Varsa biri bana acıklasın, yahu sizde mide yok mu kalkıp mide yiyonuz :/
Tamam nimete laf söylenmez ama Allah aşkına bu yiyilir mi? :/ Çok aç gözlü biriydim lakin arkadaşımın bunu benim yanımda yemesiyle birlikte tüm yiyeceklere bakış açımı değiştirdi. Ben artık TOKUM 😶😑
Adanalılar bu şırdanı nasıl bu kadar seviyor ve yiyor hayretler içerisindeyim, aranızda şırdan seven var mı?
Şimdi ben Adanalı ve ayda 2 3 defa mutlaka 3 4 hafta da bir yiyen biri olarak, bu tartışmaya nokta koymak istiyorum. Hayvanın ödü ve çükü disi hariç her yeri yenir bizim buralarda. Beynini de yenir. Çünkü bizim buralarda atalarımız böyle yetişmiş e bizler de böyle gördük. Doğrusu bu zannettik. Ve pişman değilim hayatta lezetli olan her şeyi yemelisin tadına bakmalısınız. Ancak o zaman hayattan zevk alırsınız... Yemek yemek bizim kültürümüzdür denilebilir. Yemeği sadece doymak için yemeyiz. Az da yesek çok ta yesek her şeyi yeriz (damak lezzetimize uyan her şeyi) Ayrıca iyi pismis ve küçüğü lezzetli olur şırdanın. onun da üzerine önce limon suyu az sonra kimyon ve pul biber. Bir de bizim buradaki şırdancılar kimyona tuz karıştırırlar genelde bir tık daha lezzetli olur. Tadına bakmadan bunu söyleme. Çünkü tadına bakmadan önce senin gibi düşünüp sonradan şırdan mumbar karin iskembe yeme günleri ekleyen çok arkadaşım vardır. Evde yapilan en temizidir. Ama illede kokmasın ev dışarıda yerim derseniz bilen biriyle yemelisin öyle her şırdancının şırdanı yenmez her sakatat i yerseniz tiksinebilirsiniz. Iyi temizlenmiş bu işi hakkıyla yapan yerler vardır Adana da. Cidden lezzetlidir... Saygılarımla
En İyi Cevaplar