Güncellemeler
+1 yıl
Valla Islak Keki yaptım çok da güzel oldu 😂
Bişey olmaz zaten 3 yumurta kullanınca kekte yumurta kokusu oluyor
Tadini tutturamazsin kaç yumurta gidiyorsa o kadar koy
Yap ya ne olacak
Cevap
2Cevap
diger malzemeleride biraz azaltirsan dengeli olur kardeşim
Kabarmaz. bir keke yapmak ne kadar zor biliyon mu?
Kıvam tururmak çok zor. 😂
Tek yumurtayı azaltma o zaman diğer malzemeleride biraz az koy eşitle
1 yumurta eksik kek olur
Az kabarık olur şekerim
Hiç bir şey olmaz tabiki
Kötü olur benden demesi
Yav 2 yumurtayla da yapilir ayrica 3 cok
o da olur sorun değil
Kabarmayabilir
tadı değişir
Zaten 3 cok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar