
-90'ların abur cuburlarının yerini hiçbir şey dolduramaz diyenlerden misiniz?
#olmbune #M4TTileDostadoğru

Onlar ne tatlı gelirdi bize ama tat alma duyumuzu okadar yukselttik ki onlar da tat tuz yokmuş bakıyorum da arada denk gelince.
yani eskiden damak tadımız Tamamiyla doğalken şimdi ful yapay lezzet arttircilari ile ağzımı zin tad derecesini çok yiprattik onlar tatsız geliyor
Görseldekilerin yarsını bilmiyorum bile, günümüz diyorum
Eti karam gurmeyi seviyorum.
Bir de seni <3
Sağlık açısından bakarsak şimdiki ürünler daha bir kontrol altında 90s zamanlarında bir kontrol heyetinin bile olduğunu düşünmüyorum ama tadına bişi diyemem gayet güzeldi 😬
Bizim zamanimizin aburcuburlari daha iyiydi :/
Ama bunlarda fena sayilmaz :/
Cevap
5Cevap
Yokken almak ile, sınırsızca almak arasında dünyalar kadar fark var. Ben eti cin ilk çıktığında, tadına vara vara yemek için 4 aşamada yediğimi biliyorum mesela 😄
90'larda yoktum ama aburcuburlarını az çok yedim. O değilde eskiden leblebi tozu satarlardı. Ağzıma doldurup boğardım boğazımı artık yok😒😒😒
Yaaa cinoo çok severdim. Çok ayrı bir güzeldi eskiden ya. Daha zevkliydi sanki
Sulugöz sakızını ve cino çikolatasını çok özledimmmmmm. 🙏☺️
günümüzde ki abur cuburlar. özellikle celibonu çok seviyom.
Cino'nun portakallısı <3
90'larda ben yoktum😂
cinoo keşke bulsamda yesem
90 lar daha güzeldi..
90 ların bugün bile onları görsem tercihim olurlar
Herşeyiyle doksanlar en iyisi..
Özellikle cino vazgeçilmezim❤
Hepsi uyduruktanmış, tabi ki günümüz✌🏻
Cinoyu tek biliyorum 😂
90larin tadi bir baskaydi
Cino'yu hiçbir şeye değişmem
Aynen eskilerin tadı başkaydı.
Bunların hepsi şu anda da var alıyorum ben :D
90larin daha iyiymis galiba ajsndnsn
Duruyo hepsi hala ya :d
Tabiki 90'ların.
Cino efsaneydi yaa
Çok zararlı bir kere
Tabi ki günümüz
resimdekiler
eskiler
Şimdikiler daha iyi
harby nerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar