 yılbir sakıncası yoksa
- +1 yıl
Sıkıntı yok
Cevap sahibi+1 yılboşuna sevmiyorum seni yaa harika kadın
- +1 yıl
Şımartıyosun beni gizli
Cevap sahibi+1 yılsen her şeye değersinn harika kadınn kkymetini bilmeyen utansın
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılTabağa koysan yerdik de hazır olduğu açıkça belli
014 Yorumla- +1 yıl
Maksat hazır olduğu belli olsun evlat
Cevap sahibi+1 yılYaşancısın annem 😘
Cevap sahibi+1 yılYalancısın yani 😄😄
- +1 yıl
Demesene öyle
Cevap sahibi+1 yılElinle yapta gelip yerim hazırı bende alıp yerim 😄😄😄😄😉
- +1 yıl
Of be evlat
Cevap sahibi+1 yılZor mu geldi annem 😄😘
- +1 yıl
Hı hı
Cevap sahibi+1 yılÜşengeç seni 😝 Ben sana pudink yaparım ama 😄
- +1 yıl
Neli
Cevap sahibi+1 yılKakaolu 😄😉
- +1 yıl
Yap hadi
Cevap sahibi+1 yılGel hadi 😄
- +1 yıl
Geldim
Yaw he
01 Yorumla- +1 yıl
Sanada ondan
+1 yılağır olur ya
05 Yorumla- +1 yıl
Neden
- +1 yıl
çok tatlı olmaz mı sabah sabah
- +1 yıl
Çok tatlı oldu
- +1 yıl
afiyet olmuştur o zaman
- +1 yıl
Oldu tabi
Guzel zeka
01 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah
- Devamını Gör (16)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar