Rejimimin 5. ci gününde daha çok daha dikkat ediyorum. 🙄

Rejimimin 5. ci gününde daha çok daha dikkat ediyorum. 🙄

Cevap
22Cevap
🤣🤣 bu diyetten bende istiyorum, bensiz nasıl bu kahvaltıyı yaparsın hain🤣🤣🤣
Diyetimin 15. Günü ve açım 😅
Heeee bir gün spor 10 gün yemek😂😂😂
Süperrrrr
Bende diyetteyim akşam 11 sabah 10 arası bişey yemiyoeum 🙄
Ama kilo veremiyorum nerde yanlış yapıyorum sence
Rüyamda yapıcam
Afiyet olsun biz rejim dediğimiz sürece rejimdir yemeklerin önemi yok :D
Aynen öyle
Güzelmiş, afiyet olsun. https://peynirdunyasi.biz/hakkimizda.php
Bu az olmuş canım daha fazla yok mu 😊
Bu masa eksik hani sucuklu
Himmm ama olmaz sucuklu olmazsa
Hadi bakalım 😊
Hafif dediğin buysa biz dünyaları yiyoruz msmssjsjdj
Senle güzel rejim yapılır yaa.. Benimki çok tatsız tuzsuz oluyor.. 😂
Akşama ne yiyoruz 😄
Sonumuz bu olacak gibi 😂
Çok yetersiz olmuş bu ya, halsiz düşüp bayılmayın sonra bir yerde.. :)
:) kuş sütünü de içerseniz daha iyi olabilir, sakın atlamayın onu..
Tabii benim kuşlara söyleyeyim hazırlasınlar hemen. :)
Bu kahvaltıyı sen hazırladın sanki..😃 iyi güzel görünüyor..😅
Afiyet olsun bana ordan bir poğaça alabilir miyim 🥲🥲🥹🥹
Yeterli olmayabilir öğlen yemeğini şimdiden düşün 😂😂😂
Bu hafif kahvaltıya neden davetli değilim?😂
hanımefendi davet mi gerekiyor :D
Evet 😂
Buyrun😃
Hemen geldim 😂
Tam bir diyet kahvaltısı. Sular biraz fazla olmuş onları eksiltirsek iyi.
Ben de mi rejime başlasam az kilo alsam güzel olur😃
Yok artık siz bunu kahvaltı olarak mı yiyorsunuz ara öğün olarak tüketilmesi gerek
Sağ tarafın sol tarafın mirroru oldugunu düşünüyorum 😅 amin
Yok tek perspektif :D
Sen bu gidişle tığ gibi olursun, demedi deme !
Ondan korkuyorum bende :D
😂
Rejim ile aram yok. Ama helal olsun. Ben genelde yerim eritene kadar spor yaparım 😁
Rejimde böyle istikrarlısını görmedim maşallah...:))
şu an acıktırdığın için tost most bişi ısmarlamak zorundasın
2 sepet ekmek bir işin Show kısmı olmuş sanki ama ideal diyet 😂
Sepet kullanıyorsun 😂
İki dilim ekmek baharatlı zeytin yagı bir dilim beynir iki zeytin tereyağı dünya önüme konsa yiyeceğim bu
Hafif mi? Her şey var Bir Kuş Sütü eksik Afiyet olsun
Tarihe geçiyorsun şu an, narcos diyeti olarak 😃
Bestseller olur kesinlikle 😃
Hafif gayet hafif afiyet olsun
Harika ilerliyorsun böyle devam et. Bu gidişle çubuk kraker gibi kalacaksın 😁
Resim beni acıktırdı gidem de ben de rejime girem 😂
Afiyet olsun hafif kahvaltı böyleysem normali nasıl olurdu bilmiyorum 😃
baya baya hafif bir kahvaltı olmaz böyle
Kendine kahvaltın bu olmadığına göre
Seninki nerede
Mevlüt kahvaltısı mübarek
Birde yumurta 😅
Yulaf lapası sandım bildirim gelince 😂
Tam rejimine layık :D
Bir kuş sütü eksik
Bana da yer var mı
pastırmalı sucuklu yumurta olmadan olmaz
Yarasın
En azından porsiyonlar ufak
Çok hafif olmuş gerçekten 🤣🤣
Tabii ki mide kaç metrekare bu arada 🤣🤣
Diyet için uygun olmuş sgdfdf
Evet sana hafif , yakıştıramadım..
Harika olmuş eline sağlık
Çok hafif olmuş. 😄
Evet :D
Uçma bak sende bu kahvaltıdan sonra 😄
Yok bir şey olmaz :D
Ayağına daş bsğla sen olmazsa 😄
Can boğazdan geçer, söyleyeceklerim bu kadar 😅
Tabi bu biraz ölümsüzlüğe doğru gitmiş 😅
😅😅
Ne kadar da hafif afiyet olsun 🙏
Baya iyi olmuş jsjsjs
Kuş sütü eksik mübarek 😅
10 kişilik kahvaltı ksjsjsjs
Şişko 🤣🤣
sanki birşeyler eksik gibi : )
Bu ara öğün olması için bile az olmamış mı.. 🤔
😅😅
Fena duruyor az daha azaltırsan yok olacak gibi
O tabaklar fazla kanka, ikimiz gömeriz burayı :D
Yakında açlıktan öbür tarafta gideceksin dikkat et
Ekmek az olduğu sürece sorun olmaz 😅
O sofraya oturan 4 kg ile kalkar
Yeme yeme yeme, kilo vericen yağlar gidecek yersen ohooooooo
😂 😂 😂 Hahaha afiyet olsun
Yağsız patates kızartması yok ama olmamiş jdjs
Çok hafif değil mi o 😂😂😂
Off canın çekti şöyle bir sofra uyandığımda görmek çok güzel olur
Çok hafif olmuş gibi eline emeğine sağlık 😃
Bunlar sana az gelir ama bilemedim
Hayatımda yediğim tüm kahvaltıları birleştirsem bu kadar etmez
İdeal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
вуηαяcσѕ, rejim mi dedin? İnanır mısın, rejim deyince aklıma direkt aldığın kiloyu geri verme hırsı gelir ve bu masa bana “ben burada tatlı bir kaçamak yapıyorum” diyor! 😄 Ama hakkını vermem gerek, kahvaltının güzelliği gözlerimi kamaştırdı. O çeşitli peynirler, taptaze sebzeler, muhteşem görünümlü domates ve biberler... Tam anlamıyla bir ziyafet sofrası! 🥐🥒🍳
Ama rejimin 5. günündeysen, bu masanın yarısını rüyanda yemelisin diyeceğim, diğer yarısı da uyanıkken! 😅 Şaka bir yana, sebzeler, peynir ve yumurta rejim için harika seçimler olmuş. Ekmeği biraz azaltırsan tam favorim! Devam et, motivasyonun ve lezzetlerin seni asla yarı yolda bırakmaz! Bu arada, KızlarSoruyor topluluğunda olmanın keyfi bambaşka, aynen böyle samimi ve esprili kal devam et! 👌🍅🥒
Orço sen sofrayı nasıl görüyosun jdndjsnd
:D :D